2026-07-23, 15:08
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Jockiboiii the påsöga har, med hjälp av sitt högst tvivelaktiga "nätverk" Ninetone och ultranollan Stefan "jag älskar AI" Hallgren, lyckats få YT att plocka ner ett flertal videor publicerade av kanalen Medvikt.

Den senaste videon han anmält är alltså Medvikts video med titeln: "PROJEKT H*ORHUS (och andra uppdateringar)".

Jockiboiii riktar alltså in sig på Medvikt, som har en i sammanhanget lilliputtkanal. Påsögat verkar desperat nu.

Jockiboiii använder sig av "vapnet" defamation(ärekränkning) för att massanmäla deras videor. Och det verkar som YT går med på dessa falska anmälningar?

Intressant i sammanhanget är att jockiboiii ej verkar anmält skilleras video om samma ämne. Han kanske inte vågar ge sig på skilleras?
Är dessa videor permanent borta eller är samtliga under granskning än? Kom inte någon video tillbaka har jag för mig?
Citera
2026-07-23, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Är dessa videor permanent borta eller är samtliga under granskning än? Kom inte någon video tillbaka har jag för mig?

Medvikt har skickat in Counterclaim och begärt ut underlag för Jockibois klaganden. Dom får inga svar vilket jag tolkar som att dom helt utan att skämmas väljer att missköta sitt uppdrag, och göra som Jockiboi kräver. Börjar det inte gå till överdrift? Han hotar myndigheter, journalister och TV-kanaler. Är det sånt här vi ska tolerera?
Citera
2026-07-23, 15:31
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luddevonal
Medvikt har skickat in Counterclaim och begärt ut underlag för Jockibois klaganden. Dom får inga svar vilket jag tolkar som att dom helt utan att skämmas väljer att missköta sitt uppdrag, och göra som Jockiboi kräver. Börjar det inte gå till överdrift? Han hotar myndigheter, journalister och TV-kanaler. Är det sånt här vi ska tolerera?
Det enda han verkar kunna göra Bloggbajsaren är att hota och försöka skrämma folk till tystnad. Helt cuckad i huvudet är vad han är.
Citera
2026-07-23, 16:44
Medlem
kirugumis avatar
Citat:
Det enda han verkar kunna göra Bloggbajsaren är att hota och försöka skrämma folk till tystnad. Helt cuckad i huvudet är vad han är.
Kuckad är han sannerligen, men det skiter folk i och han kan fortsätta. Ska man göra nån slags gemensam klagan till YouTube Irland?
Citera
2026-07-23, 17:03
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
Kuckad är han sannerligen, men det skiter folk i och han kan fortsätta. Ska man göra nån slags gemensam klagan till YouTube Irland?
Det vore kanske en bra idé. Det skadar inte att pröva.
Citera
2026-07-23, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Jockiboiii the påsöga har, med hjälp av sitt högst tvivelaktiga "nätverk" Ninetone och ultranollan Stefan "jag älskar AI" Hallgren, lyckats få YT att plocka ner ett flertal videor publicerade av kanalen Medvikt.

Den senaste videon han anmält är alltså Medvikts video med titeln: "PROJEKT H*ORHUS (och andra uppdateringar)".

Jockiboiii riktar alltså in sig på Medvikt, som har en i sammanhanget lilliputtkanal. Påsögat verkar desperat nu.

Jockiboiii använder sig av "vapnet" defamation(ärekränkning) för att massanmäla deras videor. Och det verkar som YT går med på dessa falska anmälningar?

Intressant i sammanhanget är att jockiboiii ej verkar anmält skilleras video om samma ämne. Han kanske inte vågar ge sig på skilleras?

Rekommenderar alla att se kommande video ikväll kl 19!
https://youtu.be/r7-3tY0wkS4?si=uK2YmhgzSIEnB06O
Citera
2026-07-23, 18:33
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jupiter7301
Rekommenderar alla att se kommande video ikväll kl 19!
Har det varit synd om rökrunkaren nu igen? Alla är på honom? Stackarn..
Citera
2026-07-23, 19:08
Medlem
3, 2, 1

Om Jockiboi, Valleboi och polisanmälningar utan skälig grund:

Se den innan Korruptiboi och Ninetone (med uppbackning av youtubes veka Sverigechef Michelle Kadir) får videon blockad i Sverige.
Citera
2026-07-23, 20:56
Medlem
GreenBatterys avatar
Kul att se att denna tråd var helt stilla när Medvikts senaste Fibropodd sändes.
Citera
2026-07-23, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Det vore kanske en bra idé. Det skadar inte att pröva.

Slutar kanske i katastrof att nån konfronterar honom i riktiga livet med följder som är värre än ord på nätet ??
Citera
2026-07-23, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roggaluktargris
Slutar kanske i katastrof att nån konfronterar honom i riktiga livet med följder som är värre än ord på nätet ??

Du beskriver jockiboiis sjuka och desillusionerade tankar som den påsögade dåren försöker pådyvla sina poliskompisar när han anmäler saker...

Ingen jävel vill "konfrontera" dig IRL jockiboiii! Folk vill enbart att du SLUTAR ljuga ditt förbannade stolpskott.
Citera
2026-07-23, 23:16
Medlem
Citat:
Alla videor finns kvar och går fortfarande att se utanför Sverige eller med vpn tror jag.
Senast redigerad av SLUTSPEL1 2026-07-23 kl. 23:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in