2012-03-22, 18:15
Medlem
xDs avatar
Jag är full av hat, inte minst mot en viss radiokanal. En radiokanal som gör mig förbannad varenda gång jag slår på radion. Självklart så syftar jag på Rix FM. Rix FM måste vara den sämsta jävla radiokanalen som någonsin existerat. De spelar konstant kass musik, de älskar Robyns jävla musik. Fy fan vad det gör mig förbannad. Deras musikval är åt helvete. De älskar reklam.

De spelar gärna Lady Gaga, Veronica Maggio, Loreen, Laleh och Sunrise avenue. De har en förkärlek till att spela dessa flera gånger i timmen. Bara skitmusik, kort sagt.

De har störande radiopratare. Det snackas bara skit. Usch, vad arg jag blir..

"Vi spelar bäst musik just nu", är deras slogan. Det borde snarare vara, "vi spelar den mest uttjatade musiken just nu".

Varför bojkottas inte denna kanal och hur kan så många tycka om dem?

Fy satan vilken skitkanal!!
Senast redigerad av xD 2012-03-22 kl. 18:17.
Citera
2012-03-22, 18:25
Medlem
Sabors avatar
Jag håller med. Jag är inte kräsen när det gäller radiokanaler, kan lyssna på allt från P1-4, Bandit, The Voice osv. Men Rix FM får mig att skaka av avsky. Är det något radioprogram som borde sluta sändas så är DEN solklara Rix FM enligt mig.
Citera
2012-03-22, 18:36
Medlem
julepumlans avatar
Varför lyssnar du ens då?

Men håller med dom där jävla morgonzo eller morgonzol eller vafan det heter + den där jävla lustig karln. Om vi bojkottar rix-fm, kan vi gå ihop på en statskupp sen?
Citera
2012-03-22, 18:37
Bannlyst
Jag tycker all radio är skit, undantagen är möjligtvis "seriösa" kanaler som P1 & P2.
Citera
2012-03-22, 18:48
Medlem
drugstyles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HVonSmaschforka
Jag tycker all radio är skit, undantagen är möjligtvis "seriösa" kanaler som P1 & P2.

Okej. Jag gillar Rix FM.
Citera
2012-03-22, 18:54
Medlem
Folkskyggs avatar
Lyssnat på RIX FM senaste dagarna, (får inte in någon annan kanal i den lokalen) och stör mig så enormt. Det är samma låtar hela tiden.

Loreen - Euphoria
Robyn - Call Your Girlfriend
Takida - You Learn
Veronica Maggio - Satan i Gatan
Timbaktu - Flickan & Kråkan

Dessa låtar går om och om igen, minst en gång i timmen utan att överdriva. Takida-låten hörde jag 3 gånger under en eftermiddag, helt sjukt.
Citera
2012-03-22, 19:40
Medlem
LightClouds avatar
Håller med TS. Riktigt grisig kanal.
Citera
2012-03-22, 20:10
Medlem
Von.Larssons avatar
Det är väl bara att strunta i att lyssna på den, du vet att alla inte tycker som du va? Ser inte riktigt problemet. Jag själv är inte så förtjust i Rixfm. men då väljer jag att inte lyssna på den.
Citera
2012-03-22, 20:21
Medlem
kliimaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von.Larsson
Det är väl bara att strunta i att lyssna på den, du vet att alla inte tycker som du va? Ser inte riktigt problemet. Jag själv är inte så förtjust i Rixfm. men då väljer jag att inte lyssna på den.

Tänk dig att du sitter inspärrad på ett jobb där kanalen spelas konstant, hur gör man då? Det problemet har jag haft, man blir nästan galen innan man slipper bort därifrån!

Klart varje tänkande individ väljer sina mediakanaler, men en normal person vistas ute i det fördummade samhället rätt många timmar om dagen.
Citera
2012-03-22, 23:06
Medlem
xDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julepumlan
Varför lyssnar du ens då?

Men håller med dom där jävla morgonzo eller morgonzol eller vafan det heter + den där jävla lustig karln. Om vi bojkottar rix-fm, kan vi gå ihop på en statskupp sen?
En statskupp är också aktuellt.
Citat:
Ursprungligen postat av Von.Larsson

Citat:
Ursprungligen postat av kliimax
Tänk dig att du sitter inspärrad på ett jobb där kanalen spelas konstant, hur gör man då? Det problemet har jag haft, man blir nästan galen innan man slipper bort därifrån!

Klart varje tänkande individ väljer sina mediakanaler, men en normal person vistas ute i det fördummade samhället rätt många timmar om dagen.

Precis som kliimax säger, det är svårt att undvika det helt enkelt. Den jävla radiokanalen tycks vara igång överallt, om det så är på gymmet, i tåget eller på bussen. Det går inte att komma undan helt enkelt..
Citera
2012-03-22, 23:24
Medlem
Golonkas avatar
RixFm har verkligen fått mig att hata all kommersiell radio! Detta är riktigt skit! Och MorgonZoo är så erbarmligt dåligt att jag vill skita genom munnen om jag någonsin har oturen att höra ett uns av deras debila och degenererade pladder! Detta är riktigt skit!

Vad som retar mig allra mest är att RixFm och de andra skitkanalerna verkar ha så sjukt starka sändare som slår igenom allt! Ofta får man snurra som fan och söka efter P1, och byta frekvens flera gånger när man kör bil, men dyngkanalerna bara mullrar på som en ljudkuliss av bajs över hela FM-bandet nästan! Hata hata hata!

Är inte den där jävla äckloåsnan Timells mongoloide brorsa med i ett av programmen, till och med? Jag menar; för helvete!!
Citera
2012-03-22, 23:28
Medlem
xDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
RixFm har verkligen fått mig att hata all kommersiell radio! Detta är riktigt skit! Och MorgonZoo är så erbarmligt dåligt att jag vill skita genom munnen om jag någonsin har oturen att höra ett uns av deras debila och degenererade pladder! Detta är riktigt skit!

Vad som retar mig allra mest är att RixFm och de andra skitkanalerna verkar ha så sjukt starka sändare som slår igenom allt! Ofta får man snurra som fan och söka efter P1, och byta frekvens flera gånger när man kör bil, men dyngkanalerna bara mullrar på som en ljudkuliss av bajs över hela FM-bandet nästan! Hata hata hata!

Är inte den där jävla äckloåsnan Timells mongoloide brorsa med i ett av programmen, till och med? Jag menar; för helvete!!

Det är precis det jag menar. Rix FM föder hat, hat och mera hat. Jag blir fly förbannad när jag tänker på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in