2002-12-07, 13:19
Medlem
Skrellans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Makthavaren
Citat:
Ursprungligen postat av Runars vän
Farsans arbetskamrat har berättat att han satt på hon som spelade teskedsgumman, vet inte vad hon heter på riktigt.

Din farsas polare måste ha världens minsta kuk, hon är ju skitliten.

Hon heter Birgitta Andersson när hon inte är liten.
2002-12-07, 22:17
Medlem

har knullat ett par tjejer som är grupies, som i sin tur har knullat en hel del rockstjärnor... rätt nära, eller? :?
2002-12-08, 06:29
Medlem
polare stippade för babsan
och han/hon var ganska tänd på polaren

men det blev inte mer än strippning
2002-12-11, 00:49
Medlem
Pieter Rishnaks avatar
Re: sv

Citat:
Ursprungligen postat av maniac
Fan, jag kom på att jag är buksvåger med en kille som har knullat Josefin Nilsson. Det borde ju nästan räknas som en merit tycker jag.

Merit... Ja, det beror på buksvågerskapets karaktär. Menar du att han även satt på dig eller att du satt på Nilsson...?

2002-12-11, 14:09
Medlem
Det här är ett i mina ögon väldans kuligt ämne som jag tycker att en del larvar bort.
2002-12-11, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petemannen
Det här är ett i mina ögon väldans kuligt ämne som jag tycker att en del larvar bort.

Visst är det ett intressant ämne , men lite "larv" och djävulskap får man alltid räkna med på ett sex-forum!! vissa kan komma med riktigt lysande inlägg som man kan skratta länge åt..och sånt uppskattas i alla fall av mig så länge det inte går till en rejäl överdrift!

Trodde inte att det skulle bli så många seriösa svar i den här tråden när jag skapade den , men det gick över förväntningarna
2003-06-26, 12:58
Medlem
derangeds avatar
Lyfter upp tråden, kanske någon har några nya erfarenheter att dela med sig av?!

Senare när jag har tid ska jag leverera en av mina storys.
2003-06-26, 15:24
Medlem
Har varit ihop med en sångerska som var med i Dansbands-SM en gång i tiden..En av dom kåtaste jag träffat på,dock inte den bästa.
2003-06-26, 19:52
Medlem
hadde en arbets-kamrat som knullat marie fredriksson ifrån roxette.innan hon blev känd förvisso.
2003-06-26, 21:14
Medlem
Citat:
Citat:
Farsans arbetskamrat har berättat att han satt på hon som spelade teskedsgumman, vet inte vad hon heter på riktigt.

hehehe =D
2003-06-26, 21:33
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackpot
Citat:
Citat:

hehehe =D

Hahahahaha
2003-06-26, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djingis Khan
Har varit ihop med en sångerska som var med i Dansbands-SM en gång i tiden..En av dom kåtaste jag träffat på,dock inte den bästa.

Hörrö Djingis... nu blev jag allt lite nyfiken eftersom jag känner en del danssångerskor hehe Någon ledtråd på vem det kan vara?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in