Citat:
Ursprungligen postat av
Tarmstuvning
Det lilla jag hann se av det hela innan det försvann fick mig att ogilla det Bo-Göran gjorde.
Sitter du på en annan åsikt så får det stå för dig.
Vad de har visat efteråt är främst helheten av chattarna och det inspelade samtalet med reportern.
Anjos video fick väl copyright-strike rätt omgående.
Exakt var materialet ligger kan du leta efter själv.
Du hann bara se lite råmaterial innan det
togs bort? Hur ska då andra kunna leta upp materialet själva, om det är borta? Han lär ju inte ha fått en copyright strike för sitt eget råmaterial. Men om det nu ändå är borta från Youtube av någon anledning lär den finnas på skilleras nas, och lär gå att ta fram ganska snabbt.
Men vad var det du hann se som fick dig att ogilla det BG gjort? Du skriver att du bara hann se lite, men det verkar ju ändå gjort en stor impact eftersom det fått dig att ogilla hans arbete.
Vidare har ju både Jocke, Anjo och Lisen raderat egna meddelanden i chatten som Anjo läser upp "i sin helhet". Dvs exakt som BG, tagit bort en mening här och där som inte tillför (även om det inte var därför inläggen raderades i deras fall). Säg mig, varför får inte BG ta bort en mening där Jocke pratar om att han inte vill att Exontheph ska vinkla nåt skvaller fel - men att radera röstmeddelanden där man skrockar åt "hen" höhöhö och åt att Tone Sekelius har en kuk så att man borde säga Tomas - det är inte klipp och klistra? Det är den trovärdiga sidan?
Jaja skitsamma, säg vad videon med råmaterialet med bevisen heter så att den kan plockas fram från videolagret så blir allt jättebra.