2026-05-19, 21:24
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larserik32
Du är så modig, en äkta superman🤣
Tack! Ibland krävs det mod. Detta är jag beredd att kriga för. Finns tillräckligt mycket skit i världen som gör livet svårt för många. Vi behöver inte göra det ännu värre genom att acceptera Jockiboooooi!
Citera
2026-05-19, 21:25
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Verkligen inte.

Har du inte sett det som redan finns ute?

Han runkar på snap till en minderårig flicka som röker för honom. Det är verkligen inte det enda som finns kvar.
Det, om något, vore väl trevligt för TV4 att ta del av?
Citera
2026-05-19, 21:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Jag skulle tro att vi är hundratals. Helt utan att överdriva. Och nu när Cissi Wallin, med sitt stora följe, har gett sig in i debatten är vi snart tusentals. Jobbigt?

Vet du att jag bryr mig inte. Påverkar inte mitt liv öht.
Mitt enda fel är att jag är här och har en åsikt, för jag tycker att vissa är idioter och kan ibland inte hålla käften.
Jobbigt?
Citera
2026-05-19, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Så sant! Det låg i tiden att ha diagnoser när Jockiboi diagnostisera sig själv. I boken Monster skriver han att han fick sina diagnoser bara över en eftermiddag när han sökte för det när han var 25år, men diagnoser får man efter en neuropsykiatrisk utredning som tar månader minst. Sedan påstår han också i boken att han ska ha LSS beslut som han fick på socialtjänsten i Norrköping vilket också är en ren lögn. LSS-beslut är ett livslångt beslut och ges till folk med grav funktionsnedsättning och som är under 65år gamla. Varför har inte Jockiboi hjälp hemma utav LSS? I boken "Du är inte ensam" så nämns ingenting om när han fick sina diagnoser eller någonting. Bara ljughistorier om hur det är att leva med diagnoser.
Jag tror Jockiboi helt enkelt diagnostiserat sig själv. Han har läst lite om Asperger och ADD och tänkte, joo men det stämmer nog in på mig. Och sen så har han pushat ut det som sanning. Diagnoser har han förmodligen, men då pratar vi Kluster B. Dvs nån diagnos förknippat med empatistörning.

LSS Lagen om stöd och service är inte ett livslångt beslut. Det är en FRIVILLIG insats en själv ansöker om att använda sig av. Och finns Autism på papper så har han rätten att använda sig av LSS.
Citera
2026-05-19, 21:31
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Vet du att jag bryr mig inte. Påverkar inte mitt liv öht.
Mitt enda fel är att jag är här och har en åsikt, för jag tycker att vissa är idioter och kan ibland inte hålla käften.
Jobbigt?
Inte ett dugg jobbigt. Jag förstår bara inte hur man kan offra så mycket tid på att försvara Jockiboi. Det är faktiskt helt obegripligt om man inte har en personlig agenda.

Däremot hittar jag tusentals förklaringar till varför man vill bekämpa honom. Och det kommer att bli tydligt för allt fler varför, inom kort. Var så säker, Mr Sherlock.
Citera
2026-05-19, 21:34
Avslutad
Citat:
Inte ett dugg jobbigt. Jag förstår bara inte hur man kan offra så mycket tid på att försvara Jockiboi. Det är faktiskt helt obegripligt om man inte har en personlig agenda.

Däremot hittar jag tusentals förklaringar till varför man vill bekämpa honom. Och det kommer att bli tydligt för allt fler varför, inom kort. Var så säker, Mr Sherlock.

Jag försvarar inte "Jockiboi" öht, visa mig när jag FÖRSVARAT honom. Jag har däremot problem med lågintelligenta hatare som hatar för hatandets skull, men låtsas vara nåt annat. Big difference.
Sagt förr och säger igen. Jag bryr mig inte om Joakim Lundells karriär. What so ever.
Man kan ha en åsikt om idioter utan att vara hans fanboy.
Men nu ger jag upp. Fortsätt kriga ni, om det får er att må bättre. I dont give a fakk ;-)
Citera
2026-05-19, 21:36
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Vilken fråga?
Om jag ska sova? Och har särskola i morgon?
Hur gammal är du? När argumenten tryter.

Nej jag ska inte sova nu. Eller gå på särskola i morgon.

Men nu kan du göra som jag ber dig. Lägg upp print på att jag PMat dig.
Eller skicka och visa dina orch-kompisar.
Sjuk i huvudet är du. Eller 12 år med för lite att göra.

Edit: Alternativt 17 år och går själv på särskola, eller IM.
Nu pratar du inte med mig. Men jag tar mig friheten att svara på detta ändå. Argumenten kommer aldrig att tryta! Vi som är emot JB kommer alltid kunna försvara varför. Jag bär min tröja med texten "Fuck Joakim Lundell" så ofta som den är ren. Det är en fröjd att få många frågor och bidra till debatt! Jag har fått många föräldrar att omvärdera sin syn på denna "Joakim Lundell". Bara så att du vet.
Citera
2026-05-19, 21:38
Avslutad
Citat:
Nu pratar du inte med mig. Men jag tar mig friheten att svara på detta ändå. Argumenten kommer aldrig att tryta! Vi som är emot JB kommer alltid kunna försvara varför. Jag bär min tröja med texten "Fuck Joakim Lundell" så ofta som den är ren. Det är en fröjd att få många frågor och bidra till debatt! Jag har fått många föräldrar att omvärdera sin syn på denna "Joakim Lundell". Bara så att du vet.

Kul för dig. Wish U all luck osv.
Jag kunde inte bry mig mindre.
Betyder inte att jag inte har en åsikt om Temu-miffona.
Citera
2026-05-19, 22:08
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Härligt! Älskar för övrigt näsan i din smiley! ;-)

Lågintelligenta?! Det skulle vara intressant att mäta IQ på Medvikt, Skilleras, Goatbrain och BoB och sedan jämföra med Rask, Jockiboi, Anjo och skoförsäljaren. Efter det tar vi ett genomsnitts-IQ på deras följare … hahahaha.

Jag själv är smart. Inte översmart, men jag har ett uppmätt IQ på 128. Det är garanterat högre än Jockibois och hans hundars. JB ligger kring 100, men det innebär att han är smartast i kenneln. Tyvärr.

TEMU ligger ljusår före när det kommer till intelligens, så att du drar just det kortet blir bara pinsamt.

Godnatt!

Hahah håller med allt här och det skulle vara olidligt spännande att mäta.

Enligt JB själv så har han o hans son Lionel ett SKYHÖGT IQ.. alltså direkt översatt från hans podd ”sanningen ska fram” 🤣🤣.
Jockis iQ sträcker sig inte längre än till 100.

Även jag ligger inte o skvalpar under 100 som jocke o hans bihang, jag är inte lika smart som du hertiginnan men jag har trots allt en iq ”över genomsnittet” dvs 117.
Citera
2026-05-19, 22:34
Medlem
Citat:
Kul för dig. Wish U all luck osv.
Jag kunde inte bry mig mindre.
Betyder inte att jag inte har en åsikt om Temu-miffona.

Åsikter har vi alla rätten att ha och uttrycka.

Hoppas att dina barn inte kollar på Jockes äldre videor. Dålig förebild de kan ta efter.
Citera
2026-05-19, 22:36
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psysation
Hahahhah varför döper han sin fule son till Lionel?
Lionel Messi har asberger, precis som Jockiboi's son Lionel. Pinsamt.

På tal om IQ. Om man scrollar I ANJOS (Joakim Lundells bästa kompis) Facebook så har han delat ett "certifikat" (Facebook-reklamtrams) där han fått 125 poäng I ett IQ test.

SÅ PINSAMT OCH PATETISKT
hahahahahahah
Mkt pinsamt och såklart ngt opålitligt test han gjort på internet!

Vad gäller fula barn ..Jag tycker inte att det finns några fula barn. Fula namn- visst! Och barn som kommer att växa upp till fula vuxna för att de inte har genetiken med sig. Men mellansonen är söt. Precis som alla små barn. Han har, naturligtvis, inget skyhögt IQ. Men låt dem tro det. Det skadar ju inte oss. Vad som, däremot, skadar oss och samhället är Jockiboooooi!
Citera
2026-05-19, 22:52
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psysation
Hahahhah varför döper han sin fule son till Lionel?
Lionel Messi har asberger, precis som Jockiboi's son Lionel. Pinsamt.

På tal om IQ. Om man scrollar I ANJOS (Joakim Lundells bästa kompis) Facebook så har han delat ett "certifikat" (Facebook-reklamtrams) där han fått 125 poäng I ett IQ test.

SÅ PINSAMT OCH PATETISKT
hahahahahahah

HAHAH år 2022 dessutom!!!! Här trodde jag vi snackade typ 2012 när man delade massa facebook trams kors o tvärs som jag kunde förlåta honom för men idioten har alltså delat detta fejk iq-test i REALTID för bara några få år sedan under DETTA decennium HAHAH jag dör 😭😭
Han är dummare än jag trodde eftersom detta är gjort i realtid 😭
Vilka genier jockiboi umgås med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in