2012-10-02, 09:36
Medlem
Wheeler88s avatar
Det låter som en planerad attack med tanke på att förövarna bar kläder för att skydda sin identitet. Frågan är varför? Har jockiboi legat med någons flickvän eller liknanade?
Citera
2012-10-02, 09:36
Medlem
"Vart är världen påväg" säger killen som lägger upp bajs bilder på sin blogg
Citera
2012-10-02, 10:00
Bannlyst
Kanske detta är reklam till hans degenererade blogg och rena rama fabrikationerna. I vilket fall som helst så ser jag det som positivt. Synd att samhällsäcklet inte dog av misshandeln, under förutsättningen att det de facto har hänt.
Citera
2012-10-02, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ted.awa
Jag är faktiskt glad när dessa dåd drabbar dem som faktiskt förtjänar det. Jockiboi är en belastning på samhället. Inte bara för sitt dekadenta levernes skull utan snarare för det exempel han sätter för den yngre generationen. Så skadat att en kille som han kan få uppmärksamhet, han borde grävas ner och glömmas bort.

Självklart hade jag hellre sett att en äldre man i mustasch gav honom en rejäl lavett varje dag tills han skärper sig, men om alternativet är sparkar från ungdomar med palestinasjalar någon gång ibland så tar jag det.

Verkligen, men när en svensk sprider en skev kvinnosyn då tycker folk här att det är helt okej. Jag tycker det är vidrigt som bara fan. Hoppas tänderna flög.
Citera
2012-10-02, 11:26
Medlem
PitchBlease7846s avatar
Låter helt klart som att han blivit kulturberikad.

Även fast han är en vidrig människa så förtjänar han inte att bli misshandlad, istället så borde föräldrar ta sitt ansvar och förbjuda sina barn från att följa hans och liknande avarter som "Kissies" och "Hanna Widerstedts" bloggar. Helt sinnessjukt att sådant drägg faktiskt är förebilder för dagens småungar.
Citera
2012-10-02, 11:46
Medlem
Trondurs avatar
Förmodligen var det "uttråkade" blattar som ville banka sönder ett par vita killar, som vanligt.
De visste säkert inte vem fan han är.

Hursomhelst.
Det där äcklet borde dränkas, skönt att mångkulturen för en gångs skull drabbade någon som förtjänar det.
Citera
2012-10-02, 11:52
Medlem
zBr9s avatar
Haha, att Jockiboi avslutar med "Era föräldrar måste vara stolta över er" är ju tillräckligt för att gärningsmännen ska belönas med medaljer här!
Citera
2012-10-02, 12:49
Medlem
Busstations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Asså hur kan ni tycka detta är rätt, det hade ni ju ALDRIG tyckt om det varit en kompis till er?
Hoppas ni förstår att om inte det varit den där muppen som fick stryk så hade det varit någon annan!
Står helt på Jockiboi's sida här, vart fan är världen på väg?

Barn som gör sådant bör inte ens straffas dom bör brännas i stora ugnar!

Det gör givetvis alla andra också egentligen. Det är bara det att de lider av ett ''hata allt som har med den personen att göra syndrom''. Ungefär som för Justin Bieber.
Citera
2012-10-02, 14:11
Medlem
FredrikSahlins avatar
"Fan så modiga pojkar alltså, Era föräldrar måste vara riktigt stolta!"

Joakim, om du läser detta. Är du verkligen rätt pojke att att uttala sig så?

Men hur som helst. Jobbigt att bli misshandlad för att man (om han inte ljuger) inte har gjort något.

Enda positiva med misshandeln är väl att avsnitt fyra blev uppskjutet.
Citera
2012-10-02, 14:58
Medlem
Dmizors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FredrikSahlin
"Fan så modiga pojkar alltså, Era föräldrar måste vara riktigt stolta!"

Joakim, om du läser detta. Är du verkligen rätt pojke att att uttala sig så?

Men hur som helst. Jobbigt att bli misshandlad för att man (om han inte ljuger) inte har gjort något.

Enda positiva med misshandeln är väl att avsnitt fyra blev uppskjutet.

Avsnitt fyra av vad? Varför skulle det vara positivt? Bara att skita i att kolla på vad det nu är för serie om du inte gillar den, det kan ju inte vara en fördel att det inte ens har skapats.
Citera
2012-10-02, 15:16
Medlem
Pinkkings avatar
Vilken människosyn folk har i denna tråden... Han förtjänade inte att bli misshandlad liggandes på marken, om han inte hade gjort ngt vill säga. Att han är som han är har fan inget med saken att göra, fega jävlar som gjorde detta. Och nej, jag bryr mig inte om Jockiboi, jag hade tyckt lika om vilken oskyldig människa som helst. Så ni coola grabbar som gillar detta... pinsamt...
Citera
2012-10-02, 15:24
Medlem
fraKturs avatar
Den största hälsofaran för Jockiboi är ju knappast de sparkar och slag han fått utstå - det han bör oroa sig för är väl ändå sin lever?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in