2005-02-13, 00:46
Medlem
jobes avatar
[quote=TopDawg]
Citat:
Ursprungligen postat av jobe

Hur är det med läsförståelsen (snarare dubbelseendet till följd av biran kanske) egentligen Jobe.
Vad menar du
Citera
2005-02-13, 00:48
Bannlyst
[quote=jobe]
Citat:
Ursprungligen postat av TopDawg
Vad menar du

Du skrev att jag aldrig varit på hockeyläger och jag förklarade att dete har jag visst det. Ytterligare frågor på det?
Citera
2005-02-13, 00:49
Medlem
nachos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av towelboy
Man går inte ut på krogen nära inpå idrottsliga engagemang.
I så fall borde landslagsledningen ha klargjort denna policy. Det har dom inte gjort utan det är ett luddigt "frihet under ansvar" som gäller. I detta ligger naturligtvis att man inte ska supa dagen före match men att gå ut på krogen nykter, är det så självklart att man inte ska få göra det? I det här fallet har det inte kommit fram nåt om att de drack. De fick ju ragg direkt och gick därifrån med tjejen efter en halvtimme. Inte heller har de väl satt upp nån regel om att det är förbjudet att ha sex natten före en match. Så det känns hårt att Huselius & co blir så totalt uthängda och fördömda utan att det framgått att de brutit mot landslagets deklarerade policy.

Citat:
Ursprungligen postat av towelboy
och man ligger inte med andra tjejer om man har ett förhållande. Det är sådant vi skall fördöma.
Nej, det är inte något som vi ska fördöma. Det är en sak mellan killen och hans tjej. Vad vet vi om deras relation? De kanske har ett öppet förhållande där det är okej med att ha andra på vissa villkor. Sånt förekommer. Eller det kan finnas andra anledningar till att det inte ska fördömas. Hursomhelst är det deras privatsak.
Citera
2005-02-13, 00:51
Medlem
jobes avatar
[quote=TopDawg]
Citat:

Du skrev att jag aldrig varit på hockeyläger och jag förklarade att dete har jag visst det. Ytterligare frågor på det?
Du har inte varit på hockeyläger som senior, alltså har du aldrig varit på hockeyläger. Frågor på det
Citera
2005-02-13, 00:53
Bannlyst
[quote=jobe]
Citat:
Du har inte varit på hockeyläger som senior, alltså har du aldrig varit på hockeyläger. Frågor på det

Jaså du menade så. Nej det har jag faktiskt inte. Helt rätt.
Citera
2005-02-13, 00:56
Medlem
jobes avatar
[quote=TopDawg]
Citat:

Jaså du menade så. Nej det har jag faktiskt inte. Helt rätt.
Har jag någonsin berättat om träningslägret i Stettin, Polen? Det skulle få Tre Kronors gubbar att framstå som söndagskolegossar. Fast jag tar det i en annan tråd, kanske startar en ny i "Alternativa sexualiteter". [spysmiley]
Citera
2005-02-13, 00:59
Bannlyst
[quote=jobe]
Citat:
Har jag någonsin berättat om träningslägret i Stettin, Polen? Det skulle få Tre Kronors gubbar att framstå som söndagskolegossar. Fast jag tar det i en annan tråd, kanske startar en ny i "Alternativa sexualiteter". [spysmiley]

*VIll inte höra*
Citera
2005-02-13, 01:04
Awaiting Email Confirmation
towelboys avatar
Börjar bli OT.
Citera
2005-02-13, 01:04
Medlem
jobes avatar
[quote=TopDawg]
Citat:

*VIll inte höra*
Nej, det vill du inte, den resan får mig fortfarande att vakna mitt i natten med svetten rinnande. FY FAN vad grisigt.
Citera
2005-02-13, 01:13
towelboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nacho
I så fall borde landslagsledningen ha klargjort denna policy. Det har dom inte gjort utan det är ett luddigt "frihet under ansvar" som gäller. I detta ligger naturligtvis att man inte ska supa dagen före match men att gå ut på krogen nykter, är det så självklart att man inte ska få göra det? I det här fallet har det inte kommit fram nåt om att de drack. De fick ju ragg direkt och gick därifrån med tjejen efter en halvtimme. Inte heller har de väl satt upp nån regel om att det är förbjudet att ha sex natten före en match. Så det känns hårt att Huselius & co blir så totalt uthängda och fördömda utan att det framgått att de brutit mot landslagets deklarerade policy.

Nej, det är inte något som vi ska fördöma. Det är en sak mellan killen och hans tjej. Vad vet vi om deras relation? De kanske har ett öppet förhållande där det är okej med att ha andra på vissa villkor. Sånt förekommer. Eller det kan finnas andra anledningar till att det inte ska fördömas. Hursomhelst är det deras privatsak.

Ok, om man vill dra det till den spetsen....så ja visst. Men jag talade från en allmän åskådning. Sunt förnuft säger att man tränar, äter och sover på landslagsläger. Det finns andra tillfällen at festa, så jävla mycket spelar och tränar de inte.

Så skit samma om spelarna har fria förhållanden med respektive, de borde ändå gå och sova efter en lång bussresa.

Mitt fokus ligger fortfarande på deras ansvar som representanter för Svensk landslagshockey och då spelar det inte ngn roll ifall de gruppknullar en tjej eller fint älskar i missionären med en söt tös. Jag skiter i fria förhållanden och sårade våp. Det jag säger är att spelarna har handlat fel som sprungit på krogen och att våpet inte har någon som helst rätt att springa till polisen bara för att bakfylleångesten gör sig påmind.
Citera
2005-02-13, 01:26
Medlem
Torsk på hästar

[quote=TopDawg]

Vilken jävla hockeyspelare är du- träningsläger i Stettin???
Finns det några hallar där överhuvudtaget. Dit åker man bara föra att inhandla dryck alt. skaffa horor.

För övrigt skiter jag i om tjejen talar sanning (våldtäkt).Det Huselius, Lilja och Tallinder gjort under uppladdningen till sweden hockey games är vidrigt,de skall naturligtvis sparkas från respektive klubb (Lidköping och Mora). Jag är dock tveksam till att Gubben i träskor (mora) har stake till det.
Citera
2005-02-13, 01:35
towelboys avatar
Spelarna har inte svikit sina klubbar. Om de blir avstängda från Elitseriespel så beror det på kalla fötter och kappan efter vinden tänkande.

Lilja, Huselius och Tallinder är rättmätigt avstängda från landslagsspel, eftersom de misskötte sig under pågående förberedelser inför Sweden Hockey Games.

Inte fasen skall deras klubbar spela bror duktig. Vore larvigt ifall de inte får spela i Linköping eller Mora (inte Lidköping).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in