2003-06-27, 11:42
Medlem
Peter Harolds avatar
T-sex

Hehehe, jag gillade den där repliken om Teskedsgumman!!!

Räknas telefonsex också in i den här kategorin? I så fall erkänner jag mig skyldig...

Tack för ordet!
2003-06-30, 13:39
Medlem
derangeds avatar
Kört franskt på Hanna G.
Mun-kelat med Sveriges kända höjdhopperska.
Dubbelmackade en big-brother brud tillsammans me den kollega i köket på innekrog i Stureplan.
Efter 11 år i krogdörrar i Stockholm har man varit med om en hel del, sett ännu mer och hört en jävla massa!

Återkommer i ämnet.
2003-06-30, 18:36
Medlem
E ju svinspännande att höra vad du har att berätta. Ut med allt på en gång! bara :-)

Ledtrådar om vem BB-bruden är?
2003-06-30, 18:53
Medlem
achillesws avatar
En av systrarna Nielsen ..

Jag sov en natt hos den korta av de två .. hon som ngn sprang på Cafe`t endast iförd kroppsmålning ..

Av hennes erfaranehet att döma så var jag ju inte först om man säger så .. *ler*

Även jag står i dörren .. så nu ser man henne passera på söders gator , helt nerdekad .. tror hon knaprar lite väl mycker konstiga vitaminer nuförtiden .. synd egentligen att man kan rasa så ..
2003-06-30, 23:06
Medlem
Micheys avatar
.

Citat:
synd egentligen att man kan rasa så ..

Tja, vem vet hon kanske mådde dåligt av det snackades en massa skit och att dörrvakter var dryga över att de har fått satt på henne... :roll:
2003-06-30, 23:33
Medlem
achillesws avatar
Nja ..

Jag tror inte att det beror på att någon snackade om henne ..
det var nog snarare så att .. hon visste själv i vilket håll hon skulle gå för att hamna fel .. tror inet det beror på att vi sov ihop .. eller att vi snackade "skit " om henne ..

det är ju trots allt först nu som jag säger det .. o händelsen var var 4 år sedan ..
2003-07-02, 14:39
Medlem
jag har knullat en moderatpolitiker i en av sthlms södra förorter/kommuner..en riktigt kåt dam,faktiskt!
hon ville bli filmad medans vi höll på,så förstås ställer man upp...
så jag har ett par timmar med hårdporr med henne på kassett!
lite lek med stav och munknull och -sprut och så...
2003-07-03, 12:45
Medlem
colds avatar
lägg ut den på nätet vettja:=
2003-07-04, 09:54
Medlem
jag kanske lägger ut några stills när synd.nu öppnar igen i augusti...
hon hade poserat för en del knullbilder för ngn expojkvän, såg bilderna i hennes dator av misstag en gång...jag har dem också,nu... twisted
2003-07-04, 11:42
Medlem
Lekbarns avatar
Spände på dottern till den verkställande direktören på ett av sveriges största "väktarföretag". En riktig vilding ( ; Jag var full som ett svin och kunde inte komma så jag pumpa på i närmare 2h, efter både sug, badkars sex och "skullfuck" gav jag upp och däcka
Slutförde dock akten på morgonen dagen efter

Kanske inte kändis men rik var hon...
2003-07-04, 11:45
Medlem
colds avatar
jag har hånglat med BB:s emmamaria, men det är mer ett straff för mina ungdomsfyllor antar jag..usch
2003-07-04, 15:47
Medlem
Lite långsökt men

Jag har blivit avrunkad av och lagt satsen på Bosse Ringholms sekreterare.
Smaka på den ni!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in