2012-04-03, 08:21
Medlem
knekt sparvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Är det ingen mer än mig som blir arg på att dom lurar lyssnarna med vissa tävlingar?
Vad då? Det har jag missat eftersom jag inte gärna lyssnar på dem.

Citat:
Ursprungligen postat av biifukaree
Brukar du sitta och kolla på polsk folkdans också på satelittv?

Nej, men det skulle vara roligt. Lite catchy musik och fula människor man kan skratta åt. Eller tycker du jag är bakåtsträvande?
Citera
2012-04-03, 08:41
Medlem
Kariminells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pellefan87
P1 är lysande ju! Ingen musik, ingen reklam och bara massa inslag, dokumentärer och livedebatter! Inge hjärnskrynklande Gaga iallafall. Vill man höra musik är nog rock klassiker en ganska acceptabel kanal, även om dom kör reklam.
Vet faktiskt inte, känns som att alla spelar samma skit samtidigt som man hör norrlänningar eller finnar som alltid ska prata i radiojäveln hela tiden.
Citera
2012-04-03, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xD
Jag verkar inte vara ensam om min åsikt.. Jag tror att Rix FM lär bry sig om folk slutar lyssna på dem.. tror inte du det? Utveckla gärna.

Så du menar folk som hatar det fortsätter att lyssna trotts att de hatar det?

Va? om du har IQ som överstiger en påse hästskit så byter man väll bara kanal tills man hittar något bra?

Jag tycker all radio är skit, att inte kunna få välja det man vill lyssna på är klart det sämsta jag vet.. men inte fan vill jag att radio ska sluta användas för det, jag personligen slutar lyssna på det.

Att försöka få andra göra samma sak som dig själv är bara fanatism, gå läs boken "Hur man botar en fanatiker" och inse din egen fanatism för fan..
Citera
2012-04-03, 16:50
Medlem
xDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roughed
Så du menar folk som hatar det fortsätter att lyssna trotts att de hatar det?

Va? om du har IQ som överstiger en påse hästskit så byter man väll bara kanal tills man hittar något bra?

Jag tycker all radio är skit, att inte kunna få välja det man vill lyssna på är klart det sämsta jag vet.. men inte fan vill jag att radio ska sluta användas för det, jag personligen slutar lyssna på det.

Att försöka få andra göra samma sak som dig själv är bara fanatism, gå läs boken "Hur man botar en fanatiker" och inse din egen fanatism för fan..

Vad snackar du om? Är inte min frågeställning relativt tydlig? Jag beskriver mitt hat gentemot Rix FM.. Folk håller med och diskuterar.

Jag har hört din åsikt och även du tycks hålla med mig.

Lägg av med att gå på mig personligen. Skärpning.
Citera
2012-04-03, 17:19
Medlem
Citat:
Vad snackar du om? Är inte min frågeställning relativt tydlig? Jag beskriver mitt hat gentemot Rix FM.. Folk håller med och diskuterar.

Jag har hört din åsikt och även du tycks hålla med mig.

Lägg av med att gå på mig personligen. Skärpning.

Det finns en lösning, sluta bry dig.

Sluta vara känslig medans du håller på.
Citera
2012-04-03, 17:43
Medlem
xDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roughed
Det finns en lösning, sluta bry dig.

Sluta vara känslig medans du håller på.
Jo, men naturligtvis.
Citera
2012-04-03, 17:47
Medlem
Citat:
Jag är full av hat, inte minst mot en viss radiokanal. En radiokanal som gör mig förbannad varenda gång jag slår på radion. Självklart så syftar jag på Rix FM. Rix FM måste vara den sämsta jävla radiokanalen som någonsin existerat. De spelar konstant kass musik, de älskar Robyns jävla musik. Fy fan vad det gör mig förbannad. Deras musikval är åt helvete. De älskar reklam.

De spelar gärna Lady Gaga, Veronica Maggio, Loreen, Laleh och Sunrise avenue. De har en förkärlek till att spela dessa flera gånger i timmen. Bara skitmusik, kort sagt.

De har störande radiopratare. Det snackas bara skit. Usch, vad arg jag blir..

"Vi spelar bäst musik just nu", är deras slogan. Det borde snarare vara, "vi spelar den mest uttjatade musiken just nu".

Varför bojkottas inte denna kanal och hur kan så många tycka om dem?

Fy satan vilken skitkanal!!

De spelar populär musik nytt och modernt.
Om du lipar för att de inte spelar tillräckligt med Roy Orbinson eller Frank Sinatra så har du SR's radiokanaler att välja på, de brukar då spela gammalt skräp som endast passar äldre och de som älskar att klaga på musik som de inte förstår sig på.

Så gör som alla andra gör när de hör något de inte gillar - byta kanal. Alla radiokanaler kan inte spela din favoritmusik eller enbart en sorts musik.
Citera
2012-04-03, 19:08
Medlem
xDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icelaw
De spelar populär musik nytt och modernt.
Om du lipar för att de inte spelar tillräckligt med Roy Orbinson eller Frank Sinatra så har du SR's radiokanaler att välja på, de brukar då spela gammalt skräp som endast passar äldre och de som älskar att klaga på musik som de inte förstår sig på.

Så gör som alla andra gör när de hör något de inte gillar - byta kanal. Alla radiokanaler kan inte spela din favoritmusik eller enbart en sorts musik.
Jo, men naturligtvis är det så. Självklart så kan även jag byta radiokanal, det är inget problem. Men jag upplever Rix Fm som ett utbrett problem. Det är en radiokanal som man stöter på överallt och det stör mig något oerhört. Så som jag förstår det, så tycker du om Rix Fm, har jag rätt? Eller vad föredrar du?
Citera
2012-04-05, 14:36
Medlem
Drdeoos avatar
Jag uppmanar alla att börja lyssna på P3.

Det är den absolut bästa radiokanalen.
Citera
2012-04-05, 17:12
Medlem
xDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drdeoo
Jag uppmanar alla att börja lyssna på P3.

Det är den absolut bästa radiokanalen.
Varför just P3?
Citera
2012-04-05, 22:03
Medlem
Drdeoos avatar
Citat:
Varför just P3?

Pratar fritt om det mesta, mycket humor. Tjatar inte ut musiken som pratas mycket om i tråden.
Sätt på p3 14.00, programmet christer sänds då, extremt roliga att lyssna på.
Citera
2012-04-05, 22:20
Medlem
Azzo14s avatar
Jag brukar få byta från den kanalen just för deras reklam och ständig dåliga låtval men jag vill inte att den ska tas bort. Ingen tvingar dig att lyssna så låt de som vill lyssna lyssna helt enkelt skärp dig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in