2026-07-22, 23:33
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Serien Jocke ska gifta sig har nog alla sett här i tråden! Senaste avsnittet var i förrgår tror jag eller igår. Jag tycker att Jocke ser ut på ögonen att han går på benso tabletter. Han ser drogad ut. Någon annan som lagt märke till det?

Obs jag säger inte att han är påverkad, Men Jocke ser drogad ut..
Vart kan man se det? Jag är rätt bra på att se sådant.
Citera
2026-07-22, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Helt rätt! Äntligen en riktig ANALYYYYS av läget! 🚀

Klart de inte ska gå med på någon förlikning. Det är bara att ta med en bild på Friends-loggan och Celinetröjan till domstolen och förklara för domaren att Jocke faktiskt är jättetöntig och butthurt, så läggs målet ner direkt.

Sjukt vattentätt försvar från dina juristkompisar. Hoppas verkligen Medviktarna lyssnar på det rådet och kör det hela vägen till huvudförhandling.
Jag plockar fram en till popcornpåse, det här blir ett helt legendariskt domstolsmöte! 🍿

Ja är de så du tolkade de ja skrev förstår ja ditt mentala handikapp.... cute very cute..
Citera
2026-07-23, 00:15
Medlem
abvs avatar
Citat:
Serien Jocke ska gifta sig har nog alla sett här i tråden! Senaste avsnittet var i förrgår tror jag eller igår. Jag tycker att Jocke ser ut på ögonen att han går på benso tabletter. Han ser drogad ut. Någon annan som lagt märke till det?

OJ OJ så förvånad man skulle bli om jockeboi åt dråg.
Citera
2026-07-23, 05:21
Medlem
Citat:

Jag och många med mig bojkottar alla kanaler som anlitar Joakim Aarö Lundell.
Särskilt 4:an

Lägg upp en bild. Eller döljer han sig bakom sina solglasögon 😎?
Citera
2026-07-23, 07:42
Medlem
Finns den senare stämningsansökan att ladda ner någonstans? Den jag redan har är PMT 8051-26,
Skulle gärna vilja kika lite närmare på hur de motiverar den nya stämningen.
Senast redigerad av Tearsofthemushroom 2026-07-23 kl. 07:57.
Citera
2026-07-23, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen

Vägrar se på falska hycklare och mytomaners fejkliv. Men trodde nog att exp och aftbl skulle slänga sig på jippot och rapportera ohämmat, men har inte sett en enda artikel på nätet om såpan. Är Jockibois fjantsåpa ett fiasko redan?
Citera
2026-07-23, 09:13
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen

Inga glasögon. Man ser ögonen och jag reagerade på att han ser påverkad ut. Men jag kan naturligtvis ha fel.
Citera
2026-07-23, 11:28
Medlem
kirugumis avatar
Är det inte rent äckligt att Böliboi lyckas få ner videor där HAN kritiseras och hånas, medans alla vidriga videor om Chrippa och Linnea (och Fru Medvikt) får ligga kvar och YouTube ger fullständigt fan i alla anmälningar som kommit in angående dom? Det är rent diktatoriskt enligt mig. Den som inte ser det är blind. Oavsett vilken ”sida” man står på så måste man se och inse att det är fel, det är ett hot mot demokratin. Men det är väl det folk gillar antar jag, annars skulle fler vakna och anmäla, dra sitt strå till stacken så att säga.
Senast redigerad av kirugumi 2026-07-23 kl. 11:30.
Citera
2026-07-23, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
Är det inte rent äckligt att Böliboi lyckas få ner videor där HAN kritiseras och hånas, medans alla vidriga videor om Chrippa och Linnea (och Fru Medvikt) får ligga kvar och YouTube ger fullständigt fan i alla anmälningar som kommit in angående dom? Det är rent diktatoriskt enligt mig. Den som inte ser det är blind. Oavsett vilken ”sida” man står på så måste man se och inse att det är fel, det är ett hot mot demokratin. Men det är väl det folk gillar antar jag, annars skulle fler vakna och anmäla, dra sitt strå till stacken så att säga.

Jockiboi bekräftar allt som kom fram i Hatet. Men han kommer aldrig få tyst på det som pågår just nu hos andra sidan. Även om han får ner videos, så kommer det komma upp nya, och på fler kanaler. Jockibois 24 timmar om dygnet kommer inte räcka till, inte ens med Ninetones hjälp.
Citera
2026-07-23, 11:44
Medlem
kirugumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luddevonal
Jockiboi bekräftar allt som kom fram i Hatet. Men han kommer aldrig få tyst på det som pågår just nu hos andra sidan. Även om han får ner videos, så kommer det komma upp nya, och på fler kanaler. Jockibois 24 timmar om dygnet kommer inte räcka till, inte ens med Ninetones hjälp.
Nä, det hoppas jag verkligen! Men vad hjälper det i längden, han tillåts göra vad han vill och tom polis och tingsrätter låter honom komma undan. Vet nån förresten i vilken video man kan se en poliskvinna pussa hans barn?
Citera
2026-07-23, 14:33
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Nä, det hoppas jag verkligen! Men vad hjälper det i längden, han tillåts göra vad han vill och tom polis och tingsrätter låter honom komma undan. Vet nån förresten i vilken video man kan se en poliskvinna pussa hans barn?

Det finns många äckliga horungar som gärna slickar hans stövel. De är här på besök när det börjar bli tråkigt i Chrippa-tråden.
Citera
2026-07-23, 15:04
Medlem
Citat:

Jockiboiii the påsöga har, med hjälp av sitt högst tvivelaktiga "nätverk" Ninetone och ultranollan Stefan "jag älskar AI" Hallgren, lyckats få YT att plocka ner ett flertal videor publicerade av kanalen Medvikt.

Den senaste videon han anmält är alltså Medvikts video med titeln: "PROJEKT H*ORHUS (och andra uppdateringar)".

Jockiboiii riktar alltså in sig på Medvikt, som har en i sammanhanget lilliputtkanal. Påsögat verkar desperat nu.

Jockiboiii använder sig av "vapnet" defamation(ärekränkning) för att massanmäla deras videor. Och det verkar som YT går med på dessa falska anmälningar?

Intressant i sammanhanget är att jockiboiii ej verkar anmält skilleras video om samma ämne. Han kanske inte vågar ge sig på skilleras?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in