2026-05-20, 08:43
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Jaha, hur kommer det gå för Jockiboi att bekämpa hatet idag då?
Citera
2026-05-20, 08:47
Medlem
Joels-bitars avatar
Idag blir det att göra en polisanmälan mot jockiboi
Bara för jag kan
Nu ska huvuen rulla 😂
Citera
2026-05-20, 08:48
Medlem
KungPungPats avatar
Kan nån citera inlägget där nån översatte influencios racingspels beskrivning, skriven av Jockiboi eller nån av hans brända polare?

Axel och dom kollar ju i trådarna här eftersom folk på Flashback är överlägsna utredare fast Axel vill inte erkänna det direkt men erkänner det samtidigt.

Folk på nätet kan dom. Lol.
Anonymitet gör nånting med yttrandefrihet och makthavare. Det blir en konflikt mellan spridare av sanning och manipulation.

Det var ju en enkel handling att översätta influencios egna beskrivning om racingspelet där vi skulle kunna betala med och sen vinna krypto coins.

Översättningen ligger i tråden nånstans.

Jag vill se en full utredning av detta. Jag vill veta allt. Hur betalade folk, vad fick dom när dom betalade, och vad har dom idag kvar efter spektaklet. Det vill jag veta... Men dessa skräpiga youtubers kan ju knappt göra nått bra och intressant. Urs. Skärpning. Inte ens Svt kunde berätta. Inte en enda tidning.

Helt plötsligt var alla helt okej med ett enormt bedrägeri på 15 miljoner dollar. Sånt behövs inte utredas. Jockiboi kunde bara säga -inga kommentarer. När media frågade han om projektet innan det genomfördes.
Senast redigerad av KungPungPat 2026-05-20 kl. 08:56.
Citera
2026-05-20, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joels-bitar
Idag blir det att göra en polisanmälan mot jockiboi
Bara för jag kan
Nu ska huvuen rulla 😂

Vad ska du anmäla honom för?
Citera
2026-05-20, 09:07
Medlem
Joels-bitars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Vad ska du anmäla honom för?

Det nya brottet näthat, för vad han har gjort mot sin mamma.
Det går under allmäntåtal så en fällande dom är att vänta,
Citera
2026-05-20, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Kan nån citera inlägget där nån översatte influencios racingspels beskrivning, skriven av Jockiboi eller nån av hans brända polare?

Axel och dom kollar ju i trådarna här eftersom folk på Flashback är överlägsna utredare fast Axel vill inte erkänna det direkt men erkänner det samtidigt.

Folk på nätet kan dom. Lol.
Anonymitet gör nånting med yttrandefrihet och makthavare. Det blir en konflikt mellan spridare av sanning och manipulation.

Det var ju en enkel handling att översätta influencios egna beskrivning om racingspelet där vi skulle kunna betala med och sen vinna krypto coins.

Översättningen ligger i tråden nånstans.

Jag vill se en full utredning av detta. Jag vill veta allt. Hur betalade folk, vad fick dom när dom betalade, och vad har dom idag kvar efter spektaklet. Det vill jag veta... Men dessa skräpiga youtubers kan ju knappt göra nått bra och intressant. Urs. Skärpning. Inte ens Svt kunde berätta. Inte en enda tidning.

Helt plötsligt var alla helt okej med ett enormt bedrägeri på 15 miljoner dollar. Sånt behövs inte utredas. Jockiboi kunde bara säga -inga kommentarer. När media frågade han om projektet innan det genomfördes.

Eftersom denna kryptovaluta aldrig lanserades så gick den inte att köpa.

Först måste kryptovalutan lanseras. Sen kan investeringar göras genom köp för att få upp värdet.

Div influencers utlovades krypto mot att deras bild och namn användes i marknadsföringssyfte. Men det var värt noll kronor då valutan inte ännu lanserats.

Förstår du nu?

Men gräv gärna ändå.
Citera
2026-05-20, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joels-bitar
Det nya brottet näthat, för vad han har gjort mot sin mamma.
Det går under allmäntåtal så en fällande dom är att vänta,

Håll oss uppdaterade.
Citera
2026-05-20, 09:23
Medlem
Joels-bitars avatar
Citat:
Håll oss uppdaterade.

Är en anonymanmälan så kommer ej vara insatt i hur det går
Ska även kontakta expressen sen när jag är klar och tipsa dom
Citera
2026-05-20, 09:40
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Eftersom denna kryptovaluta aldrig lanserades så gick den inte att köpa.

Först måste kryptovalutan lanseras. Sen kan investeringar göras genom köp för att få upp värdet.

Div influencers utlovades krypto mot att deras bild och namn användes i marknadsföringssyfte. Men det var värt noll kronor då valutan inte ännu lanserats.

Förstår du nu?

Men gräv gärna ändå.

Dom sa iaf till Yahoo Finance att dom gjorde tre presales omgångar med 5 miljoner dollar av sålda mynt per presale, och dom gick bra sa dom som ansvarade för projektet. Artiklarna finns ju kvar.
Ljög dom då menar du?
Ganska sjuk grej att ljuga om till en media som Yahoo Finance. Ba ja vi samlade in 150 miljoner kronor framgångsrikt, nu ska vi inte säga ett knyst mer nånsin. lol. Ok.
Och nu har dom inte ens samlat in pengarna enligt er då? OK!
Citera
2026-05-20, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Dom sa iaf till Yahoo Finance att dom gjorde tre presales omgångar med 5 miljoner dollar av sålda mynt per presale, och dom gick bra sa dom som ansvarade för projektet. Artiklarna finns ju kvar.
Ljög dom då menar du?
Ganska sjuk grej att ljuga om till en media som Yahoo Finance. Ba ja vi samlade in 150 miljoner kronor framgångsrikt, nu ska vi inte säga ett knyst mer nånsin. lol. Ok.
Och nu har dom inte ens samlat in pengarna enligt er då? OK!

Vem som helst kan skicka ut ett pressmeddelande och skriva vad man vill. Har man tur så är det någon som publicerar. (Eller genom kontakter.)

Det är smart marknadsföring för att skapa en hype inför en lansering. Nu blev det ju inte klart.

Allt som publiceras är inte sanning.

Men gräv vidare om intresse finns för allt lämnar digitala spår. Även kryptovaluta.
Citera
2026-05-20, 10:04
Medlem
Citat:
Märkligt att de ger Cluee all skuld och ignorerar Camilla/Bloggbevakning helt i sitt malande.

Nu har varken Cluee eller Camilla någon skuld i att Jocke har en video där han säger sig köpt prostituerade.

Är det tyst om Camilla eftersom Jocke kan ha mobbat/manipulerat henne till underkastelse?

Kan inte komma på någon annan anledning faktiskt.

Citerar mig själv och lägger till:

Någon som har haft kontakt med Camilla/Bloggbevakning?
Citera
2026-05-20, 11:07
Medlem
Ludans avatar
Temu har verkligen krupit in under skinnet på Jocke och hundarna. Att dom bor hyresfritt i deras hundar ser man i varenda video just nu. Att skylla allt på Temu är patetiskt, det var inte Temu som skickade material till Cluee. Jockes sexköp kom upp flera dagar innan Cluees program i kanalen Sanning och KOnsekvens, och jag tror knappast att någon från Temu skulle ha tipsat SoK efter att Camilla spred lögner om dom på sin kanal Bloggbevakning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in