Citat:
Ursprungligen postat av Janitori
Hej!
Jag undrar helt enkelt vilken drog som passar mig om man vill må bra för en stund? Jag har lätt deppression och lite ångest dagligen. Jag vill bara kunna trycka i mig nåt som gör att man mår bra en stund.
Något som inte är allt för dyrt heller.
Du är ärlig och rak där merparten ljuger till och med för sig själva. Du vet vad du lider av och det är den bästa grunden till ett välmående utan kemiska inputs.
Jag själv gick av och på i tio år med smärtstillande och psykofarmaka legalt utskrivet på grund av ryggskador med mer efter en bilolycka, en tid av ett legaltpundande för att det just då passade samhället så jag har käkat ala creme smärtstillande upp tlil morfinsubstitutet Oxycontin i gross och säger som så att de är av 25% effekt och.... 75% skit som man kan få tampas med i år efteråt och med en minimal hjälp ur vården så passa dig för att knapra piller av något slag men om du mår djävligt taskigt så be läkare om Sobril problemet är bara det att allt som verkligen funkar safe det hålls undan för folket så det är inte helt lätt att få recept på Sobril.
Alkohol och gräs är billigt och fungerar så braaa att staten o kapitalet, kyrkan och själve fan o hans moster gått ihop i sak att skrämma människan ifrån dessa två vederstyggelser.