Joakim kände väl att hans dagar som en C-kändis var över så han fick ta till drastiska metoder.
Den "läckta" porrfilmen har han lagt ut själv för att få lite uppmärksamhet igen och videon
där han sitter och snyftar är enbart uselt skådespeleri och ytterliggare ett sätt att skapa
lite drag kring hans namn.
Gick in o kolla upp han på ratsit. Killen har nyss blivit av med sin bostad http://www.ratsit.se/19851009-Joakim_Alexander_Berg_/j_9u0Z65bWdudyhdCL5GhvlO4thkjdbEOfi7F69fupI
För ett par månader sen stog han skriven i Vadstena. Kan det vara så att Jockiboi blivit vräkt och bor hos tjejen för att inte hammna på gatan? Låter rimligt då han försökte sälja tröjor o skit på sin blogg strax innan jag märkte detta. Han kan la knappast dra in mer än 2000kr i månaden nu så vore inte särskilt konstigt tycker jag.
Joakim "Jockiboi" Bergs flickvän avklädd naken för kontroll utav droger av polisen.
Tydligen har "Jockiboi's" flickvän blivit tagen i hennes egna lägenhetstrapp utav polisen och sedan eskorterad till källaren där polis tvingat henne att klä av sig för kontroll efter droger.
Istället för att återberätta kopierar jag in:
Citat:
Igår skulle min flickvän ner och tvätta i källaren.
Men hon kom aldrig upp igen så började bli orolig.
Så väntade och väntade och väntade...
Tillslut kommer hon hem gråtandes..
Då har hon alltså varit på väg upp från källaren med sin tvätt.
Då står det 2 poliser i trappan där.
Och först börjar fråga Jonna om hon märkt nåt spring i källaren.
Jonna frågar om det varit inbrott.
Vilket dom säger att det inte har varit.
Vilket är konstigt att dom åker och kollar spring i en källare?
Speciellt när dom alltid gnäller hur lite resurser dom har.
Så Jonna är trevlig och pratar med dom tills dom säger:
"Du har väldigt stora pupiller".
Varpå Jonna svarar att en av polismännen har det också.
Och förklarar att alla har olika stora, vilket också stämmer.
Hon blir sedan mer och mer anklagad för att tagit droger.
Dom ber henne följa med ner i källaren där hon får klä av sig.
Dom känner sedan genom hennes hår och kläder.
Och börjar leta efter knark.
Och detta slutar inte här.
Hon får sedan gör ett snabbtest kissprov för droger.
NERE I SIN EGEN KÄLLARE...
Snabbtestet visar tveksamt på Hash.
Enligt google är dessa snabbtest ren skit.
Då dom är felaktiga till över 40%.
Speciellt på just Hash.
Borde inte poliser veta det innan dom använder det?
Hon blir sedan kallad knarkare och får göra yttligare test.
Ett test som ska visa 100% om hon tagit något.
Men det tar 2 veckor innan man får svar.
Så till dess står hon i deras pappa "Misstänkt för Narkotikabrott".
Jonna är HELT ostraffad.
ALDRIG haft med polisen att göra på något sätt.
Aldrig tagit droger osv.
Och ni som ska skriva "Är för att hon är ihop med dig".
Polisen frågade inte en enda fråga om pojkvän eller något.
Så har INGENTING med det att göra.
Så slutsats..
En tjej utan kriminellt förflutetet går ner för att tvätta i sin egen källare. Det slutar med att hon får klä av sig naken och bli genomsökt, får göra olika pissprov och sedan bli anklagad på flera sätt.
Hade jag dålig respekt för polisen sedan tidigare så är respekten 0 nu.
Jonna mår jätte dåligt och känner sig så otäckt kränkt.
Sedan när börjar poliser jaga ostraffade personer?
Är det inte lite konstigt att bli anklagad för att man har stora pupiller?
Ska människor utan kriminell bakrund inte kunna tvätta i sitt eget hem?
Och ni som säger "Är man oskyldig har man inte att oroa sig för".
Jo får man som oskyldig klä av sig naken i en källare så blir man nog JÄVLIGT orolig och kränkt...
Stämmer detta? Skulle polisen göra såhär eller ljuger bara "Jockiboi" för uppmärksamhet/sympati/något annat?
För mig låter detta väldigt otroligt och konstigt men vad vet jag.. Diskutera runt detta fall och har ni mer info så skriv gärna det. Ber om ursäkt om tråden är fel, inte helt säker på vart denna passar.
Han är en mytoman, så nej, det stämmer naturligtvis inte. Hur många gånger vi inte sett honom gråta ut på Facebook, antingen över läckta sexfilmer eller som nu, över sin stackars flickvän som blev sexuellt ofredad av polis.
Det går att se på hur texten är skriven att det inte är någon intelligent individ som står bakom det.
Tror knappast det är fake, även dom det är skrivet av jubelidioten Jockeboii..
Polisen i Sverige är unika i det på så vis att dom får göra visitationer och pissprov baserad på deras egen misstanke (läs fördomar). Så ja, det räcker att en dum snut tycker man ser påverkad ut eller har fel sorts kläder eller vad som helst. Känner en massa människor som råkat ut för liknande händelser så jag tror absolut att det har hänt.
Finns kanske viss substans i det han säger men antagligen har händelseförloppet varit totalt annorlunda. Typ att bruden skrikit, kallat polisen för saker ja ni förstår