2012-04-10, 18:19
Medlem
mrf00ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardanger
Haha snarare han som skulle äga Jocke som blir ägd, få stryk av nått invalat mongo är inte så ballt som han tror.

Klippet är så fruktansvärt fake. Kolla killen som slår snubben som ligger ner. Hans slag är ju en halvmeter ifrån att träffa.
Citera
2012-04-10, 18:28
Medlem
Hardangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrf00l
Klippet är så fruktansvärt fake. Kolla killen som slår snubben som ligger ner. Hans slag är ju en halvmeter ifrån att träffa.

jaha då, tyckte det såg skumt ut men hade för mig att jag läste att bror var lika korkad som jocke och inte vågade slå han på riktigt lol.
Citera
2012-04-10, 19:20
Medlem
LéKrisss avatar
Jag känner att det är svårt att motivera att titta på någon som gör något bara för att jag ska titta på personen. Tror bestämt att det finns bättre saker att lägga sin tid på.
Citera
2012-04-10, 19:38
Medlem
LucioFontanas avatar
E det så hemskt med porrfilm? Det spelar väl ingen roll! Va ska han jobba med annars? Köra buss.
Jag tycker det e värre med tattuering och i synnerhet i ansiktet. När jag ser nån med en gaddning i fejset, då brukar jag tänka. Grattis! Du har ju fixat det för dig för all framtid.

Men porr e väl skitsamma. Skulle han möta nån i nåt samanhang där de påpekar det. Så e det väl bara o säga -asså du kollar på porr iaf.

Jag ska nog kolla på den iaf. Jag skulle gärna vilja se när han får den i leverpastejjen me!
Citera
2012-04-10, 20:36
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardanger
jaha då, tyckte det såg skumt ut men hade för mig att jag läste att bror var lika korkad som jocke och inte vågade slå han på riktigt lol.

Klippet är riggat.
Citera
2012-04-10, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AesopRock
"Jockiboi" eller vad det nu heter....skämmer ju ut sig så jävla totalt så det finns inte, när han om ett litet tag är helt bortglömd (i media), kommer han säkert i brist på talang för någonting få söka sig till något kneg, där folk kommer att känna igen honom och bara skratta åt honom, ingen vetig människa eller någorlunda seriös rörelse vill ju veta av ett sånt fiasko förfan

Men men det är ju hans liv....

Ja inget killen gjort hittills är väl att förevigas i ett CV om man säger så. Skall bli spännande att se om denna människa kan skapa något som helst vettigt i framtiden.
Citera
2012-04-10, 23:38
Medlem
DerplockHolmess avatar
Pajaser båda två. (han och Hanna W )http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle14570608.ab
Citera
2012-04-11, 08:20
Medlem
tomssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jojjema
Finns redan en porrfilm med J och hans X.

Länk?
Citera
2012-04-11, 16:10
Medlem
Igloons avatar
Hur kan han överleva? Tjänar han tillräckligt på sin blogg och hur isåfall kan företag vilja ha annonser på den bloggen?
Åker han runt som Brinkenstjärna och "proffssuper" på helgerna? Vad gör isåfall att han kan göra det så länge medans andra dokusåpa deltagare gör det i max 3 månader.
Citera
2012-04-11, 23:41
Medlem
Det är väl ännu ett av hans desperata försök till att få uppmärksamhet skulle jag tro?
Citera
2012-04-12, 04:14
Medlem
Lokents avatar
Det ska inte spelas in någon porrfilm. Hanna Widerstedt vet nog inte ens hur man hanterar en penis. Först spelade de båda på att dom hatade varann och nu är dom tillsammans. Behöver inte vara Ensten för att räkna ut detta.
Citera
2012-04-12, 08:01
Medlem
-rascal-s avatar
RixFM har fått moralpanik och har startat en webbomröstning om deras programledare Ol(l)a ska genomföra inspelningen. I bästa fb-anda önskar jag att ni fuckar upp röstningen. http://www.rixfm.se/rix-morronzoo/r%...a-en-vuxenfilm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in