2026-05-20, 00:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Psysation
Sluta upp med dina perversa inviter i användares PM.
När UTube blir avstängd rider Sherlock in. Varför?

Håll dig on topic nu.
Tråden handlar om JOAKIM "JOCKIBOI" LUNDELL. Inte nån Axel/Skilleras/"hahahaha ägget" eller Medvikt

Åter igen. Hur mår du?
Och innan du också blir avstängd för lögner och skit.

Varför visar du inte eventuella PM från mig till dig i prints här? Eller har du inte det tekniska kunnandet?

Och jag svarade annan användare som drog in Medvikt och Skilleras. Då är väl den användaren också Off Topic?
Citera
2026-05-20, 00:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
It goes over???? Menar du ”it will pass”? 🤪
Den som väntar på något gott, osv❤️

Antar du inte sett John Norums intervju när Europe var på turné way back. Ja, jag är väl för gammal.
Det är ett stående skämt för han var så dålig på engelska....
Whatever....

Edit: prova ChatGPT om inte Google funkar.
Citera
2026-05-20, 00:25
Medlem
0.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Jag försvarar inte "Jockiboi" öht, visa mig när jag FÖRSVARAT honom. Jag har däremot problem med lågintelligenta hatare som hatar för hatandets skull, men låtsas vara nåt annat. Big difference.
Sagt förr och säger igen. Jag bryr mig inte om Joakim Lundells karriär. What so ever.
Man kan ha en åsikt om idioter utan att vara hans fanboy.
Men nu ger jag upp. Fortsätt kriga ni, om det får er att må bättre. I dont give a fakk ;-)
Citat:
Snälla PMa mig när den dagen sker
Rätta målgrupp? Vilka skulle det vara? Trodde de redan hade den skara de vill ha?

T o m Bloggbevakning, som de nu tror dansar efter deras pipa, skrattar i smyg åt dem. Jo, sann inside info.

Och Medvikt skrattar folk åt och hånar. Herrn rapar rappakalja, efterapar Frun och Arslet, försöker låta relevant och klok men det går så där. När han är vaken och nykter vill säga.
Frun, hon kan inte dölja sitt genuina intresse för den hon trånar efter, men hatar nu för hen dissar henne.
Hon borde skaffa sig ett heltidsjobb, för det klarar hon bevisligen av.

Skilleras, jo han är visserligen rätt verbal och rolig, när han inte är så "jefla arg". Men faller på sina desperata försök att dissekera varenda mening i de videos han kollar på, prata ner ALLT, vrida och vända på vad som sägs, istället för att lyssna och ta in. Bara för att han valt att hata vissa. Osunt beteende och han är en laughing stock all over TikTok.... Känd som Ägget.
Det alla har gemensamt är ett osunt intresse för FB och hat.

Men, som John Norum en gång sa, It goes over......
Nu sitter du och är ointelligent och hatar i fel tråd....

Någon som har kvar videon från instagram innan svt-dokun? Jag minns att jocke satt och försvarade sig i förväg mot helt sjuka saker som inte ens var med i dokun det är GANSKA konstigt....
Citera
2026-05-20, 00:29
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1
Nu sitter du och är ointelligent och hatar i fel tråd....

Någon som har kvar videon från instagram innan svt-dokun? Jag minns att jocke satt och försvarade sig i förväg mot helt sjuka saker som inte ens var med i dokun det är GANSKA konstigt....
Ungefär som hans försvarstal gällande sexköpet med andra ord
Citera
2026-05-20, 00:38
Avstängd
Psysations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1

Brott & Blandat reagerade på hela den videon via YouTube LIVE.
Videon heter: "REAGERAR PÅ JOAKIM LUNDELLS LIVE! Med tillåtelse"
Citera
2026-05-20, 06:09
Medlem
Citat:
Och du din gamla feta kärring, borde skaffa dig ett liv.
Fy fan vilken misär du lever i, sitter dagarna i ända och spyr ur dig skit som du tror är relevant.
Börjat hänga med Temu, skaffat dig ny vokabulär, hänger med kidsen.
Skaffa dig en sund hobby istället, gå ut, ta promenader, lär dig att älska livet istället för att hata, skaffa dig vänner, om du kan.
Och en hals.
Man kan väl göra bådeock?
Citera
2026-05-20, 07:05
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Probobz
LSS Lagen om stöd och service är inte ett livslångt beslut. Det är en FRIVILLIG insats en själv ansöker om att använda sig av. Och finns Autism på papper så har han rätten att använda sig av LSS.

LSS är ett livslångt beslut i den bemärkelsen att när du fyller 65 så går du inte över till insatser inom socialtjänstlagen utan du behåller dina rättigheter inom LSS och ditt beslut. Klart det är frivilligt, men LSS beslut ges till folk som har ett stort omvårdnadsbehov och inget som lättvindigt ges till människor. Och jag ifrågasätter om Jockiboi har autism på papper, för jag misstänker Jockiboi bara diagnostiserat sig själv med Asberger och ADD. Han har inte fått ett LSS beslut av Socialtjänsten i Norrköping iaf.
Citera
2026-05-20, 07:07
Medlem
Citat:
Brott & Blandat reagerade på hela den videon via YouTube LIVE.
Videon heter: "REAGERAR PÅ JOAKIM LUNDELLS LIVE! Med tillåtelse"

Direktlänk till videon: https://www.youtube.com/live/2PD0LjzWvLc

När man sett Jockiboi sitta och försvara sig desperat på detta sättet undrar man VARFÖR. Om han är så oskyldig som han anser sig vara ???
Citera
2026-05-20, 07:26
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Antar du inte sett John Norums intervju när Europe var på turné way back. Ja, jag är väl för gammal.
Det är ett stående skämt för han var så dålig på engelska....
Whatever....

Edit: prova ChatGPT om inte Google funkar.
Du har rätt. Jag missade den hinten.
Nu kommer du ju inte se detta eftersom att du är avslutad. Hur som så ber jag uppriktigt om ursäkt i fall vi sårade dina känslor igår. Det var inte min avsikt. Joakim bryr sig i alla fall inte om oss troll, om det kan trösta dig. Men man kan ju inte låta bli att undra varför du tog bort ditt konto här i natt.

Idag är en ny dag. Undrar vilken dagens stora nyhet kommer att vara!
Citera
2026-05-20, 07:36
Medlem
stefanmallgrens avatar
Citat:
Men vad exakt är ditt syfte här på flashback?
Snart 900 inlägg, Stört mycket..

Kanske dags att avsluta som mutemute123

De gjorde "hen" 😂LOL!!!
Citera
2026-05-20, 07:56
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Han är snygg, har en fru som älskar honom, tre fina barn Dessutom skriker både svt ochr tv4 efter honom. Han tjänar miljoner och skrattar hela vägen till banken!

Men tror du han mår bra? Är det därför han alltid skovar loss i folks DM? Ser han lycklig ut?
Citera
2026-05-20, 08:04
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Du har rätt. Jag missade den hinten.
Nu kommer du ju inte se detta eftersom att du är avslutad. Hur som så ber jag uppriktigt om ursäkt i fall vi sårade dina känslor igår. Det var inte min avsikt. Joakim bryr sig i alla fall inte om oss troll, om det kan trösta dig. Men man kan ju inte låta bli att undra varför du tog bort ditt konto här i natt.

Idag är en ny dag. Undrar vilken dagens stora nyhet kommer att vara!

Ingen nyhet, men Cluee släpper (eller gör) en video med Cissi Wallin ikväll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in