2012-03-28, 11:00
Medlem
Underskatta inte "ditt psyke" du kanske är på ett lågt ställe nu men alla kan växa o bli starka både fysiskt och psykist.

Kbt dvs kognetiv beteende terapi är en bra start det kan hjälpa dig o förstå hur du tänker o komma i kontakt med dig själv.

Sen kan du läsa några böcker på plant shamanism, dvs läran om att använda naturliga hallucinigener mot sjukdomar, man ska inte glömma att urfolk använt svmapar kaktusar och brygder med alla möjliga plantor i tusentals år och lever med mycket god hälsa i skogarna och i öknen.

Många västerlänningar åker till amazonas för att dricka ayahuasca, vilket är en helig brygd som helar ens själ.

Bra grejer tro mig jag har provat ett antal ggr.

PS: cannabis räknas som en mild hallucinogen så du har redan testat det
Citera
2012-03-28, 15:15
Medlem
Psychoramas avatar
Tycker TS bör testa små doser MXE mot besvären. Tydligen ska MXE funka riktigt bra i mindre doser mot ångest osv. 10-20mg räcker gott och väl.

Mvh
Citera
2012-03-28, 17:12
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Opioider fungerar mot både depression och ångest. Då mår man bra. Benso och röka är bara skit och jag tror inte du kommer må bättre utav dem.
Citera
2012-03-28, 17:23
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Det lär passa riktigt fint! Röker eller snusar du förresten? Detta är något jag uppskattar som nikotinist på opiatrus i alla fall. En snus ligger så jäkla rätt under läppen och en cigarett när ruset börjar avta är riktigt skönt!
Av någon anledning tycker jag om att röka tobak när jag har tagit opioider. Det gör jag inte i vanliga fall.
Citera
2012-03-28, 17:41
Medlem
Träning som någon skrev får en att tänka på annat och utlöser sköna elektriker. Annars tramadol kanske?
Citera
2012-03-28, 18:38
Medlem
Alltings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yxan
Träning som någon skrev får en att tänka på annat och utlöser sköna elektriker. Annars tramadol kanske?

Bögsex som träning? Det finns ju kvinnliga elektriker men de utlöses ju inte på samma sätt iof.
Citera
2012-03-30, 03:14
Medlem
denvitemannens avatar
lyrica är bra grejjer minsann!
Citera
2012-04-01, 00:53
Medlem
redbullzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denvitemannen
lyrica är bra grejjer minsann!
Lyrica! +1
Glad, ångestfri, pigg och man vill bara umgås med folk.
Citera
2012-04-01, 15:37
Medlem
wsbs avatar
Opioider, helt klart. Om du är grön på området kommer du må guld på kodein, kanske även tramadol (funkar inte på mig, dock).
Citera
2012-04-05, 11:20
Medlem
Fan vad trött jag blir på er pundare som tycker ts ska ta en jävla massa beroendeframkallande skit för att bli av med vardagsångest!

Seriöst opiater är fysiskt fucking beroendeframkallande, du blir dödssjuk om du inte får din dagliga dos av det.

Visst det tar ett tag o bli så hooked men är det värt det?

Mitt tips är att glömma allt som heter antidepressiva mediciner för dom hjälper inte ett skit, ja dom tar bort dina symptom för stunden men du mår fortfarande som du gjorde innan bara att du blir för bedövad för att känna nåt.

Sen tillslut så hjälper inte ens värsta cocktailen av piller o så sitter du där ännu mer deppig och nedbruten med ett kraftigt drogberoende.

Livet är ett spektrum av ljus o mörker, man ska må dåligt så man kan hjälpa sig själv o må bra, det är itne lätt att leva men så är det.

Tänk igenom ditt liv, lever du som du ville för 10år sen? har du nån anledning o gå upp på morgonen förrutom jobb/skola och andra måsten?

Nu vart det en jävla lång rant men måste få ventilera lite när folk ger så jävla dåliga råd.

Pmá mig gärna om du undrar över nåt.
Citera
2012-04-05, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heptan
Fan vad trött jag blir på er pundare som tycker ts ska ta en jävla massa beroendeframkallande skit för att bli av med vardagsångest!

Seriöst opiater är fysiskt fucking beroendeframkallande, du blir dödssjuk om du inte får din dagliga dos av det.

Visst det tar ett tag o bli så hooked men är det värt det?

Mitt tips är att glömma allt som heter antidepressiva mediciner för dom hjälper inte ett skit, ja dom tar bort dina symptom för stunden men du mår fortfarande som du gjorde innan bara att du blir för bedövad för att känna nåt.

Sen tillslut så hjälper inte ens värsta cocktailen av piller o så sitter du där ännu mer deppig och nedbruten med ett kraftigt drogberoende.

Livet är ett spektrum av ljus o mörker, man ska må dåligt så man kan hjälpa sig själv o må bra, det är itne lätt att leva men så är det.

Tänk igenom ditt liv, lever du som du ville för 10år sen? har du nån anledning o gå upp på morgonen förrutom jobb/skola och andra måsten?

Nu vart det en jävla lång rant men måste få ventilera lite när folk ger så jävla dåliga råd.

Pmá mig gärna om du undrar över nåt.
Jag sa själv att jag ville ta tram osv, dom hjälper mig bara.
Citera
2012-04-05, 21:30
Medlem
Slingshots avatar
Någon GABA drog, Alkohol, benso eller GBL/GHB dämpar ångest bra o effektivt.

Subutex rekommenderas också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in