2026-08-23, 22:05
Medlem
SodaFointains avatar
Undrar hur många som kollar? Det kan de se för de har en räknare men den ej hur många som sitter framför. Om 500 kollar kan det va fler framför skärmen
Citera
2026-08-23, 22:15
Medlem
SodaFointains avatar
Gick man ur efter 22 som.gäst kom man tydligen inte in igen
Citera
2026-08-23, 22:35
Medlem
DonaldBidens avatar
Blir det någon livestream från "bröllopsnatten"?
Citera
2026-08-23, 22:54
Medlem
Tradens avatar
Vad ska de annars sända? Detta passar väl perfekt in på TV4 demografi antar jag... som förvisso stadigt minskar 🤷
Citera
2026-08-23, 23:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldBiden
Blir det någon livestream från "bröllopsnatten"?
Haha, bästa kommentaren.
Citera
2026-08-23, 23:07
Bannlyst
TV för dummies har alltid en stor publik. Annars skulle många kanaler inte tjäna pengar i dag.
Citera
2026-08-23, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straminsky
Känslan är att världen vore en bättre plats om TV4 överhuvudtaget inte fanns.
Håller med. Avskyvärd kanal.
Citera
2026-08-23, 23:16
Medlem
Snaidistens avatar
Detta är TV4 i ett nötskal, Sveriges största skitkanal och har alltid varit.

När sändningsrättigheten för den tredje marksända kanalen upphandlades så hoppades jag verkligen på att trean skulle vinna.

Trean var lite mer rebellisk och hade intressantare program blandat med tutt-tv och Fylkings upptåg.

Fyrans program har alltid varit riktat mot WT och dumskallar. När de sedan bärgade sändningsrättigheterna så visste man vilket skit de skulle leverera år efter år och det infriades med råge.
Senast redigerad av Snaidisten 2026-08-23 kl. 23:18.
Citera
2026-08-23, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dannejunior96
En katt bland hermelinerna.
När man ger tid och luft åt en så stor samling av hebefiler, våldtäktsmän, knarkare och annat slödder, då har man dödat uttrycket "att komma in i finrummet"

Nå ja, jag tror på karma, och karma kommer förr eller senare, tro mig
Jag tror också på karma. Tror dagen är här fortare än vad Tv4 räknat med. Slutet är nära nu för Jockiboi!
Citera
2026-08-23, 23:54
Medlem
Väldigt märkligt. Jag har sett flera forum inklusive FB, Reddit, m.fl. samt nyhetssidor skriva om hur ”dumt” detta program är.

Likväl så är det någon idiot som du som tror att du står över de människor som kollar på programmet. Men idag har du arbetat för Jockeboi och hans ”blivande” fru. Du har spridit deras rage bait content som en löpeld på nätet. Du är deras nyttiga idiot.

Hela internet handlar om rage bait. Hela jäkla skiten, för det är så jäkla enkelt, det finns alltid en grupp efterblivna människor som aldrig, aldrig, aldrig lär sig:

”Do not feed the troll”
Citera
Motvillig1.2s avatar

Moderatormeddelande

Postat av Motvillig1.2 2026-08-24, 00:13
Moderator
Tråden ligger i Media och Journalistik. Det är alltså endast den sortens aspekter som är topic. Familjen Lundell och mycket annat är i sig inte topic.
2026-08-24, 06:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Ni som tycker det finns något värde med denna live-sändning, motivera gärna!
Ser inget personligt värde, men det är en promille av programtablån vi diskuterar. Om det var en mer omfattande del av utbudet hade det varit värt att diskutera, men att en kommersiell kanal passar på att fylla kassan med ett dokusåpebrällop är en ickefråga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in