2026-05-19, 22:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Åsikter har vi alla rätten att ha och uttrycka.

Hoppas att dina barn inte kollar på Jockes äldre videor. Dålig förebild de kan ta efter.

Har ett barn, om du försöker luska. Ett klokt och väldigt lyckat sådant. Som ser människor för det de gör nu och inte det de gjort. Är på studentbal ikväll, hänger inte på Flashback ikväll och har heller aldrig gjort, vad jag vet.
Tycker f ö också, av det jag visat honom av Temu-orcherna, att "det måste vara nåt fel på dem".
Som jag sa, ett klokt barn.
Citera
2026-05-19, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Mkt pinsamt och såklart ngt opålitligt test han gjort på internet!

Vad gäller fula barn ..Jag tycker inte att det finns några fula barn. Fula namn- visst! Och barn som kommer att växa upp till fula vuxna för att de inte har genetiken med sig. Men mellansonen är söt. Precis som alla små barn. Han har, naturligtvis, inget skyhögt IQ. Men låt dem tro det. Det skadar ju inte oss. Vad som, däremot, skadar oss och samhället är Jockiboooooi!
Han är snygg, har en fru som älskar honom, tre fina barn Dessutom skriker både svt ochr tv4 efter honom. Han tjänar miljoner och skrattar hela vägen till banken!
Citera
2026-05-19, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Har ett barn, om du försöker luska. Ett klokt och väldigt lyckat sådant. Som ser människor för det de gör nu och inte det de gjort. Är på studentbal ikväll, hänger inte på Flashback ikväll och har heller aldrig gjort, vad jag vet.
Tycker f ö också, av det jag visat honom av Temu-orcherna, att "det måste vara nåt fel på dem".
Som jag sa, ett klokt barn.

Du har skrivit tidigare att du har barn men jag visste inte att han var så stor. Då har han lärt sig att inte ta efter olämpligt beteende.

Oroande dock att han är så insatt att han vet så mycket ändå att en del kallas temu tom.

Mina är yngre och tittar inte på Jockiboi. Har aldrig visat något intresse som tur är.

God natt.
Citera
2026-05-19, 23:08
Medlem
larserik32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Verkligen inte.

Har du inte sett det som redan finns ute?

Han runkar på snap till en minderårig flicka som röker för honom. Det är verkligen inte det enda som finns kvar.
Hon är över 18 och Jocke runkar inte

Hon lånade pengr av Jocke och man diskuterade en avbetalningsplan, sluta försöka få samtalet till något annat genom lös ryckta vidor
Citera
2026-05-19, 23:10
Avstängd
Psysations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larserik32
Hon är över 18 och Jocke runkar inte

Hon lånade pengr av Jocke och man diskuterade en avbetalningsplan, sluta försöka få samtalet till något annat genom lös ryckta vidor

Hahahahqqhahahhahaahah

Hon fyller 18 detta år. Ditt särskolebarn.
Citera
2026-05-19, 23:17
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Han är snygg, har en fru som älskar honom, tre fina barn Dessutom skriker både svt ochr tv4 efter honom. Han tjänar miljoner och skrattar hela vägen till banken!
Nu lugnar vi ned oss. Jockiboi är ingen skönhet överhuvudtaget. Han är så pass ful att han behöver dölja sig på daglig basis med enorma mörkläggande glajjor till o med framför sina barn sorgligt nog.

Om hans fru älskar honom har du faktist ingen aning om. Troligtvis gör hon inte det längre då han beter sig som en prinsessa. Han är inte närvarande med barnen, kan inte ta hand om dom eller hushållet. Tvingar sin kvinna att klippa gräs, städa o sköta hushåll. Skjutsa o hämta barn från förskola o skola. Tvingar sin kvinna att bära all packning konstant o Jockiboi lyfter inte ett finger som vanligt. Vilken förebild han är för sina barn där han lär in att mamman o kvinnan i förhållandet ska man behandla som skit och utnyttja. Han lär även in att man ska bete sig som skit och trakassera personal o ”vänner”. Jonna är medberoende, hon älskar varken honom eller sitt liv med honom.

En person som tjänar miljoner skulle inte bo i ett gult hyres ruckel.
Han klankar ner på ”husbilstomtarna” men den stora skillnaden här är ju att dom faktist äger sin bostad och bil. Jockiboi äger inte ett jävla skit. Varken bil eller bostad äger Jockiboi. Då är man inte rik. Det är jävligt viktigt att äga sitt boende det är regel nummer 1. Men han kanske bor i hyres för att vara beredd på att fly Sverige.

Han kommer bli sveriges mest hatade man.. vänta bara..
Citera
2026-05-19, 23:34
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Hahah håller med allt här och det skulle vara olidligt spännande att mäta.

Enligt JB själv så har han o hans son Lionel ett SKYHÖGT IQ.. alltså direkt översatt från hans podd ”sanningen ska fram” 🤣🤣.
Jockis iQ sträcker sig inte längre än till 100.

Även jag ligger inte o skvalpar under 100 som jocke o hans bihang, jag är inte lika smart som du hertiginnan men jag har trots allt en iq ”över genomsnittet” dvs 117.
Haha, precis som jag sa! Jag är inte det minsta förvånad. Vi på den ”mörka sidan” är betydligt smartare än JB och hans hundar (och följare).

Jag blir så frustrerad över att det finns så många idioter som köper allt han säger med hull och hår utan att ha minsta förmåga att ifrågasätta. Men det säger ju också en hel del om vilka som konsumerar hans content. Det är kanske inte de mest kapitalstarka individerna, men eftersom de är så många inbringar de ändå en fin årslön.

Tänk när Medvikt och Skilleras når ut på riktigt till sin rätta målgrupp! Då kommer balansen att vara rejält förändrad. Och jag tror att vi är där fortare än de flesta tror!
Citera
2026-05-19, 23:41
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Skojar du nu?!

Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva … jag vill skriva något som jag kanske kommer att ångra. För jag är egentligen en snäll person som inte brukar kommentera folks utseende. Men “snygg”?! Snälla lilla du

Visste du att det finns anledningar till varför vissa youtubers får en större följarskara? Den största anledningen är inte alltid att de är fantastiskt roliga eller kommer med bra content. Nej — det handlar ofta om att tittaren ska kunna identifiera sig med personen, i det här fallet JB.

Eftersom JB uppfattas som white trash, lågutbildad och mindre attraktiv finns det miljontals människor som gillar honom. Det handlar om drömmen: “Om han kan, så kan jag.” Fattar du?!

Men kom inte och säg att han är snygg. Inte ens Jonna skulle hålla med om det!
Citera
2026-05-19, 23:56
Avslutad
Citat:
Haha, precis som jag sa! Jag är inte det minsta förvånad. Vi på den ”mörka sidan” är betydligt smartare än JB och hans hundar (och följare).

Jag blir så frustrerad över att det finns så många idioter som köper allt han säger med hull och hår utan att ha minsta förmåga att ifrågasätta. Men det säger ju också en hel del om vilka som konsumerar hans content. Det är kanske inte de mest kapitalstarka individerna, men eftersom de är så många inbringar de ändå en fin årslön.

Tänk när Medvikt och Skilleras når ut på riktigt till sin rätta målgrupp! Då kommer balansen att vara rejält förändrad. Och jag tror att vi är där fortare än de flesta tror!

Snälla PMa mig när den dagen sker
Rätta målgrupp? Vilka skulle det vara? Trodde de redan hade den skara de vill ha?

T o m Bloggbevakning, som de nu tror dansar efter deras pipa, skrattar i smyg åt dem. Jo, sann inside info.

Och Medvikt skrattar folk åt och hånar. Herrn rapar rappakalja, efterapar Frun och Arslet, försöker låta relevant och klok men det går så där. När han är vaken och nykter vill säga.
Frun, hon kan inte dölja sitt genuina intresse för den hon trånar efter, men hatar nu för hen dissar henne.
Hon borde skaffa sig ett heltidsjobb, för det klarar hon bevisligen av.

Skilleras, jo han är visserligen rätt verbal och rolig, när han inte är så "jefla arg". Men faller på sina desperata försök att dissekera varenda mening i de videos han kollar på, prata ner ALLT, vrida och vända på vad som sägs, istället för att lyssna och ta in. Bara för att han valt att hata vissa. Osunt beteende och han är en laughing stock all over TikTok.... Känd som Ägget.
Det alla har gemensamt är ett osunt intresse för FB och hat.

Men, som John Norum en gång sa, It goes over......
Citera
2026-05-20, 00:05
Avstängd
Psysations avatar
Citat:
.

Sluta upp med dina perversa inviter i användares PM.
När UTube blir avstängd rider Sherlock in. Varför?

Håll dig on topic nu.
Tråden handlar om JOAKIM "JOCKIBOI" LUNDELL. Inte nån Axel/Skilleras/"hahahaha ägget" eller Medvikt
Citera
2026-05-20, 00:06
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Skojar du nu?!

Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva … jag vill skriva något som jag kanske kommer att ångra. För jag är egentligen en snäll person som inte brukar kommentera folks utseende. Men “snygg”?! Snälla lilla du

Visste du att det finns anledningar till varför vissa youtubers får en större följarskara? Den största anledningen är inte alltid att de är fantastiskt roliga eller kommer med bra content. Nej — det handlar ofta om att tittaren ska kunna identifiera sig med personen, i det här fallet JB.

Eftersom JB uppfattas som white trash, lågutbildad och mindre attraktiv finns det miljontals människor som gillar honom. Det handlar om drömmen: “Om han kan, så kan jag.” Fattar du?!

Men kom inte och säg att han är snygg. Inte ens Jonna skulle hålla med om det!
Så sant så sant! Blir nästan tårögd när man träffar såhär rätt.
Citera
2026-05-20, 00:06
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Rätta målgrupp? Vilka skulle det vara? Trodde de redan hade den skara de vill ha?

T o m Bloggbevakning, som de nu tror dansar efter deras pipa, skrattar i smyg åt dem. Jo, sann inside info.

Och Medvikt skrattar folk åt och hånar. Herrn rapar rappakalja, efterapar Frun och Arslet, försöker låta relevant och klok men det går så där. När han är vaken och nykter vill säga.
Frun, hon kan inte dölja sitt genuina intresse för den hon trånar efter, men hatar nu för hen dissar henne.
Hon borde skaffa sig ett heltidsjobb, för det klarar hon bevisligen av.

Skilleras, jo han är visserligen rätt verbal och rolig, när han inte är så "jefla arg". Men faller på sina desperata försök att dissekera varenda mening i de videos han kollar på, prata ner ALLT, vrida och vända på vad som sägs, istället för att lyssna och ta in. Bara för att han valt att hata vissa. Osunt beteende och han är en laughing stock all over TikTok.... Känd som Ägget.

Men, som John Norum en gång sa, It goes over......
It goes over???? Menar du ”it will pass”? 🤪
Den som väntar på något gott, osv❤️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in