2026-09-01, 19:17
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Han kommer naturligtvis att hävda detta för att försöka komma undan ansvar.

Det kommer däremot inte fungera.
Nä, jag fattar att Jockiboi kan hävda det, men jag var mer intresserad av hur han skulle kunna hävda det. Om Lukterna missförstod.
Citera
2026-09-01, 20:08
Medlem
Lasanjos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Här tycker vi olika, och det är okej.

SVT trodde att de kunde klippa och klistra för att få till sitt eget narrativ i fred. Men eftersom Jocke och Anjo satt på egna inspelningar och sparade meddelanden, kunde de visa hela sanningen efteråt.
De bevisade svart på vitt hur oseriöst och vinklat Public Service faktiskt jobbade.
SVT:s fina gräv kollapsade och visade sig vara ett skämt, det råder det ingen tvekan om för min del.

VAD har dom visar efteråt?
Lasnajo den fete berätta att han å JOCKBOOOOI(SÅ SOM OLOF K SÄGER DET) spelat in ALLT. Som dom led glädje skulle spela upp om svt vinklade.
Var är deras videos med råmaterialet?
Citera
2026-09-01, 20:32
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasanjo
VAD har dom visar efteråt?
Lasnajo den fete berätta att han å JOCKBOOOOI(SÅ SOM OLOF K SÄGER DET) spelat in ALLT. Som dom led glädje skulle spela upp om svt vinklade.
Var är deras videos med råmaterialet?
Det lilla jag hann se av det hela innan det försvann fick mig att ogilla det Bo-Göran gjorde.
Sitter du på en annan åsikt så får det stå för dig.
Vad de har visat efteråt är främst helheten av chattarna och det inspelade samtalet med reportern.
Anjos video fick väl copyright-strike rätt omgående.
Exakt var materialet ligger kan du leta efter själv.
Citera
2026-09-01, 20:59
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Det lilla jag hann se av det hela innan det försvann fick mig att ogilla det Bo-Göran gjorde.
Vad de har visat efteråt är främst helheten av chattarna och det inspelade samtalet med reportern.
Men kom med något konkret? Hela chatten samt samtalet när de ringde Bo-Göran finns ju? Vad är copyright-strikeat? Vad för bevis finns som vi inte i dagsläget kan ta del av?
Citera
2026-09-01, 21:15
Medlem
Lasanjos avatar
Citat:
Vadå det lilla?
2 sekunder?
Jag ställde en konkret och rakfråga, men du svarar med utsvävningar och hänvisat mig till att leta själv.

VAD såg du?
Sen vidare så, om lasanjo den fete själv filmar. Äger han materialet och då kan ingen annan ta bort det.
Men berätta vad du såg.
Citera
2026-09-01, 22:09
Medlem
Kristallen säger egentligen ingenting om nånting förutom att personen har en stor följarskara. Ingen seriös person kan tycka att Jockiboi är den bästa programledaren av dom som var nominerade.

Tareq Taylor, har både talang och karisma. Medverkat i stora program, haft egna program, författare. Blev känd genom att han är en jävel på att laga mat.

Messiah Hallberg, utbildad journalist och haft en gedigen karriär inom media. Programledare, komiker, radiopratare, poddare. Har just nu populära programmet svenska nyheter.

Felix Herngren, en av Sveriges mest skickliga filmregissörer. Producerat otroliga serier/filmer genom åren.

Hasse Aro, ansiktet utåt för Efterlyst. Lett det programmet sedan Vasaskeppet förliste och gjort det med stor kompetens och skickligthet.

…alla dessa människor är känd för att dom har talang, utstrålning och skicklighet. Sen vinner Jockiboi? Mannen som blev känd att kleta in sig i bajs, hänga ut kvinnor på nätet och sedan en dag började skylla på fosterföräldrar för att sedan ändra sig och skylla på sin mamma istället. Ljugit och överdrivit sin barndom i en bok som genererade både pengar och en biljett i finrummet.

Noll utstrålning, på något sätt lyckas han väl göra någorlunda pranks och bygga upp en psykotiskt följarebas. Producerat film utan att producera något själv, det var alla andra som var tvungen att jobba röven av sig och sedan tog han själv åt sig äran. Han hotar och maktmissbrukar. Han är en galning, en WT, en maktmissbrukare.

Sedan sitter det människor i lokalen som kan något, som har kompetens och är normala som får se Jockiboi klädd som en säck potatis ta sig upp och få kristallen. Det är ganska osmakligt och ett hån mot dom som kan något i det här jävla landet.
Citera
2026-09-01, 22:26
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av myraite
Kristallen säger egentligen ingenting om nånting förutom att personen har en stor följarskara. Ingen seriös person kan tycka att Jockiboi är den bästa programledaren av dom som var nominerade.

Tareq Taylor, har både talang och karisma. Medverkat i stora program, haft egna program, författare. Blev känd genom att han är en jävel på att laga mat.

Messiah Hallberg, utbildad journalist och haft en gedigen karriär inom media. Programledare, komiker, radiopratare, poddare. Har just nu populära programmet svenska nyheter.

Felix Herngren, en av Sveriges mest skickliga filmregissörer. Producerat otroliga serier/filmer genom åren.

Hasse Aro, ansiktet utåt för Efterlyst. Lett det programmet sedan Vasaskeppet förliste och gjort det med stor kompetens och skickligthet.

…alla dessa människor är känd för att dom har talang, utstrålning och skicklighet. Sen vinner Jockiboi? Mannen som blev känd att kleta in sig i bajs, hänga ut kvinnor på nätet och sedan en dag började skylla på fosterföräldrar för att sedan ändra sig och skylla på sin mamma istället. Ljugit och överdrivit sin barndom i en bok som genererade både pengar och en biljett i finrummet.

Noll utstrålning, på något sätt lyckas han väl göra någorlunda pranks och bygga upp en psykotiskt följarebas. Producerat film utan att producera något själv, det var alla andra som var tvungen att jobba röven av sig och sedan tog han själv åt sig äran. Han hotar och maktmissbrukar. Han är en galning, en WT, en maktmissbrukare.

Sedan sitter det människor i lokalen som kan något, som har kompetens och är normala som får se Jockiboi klädd som en säck potatis ta sig upp och få kristallen. Det är ganska osmakligt och ett hån mot dom som kan något i det här jävla landet.
Mannen som också erkänt sexköp utan konsekvenser och som chattat med en 16åring och fantiserat om när hon vara 10år och rökte i gummistövlar.

https://joakimbordell.com/
https://m.youtube.com/watch?v=H4-gjNgx-eo&pp=ygUOTWVkdmlrdCBuw6R0ZXTSBwkJGgwBhyohjO8%3D
Senast redigerad av EnAnnanManniska 2026-09-01 kl. 22:29.
Citera
2026-09-01, 22:34
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Men kom med något konkret? Hela chatten samt samtalet när de ringde Bo-Göran finns ju? Vad är copyright-strikeat? Vad för bevis finns som vi inte i dagsläget kan ta del av?
SÄNKER SVT MED NYA BEVIS! HATET AVSNITT 3 (Del 2) *REAKTION*
Citera
2026-09-01, 22:38
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Jag tänker inte kolla 3h och 27min av Anjo. Vad kommer han med konkret? Du borde ju ha exempel från videon?
Citera
2026-09-01, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joels-bitar
Tvingat fiona att det fula downselände att göra samma sak
Fulare fru får man leta efter

Hoppas han tar livet snart annars är det bara tomma hot som vanligt
Såklart han har tvingat alla att rösta på på honom och, såklart, röstat på sig själv från alla olika konton varje dag. Inget snack om saken.

Måste dock rätta dig angående hans fru. Jag tror inte att hon har downs syndrom. Inget som tyder på det. Däremot hypertelorism. Bildgoogla på det så ser du med egna ögon.
Citera
2026-09-02, 00:17
Medlem
Lasanjos avatar
Citat:
En fettsäck som sitter och kommentera en svt dokumentär??
Var är HANS råmaterial?
Tjockisen sitter bara å glr en ANALYYYYS och påpekar att X,Y,Z är fel. Men kan inte leverera sina bevis i råmaterialet som han hävdade.

Skärpning
Citera
2026-09-02, 03:24
Medlem
Timberland-6inchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Istället för att tacka de som det är brukligt så stod han gömd bakom solglasögon och började han svamla om Bo-Göran och SVT.
Det blev ganska tyst i publiken till Pernilla W fick igång applåderna igen.
Det var så oerhört pinsatm

Det var mer konstigt svammel innan .. men detta har Expressen lagt ut från talet.

Jocke Lundell sa följande i slutet av sitt tacktal till Bo-Göran Bodin, producenten bakom ”Dokument inifrån: Hatet” som ifrågasätter uppgifter från Jocke Lundells barndom.

– Tack till Bo-Göran Bodin. Nästa år kanske du kan kolla vad jag gjorde på fritids och inte när jag var barn, så kanske du hittar någonting där, något dramatiskt. Någonting du kan ifrågasätta.
Men tack att det inte lyckades, sa han och syftade på att dokumentären inte vann i sin kategori Årets granskning.

När Hatet kom såg jag en 11-12 år gammal youtubevideo med jocke där han berättade att han hade blivit sexuellt utnyttjad (eller värre, men jag minns inte exakt) på dagis. Han sa det i förbifarten, ungefär som en annan nämner att man spelade fotboll.

Det borde Bodin kolla upp ordentligt, speciellt eftersom jocke ber om det.

Edit: Sexuellt utnyttjand OCH våldtagen säger han, fast det var på fritids.

30 sekunder in: https://youtu.be/n1zd-yAMEJA

Kör Bodin!
Senast redigerad av Timberland-6inch 2026-09-02 kl. 03:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in