Citat:
Ursprungligen postat av
kirugumi
Är det inte rent äckligt att Böliboi lyckas få ner videor där HAN kritiseras och hånas, medans alla vidriga videor om Chrippa och Linnea (och Fru Medvikt) får ligga kvar och YouTube ger fullständigt fan i alla anmälningar som kommit in angående dom? Det är rent diktatoriskt enligt mig. Den som inte ser det är blind. Oavsett vilken ”sida” man står på så måste man se och inse att det är fel, det är ett hot mot demokratin. Men det är väl det folk gillar antar jag, annars skulle fler vakna och anmäla, dra sitt strå till stacken så att säga.
Jockiboiii the påsöga har, med hjälp av sitt högst tvivelaktiga "nätverk" Ninetone och ultranollan Stefan "jag älskar AI" Hallgren,
lyckats få YT att plocka ner ett flertal videor publicerade av kanalen Medvikt.
Den senaste videon han anmält är alltså Medvikts video med titeln: "PROJEKT H*ORHUS (och andra uppdateringar)".
Jockiboiii riktar alltså in sig på Medvikt, som har en i sammanhanget lilliputtkanal. Påsögat verkar desperat nu.
Jockiboiii använder sig av
"vapnet" defamation(ärekränkning) för att massanmäla deras videor. Och det
verkar som YT går med på dessa falska anmälningar?
Intressant i sammanhanget är att jockiboiii ej verkar anmält skilleras video om samma ämne. Han kanske inte vågar ge sig på skilleras?