2002-11-11, 07:00
Medlem
God morgon!!!

Vet ej om denna fråga varit på tal förut,men här kommer den iallafall !!

Har ni killar/tjejer haft sex med en sk "kändis" ???

vore kul att höra isåfall ... när ,var , hur ??

Jag har legat med en av dom 2 "blonda" systrarna med plastrattar ! 8)

ps.innan hon vart känd ska väl tilläggas så man inte får målisen på sig.ds 8)
2002-11-11, 11:04
Medlem
Bättre vore väl att fråga ifall någon har haft sex överhuvudtaget? :twisted:
2002-11-11, 11:20
Medlem
derangeds avatar

Skandalernas snubbe nog i detta fallet helt rätt!!
2002-11-11, 15:21
Medlem
juttes avatar
jag har hånglat med tennisspelarn åsa carlsson numera åsa svensson en gång i tiden när vi gick i skolan närmare än så har jag inte kommit 8)
2002-11-11, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkandalernasMan
Bättre vore väl att fråga ifall någon har haft sex överhuvudtaget? :twisted:

Hmm ! ja jag är rädd för att du har rätt ! 8)
2002-11-11, 18:53
Medlem
[RADERAT MITT INLÄGG]

[size=9]Det jag skrivit råkade göra en person jag älskar väldigt mycket ledsen, därför var jag tvungen ta bort det. Tror dock ingen kommer sakna det.[/size]
2002-11-12, 08:12
Medlem
hellshits avatar
Så padme, alla som haft sex med dig kan idag betrakta sig som kändis? HAHAH... Är du snygg kan jag bjuda på åderpåk.....
2002-11-12, 21:59
Medlem
Gerras avatar
Jag har våldsknullat Anders Björk till tonerna av Macy Gray’s ”Oblivion”. Hehe, de jävlarna släpper in vem som helst, bara man ser lite lagom uppnäst, ondskefull och rik ut... :twisted:
2002-11-13, 00:28
Medlem
molles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gerra
Jag har våldsknullat Anders Björk till tonerna av Macy Gray’s ”Oblivion”. Hehe, de jävlarna släpper in vem som helst, bara man ser lite lagom uppnäst, ondskefull och rik ut... :twisted:

haha jag skrattar så mina revben går av åt din inlägg gerra...så jävla klockren.
2002-11-13, 00:49
Medlem
brandmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gerra

Nu är du där igen. Trodde jag gjort klart för dig att folk som umgås med lortiga kommunisttjejer inte släpps in i våra fina lokaler. Fattibarn!
2002-11-13, 02:50
Medlem
Gerras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Padme
[RADERAT MITT INLÄGG]

[size=9]Det jag skrivit råkade göra en person jag älskar väldigt mycket ledsen, därför var jag tvungen ta bort det. Tror dock ingen kommer sakna det.[/size]

Där misstog du dig allt! Jag saknar minsann ditt inlägg som fan, men vetskapen om att alla som läser den nya texten utan att ha en aning om vad som stod där innan kommer drivas till smått vansinne ersätter som tur är tillfredställelsen som ditt tidigare inlägg skänkte mig.
2002-11-13, 03:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Padme
[RADERAT MITT INLÄGG]

Hmm är du modell eller något? Du verkar ha stor erfarenhet av modell-livet. Slicka fitta och sånt har du också gjort. :P

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in