2017-01-16, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scarabeo
Kåm och möt mej om du vågar! #teamcrille

assso ja vill inte broka men jag bara älskar jocke och jonnas ja sa till jonna hon borde drika c vittamin när hone lessen för ja alltid jör det när jag är lessen å äter popkorn
#teamhundenbatmanochaffeochjonnaochjockeochgranena lex

(Ok ska sluta men vill inte)
Citera
2017-01-16, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juandeag
Hahahahahahahahahhaha kan vara det bästa jag läst. U made my night<3

ja älskar dej #spriddkärlek
Citera
2017-01-16, 21:57
Medlem
Skrik & Paniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Sluta va elak mot joke och Jonna! Man kann få kanser av och sprida hat men ja vill bara säjja att fuck crille han kan dö fö¨r han tagit drågor och inte jett julklappar!
Orden du söker är följande:
vara
Jocke
kan
cancer
jag
säga
Crille
för
droger
gett
Citera
2017-01-16, 21:59
Medlem
Scarabeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urtoken
Hehe underbart hoppas Jocke får massa skit, en falsk människa det där och hon Jonna bevisar gång på gång hur psykiskt instabil hon är.
Måste varit på Jockes initiativ de tog bort videon troligtvis av rädsla men onödigt då deras förra video redan hade hunnit få över en miljon tittare.
Fan vad otippat att de gör en falsk "kärleksvideo" på deras villkor såklart.
Så sant, Jonna verkar vara helt jävla labil och bör söka vård.
Jocke skyller ju allt på sin ADD men tror inte att det stoppar där. Killen är inte kapabel till att ta ett skämt, han rådfrågar 10 åringar om råd om allt, han är vansinnigt konflikträdd och måste ta allt på internet så alla kan se så han får uppmärksamhet.
Hade hemskt gärna hört en utbildad psykolog skriva vad han/hon tror det kan vara för fel på joakim. Nånting är definitivt inte helt hundra.
Citera
2017-01-16, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrik & Panik
vara
Jocke
kan
cancer
jag
säga
Crille
för
droger
gett

Thank u senpaiii!

Nä men ärligt, klarade tills Alex kysste Jockes hand. När ligger detta på Aftonbladet? Kanske redan gör?
Många på Instagram som säger att Jocke ska ringa polisen och anmäla Crille
Aftonbladet: Polisen i stabsläge, nerringda - av Jockibois fans.
Citera
2017-01-16, 22:01
Medlem
Scarabeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrik & Panik
vara
Jocke
kan
cancer
jag
säga
Crille
för
droger
gett
Min vän, han imiterar jockibois fans när dom kommenterar på hans instagram. Han är medveten om stavfelen, tro mig
Citera
2017-01-16, 22:02
Medlem
Skrik & Paniks avatar
Citat:
Min vän, han imiterar jockibois fans när dom kommenterar på hans instagram. Han är medveten om stavfelen, tro mig
Okej...jag köper det.
Jag är för gammal för sånt här.
Citera
2017-01-16, 22:02
Medlem
Scarabeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Thank u senpaiii!

Nä men ärligt, klarade tills Alex kysste Jockes hand. När ligger detta på Aftonbladet? Kanske redan gör?
Många på Instagram som säger att Jocke ska ringa polisen och anmäla Crille
Aftonbladet: Polisen i stabsläge, nerringda - av Jockibois fans.
https://svenskayoutubers.se/2017/01/15/fansen-ringer-och-anmaler-chrille/

Njut😂🍻
Citera

Moderatormeddelande

Postat av Moll-E 2017-01-16, 22:11
Avslutad
Det är omedelbar jävla skärpning i tråden. Detta är ingen tråd för chattande. Tråden ligger inte i Humor (så vi drar inga skämt här). Tråden är inte till för att tjafsa med andra användare och utkämpa något skyttegravskrig. Det är simpelt: Har ni skvaller om Joakim Berg/"Jockiboi" så postar ni det. Vill ni diskutera skvaller om Joakim Berg/"Jockiboi" så gör ni det. Faller era inlägg ej under dessa två kategorier bör ni heller inte posta i den här tråden för från och med nu delas det ut varningar för minsta lilla off-topic.

/Moderator
2017-01-16, 22:13
Medlem
Citat:
Så sant, Jonna verkar vara helt jävla labil och bör söka vård.
Jocke skyller ju allt på sin ADD men tror inte att det stoppar där. Killen är inte kapabel till att ta ett skämt, han rådfrågar 10 åringar om råd om allt, han är vansinnigt konflikträdd och måste ta allt på internet så alla kan se så han får uppmärksamhet.
Hade hemskt gärna hört en utbildad psykolog skriva vad han/hon tror det kan vara för fel på joakim. Nånting är definitivt inte helt hundra.

Folk jag känner/känt med ADHD/ADD kan verkligen tappa ALLA spärrar ibland. Göra helt sjuka saker och verkligen sätta sig i skiten. Han har ju sagt att han fått Asperger-diagnos också vilket mycket väl kan stämma då det brister på det sociala planet när folk "går emot" honom. Noll konflikthantering. Sen verkar han ha väldigt svårt att känna av när han går för långt och retar gallfeber på folk fast dom mellan raderna för länge sedan bett honom hålla käft. Hans bror Crille har troligen samma diagnos
Citera
2017-01-16, 22:14
Medlem
Scarabeos avatar
http://nyheter24.se/noje/873266-jockiboi-om-jonna-efter-familjebraket-hon-vill-inte-leva-mer
Nyheter24 skriver om bråket nu.
Citera
2017-01-16, 22:19
Medlem
Skrik & Paniks avatar
Citat:
http://nyheter24.se/noje/873266-jockiboi-om-jonna-efter-familjebraket-hon-vill-inte-leva-mer
Nyheter24 skriver om bråket nu.
Och jag tänkte precis skriva att det kommer gå fett åt helvete för dem snart.
Mycket riktigt.
Det som håller på att hända nu är att båda två kommer att krascha i någon form.
Allt började egentligen när de frångick sitt prank-koncept och blev för personliga.
Snacka om att sparka in sin egen dörr. Denna lavinen kan de inte stoppa...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in