2013-11-28, 23:18
Medlem
Joakim Berg, snart ringer Johan Vilde. Han är säkert sugen på smaska din flickvän för 4500 i timmen du kan säkert också tjäna en hacka på det!

Ta det lungt med tjacket till nästa film, det du kallar för "kuk" har ju checkat in på ålderdomshemet!
Citera
2013-11-29, 14:26
Medlem
Hirvis avatar
Den här "Orkar inte mer" är nog det värsta jag sett.
Jag vrider mig i stolen, mår dåligt.
Liksom... pianomusik och konstanta tårar?

Det här är så vidrigt.
Citera
2013-11-29, 14:55
Medlem
Moridin2002s avatar
Joakim kände väl att hans dagar som en C-kändis var över så han fick ta till drastiska metoder.
Den "läckta" porrfilmen har han lagt ut själv för att få lite uppmärksamhet igen och videon
där han sitter och snyftar är enbart uselt skådespeleri och ytterliggare ett sätt att skapa
lite drag kring hans namn.

Man ser ju att det är löktårar dessutom
Citera
2013-12-04, 15:31
Medlem
Nu bloggar idioten på som om ingenting hänt typ. Så jävla genomskinligt pr-trick alltihop.
Citera
2014-01-18, 23:13
Medlem
Hasse.Hanssons avatar
Gick in o kolla upp han på ratsit. Killen har nyss blivit av med sin bostad http://www.ratsit.se/19851009-Joakim_Alexander_Berg_/j_9u0Z65bWdudyhdCL5GhvlO4thkjdbEOfi7F69fupI
För ett par månader sen stog han skriven i Vadstena. Kan det vara så att Jockiboi blivit vräkt och bor hos tjejen för att inte hammna på gatan? Låter rimligt då han försökte sälja tröjor o skit på sin blogg strax innan jag märkte detta. Han kan la knappast dra in mer än 2000kr i månaden nu så vore inte särskilt konstigt tycker jag.
Citera
2014-01-30, 15:40
Medlem
TheGamers avatar
Joakim "Jockiboi" Bergs flickvän avklädd naken för kontroll utav droger av polisen.

Tydligen har "Jockiboi's" flickvän blivit tagen i hennes egna lägenhetstrapp utav polisen och sedan eskorterad till källaren där polis tvingat henne att klä av sig för kontroll efter droger.

Istället för att återberätta kopierar jag in:

Stämmer detta? Skulle polisen göra såhär eller ljuger bara "Jockiboi" för uppmärksamhet/sympati/något annat?

För mig låter detta väldigt otroligt och konstigt men vad vet jag.. Diskutera runt detta fall och har ni mer info så skriv gärna det. Ber om ursäkt om tråden är fel, inte helt säker på vart denna passar.

M.v.h
Citera
2014-01-30, 15:46
Medlem
Låter verkligen som en helt otrolig berättelse, jag tror inte på det. Polisen agerar inte på så vis.
Citera
2014-01-30, 15:51
Medlem
sluggerbanans avatar
Var är bilden i länken
Citera
2014-01-30, 15:54
Medlem
csbillys avatar
han ljuger för att folk ska dela och gilla hans statusar.
Citera
2014-01-30, 16:07
Medlem
tuffkatts avatar
Han är en mytoman, så nej, det stämmer naturligtvis inte. Hur många gånger vi inte sett honom gråta ut på Facebook, antingen över läckta sexfilmer eller som nu, över sin stackars flickvän som blev sexuellt ofredad av polis.

Det går att se på hur texten är skriven att det inte är någon intelligent individ som står bakom det.
Citera
2014-01-30, 16:39
Medlem
Tror knappast det är fake, även dom det är skrivet av jubelidioten Jockeboii..
Polisen i Sverige är unika i det på så vis att dom får göra visitationer och pissprov baserad på deras egen misstanke (läs fördomar). Så ja, det räcker att en dum snut tycker man ser påverkad ut eller har fel sorts kläder eller vad som helst. Känner en massa människor som råkat ut för liknande händelser så jag tror absolut att det har hänt.
Citera
2014-01-30, 17:03
Medlem
knazbarnets avatar
Finns kanske viss substans i det han säger men antagligen har händelseförloppet varit totalt annorlunda. Typ att bruden skrikit, kallat polisen för saker ja ni förstår
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in