• 1
  • 2
2012-03-21, 19:51
Medlem
Dr_Dollars avatar
Jag har kommit i kontakt med en tjej som verkligen vill bli dominerad, bde fysiskt och mentalt...men som den "mesiga och snlla killen" har jag liksom lite svrt att verkligen g in i rollen som den dr Dominanta liraren...som jag s grna skulle vilja vara.

Har ni freaks och BDSM magiker hr inne ngra bra tips och trix till en rookie som vill go til the dark side?
Citera
2012-03-21, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Jag har kommit i kontakt med en tjej som verkligen vill bli dominerad, bde fysiskt och mentalt...men som den "mesiga och snlla killen" har jag liksom lite svrt att verkligen g in i rollen som den dr Dominanta liraren...som jag s grna skulle vilja vara.

Har ni freaks och BDSM magiker hr inne ngra bra tips och trix till en rookie som vill go til the dark side?

Har du det i dig s behver du inte frga. D vet du redan hur det funkar och vad som driver dig, man kan inte lra sig att vara dominant. Men visst, leka lite kan ni ju alltid gra.
Citera
2012-03-21, 21:07
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tripplehead
Har du det i dig s behver du inte frga. D vet du redan hur det funkar och vad som driver dig, man kan inte lra sig att vara dominant. Men visst, leka lite kan ni ju alltid gra.

Det r just det, det knns som jag aldrig fick den genen alls i mig

Men visst faan mste det vl g att lra sig att g in i den rollen?
Citera
2012-03-21, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Det r just det, det knns som jag aldrig fick den genen alls i mig

Men visst faan mste det vl g att lra sig att g in i den rollen?

Vad r dina erfarenheter shr lngt d? S kan vi kanske utg frn det?
Citera
2012-03-21, 21:34
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tripplehead
Vad r dina erfarenheter shr lngt d? S kan vi kanske utg frn det?

I stort stt noll och inget alls...tyvrr.

Jag skulle mest vilja lra hur man ska uppfra sig nr hon kliver in genom drren...det mentala vertaget vill jag ha.
Och tjejen i frga vill verkligen ge sig hn...det r d det sista problemet.
Citera
2012-03-21, 21:47
Medlem
HappyHarrys avatar
Ja det gr att lra sig, om man trivs med att utforska dom delarna av sig sjlv. Fr det r dr du brjar.

Fundera p vad som r dominant fr dig. Hur behver du vara fr att vara dominant? Tonfall nr du talar. Hllning nr du str och fr dig. Hur du uttrycker dig.

Det kan ta ett tag att komma underfund med det dr. Det br det gra. Du skall vara trovrdig infr dig sjlv. S att det inte blir ngot du spelar. Utan snarare en del av din personlighet. Du har redan en personlighet nr du r p jobbet/skolan, en annan nr du pratar med tjejen, en annan nr du pratar med dina killpolare. S vilken r din personlighet nr du r the big bad wolf?
Citera
2012-03-21, 23:52
Medlem
Tiwazs avatar
Om du inte har ngon erfarenhet s tror jag inte bara du kan frvnta dig att 'vxla' in i en ny roll sdr p ett klick. Tycker du ska frska att gradvis bossa lite mer ver henne i sngen, bli lite hrdare, ta tag i hennes hr eller lite ltt smisk kanske. Och ka p med grvre grejer nr du blivit mer bekvm med det. Det mste ju vara trovrdigt frn hennes perspektiv ocks, tror det blir ltt helt fel nr hon knner hur du s tydligt spelar och inte r helt bekvm.
Citera
2012-03-21, 23:56
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiwaz
Om du inte har ngon erfarenhet s tror jag inte bara du kan frvnta dig att 'vxla' in i en ny roll sdr p ett klick. Tycker du ska frska att gradvis bossa lite mer ver henne i sngen, bli lite hrdare, ta tag i hennes hr eller lite ltt smisk kanske. Och ka p med grvre grejer nr du blivit mer bekvm med det. Det mste ju vara trovrdigt frn hennes perspektiv ocks, tror det blir ltt helt fel nr hon knner hur du s tydligt spelar och inte r helt bekvm.

Exakt vad jag tnkte ocks...jag vill ju liksom inte f henne att brja garva bara fr jag knner mig obekvm i situationen
Citera
2012-03-22, 09:50
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiwaz
Tycker du ska frska att gradvis bossa lite mer ver henne i sngen, bli lite hrdare, ta tag i hennes hr eller lite ltt smisk kanske. Och ka p med grvre grejer nr du blivit mer bekvm med det.

Det beror sklart p vad man menar med "att vara dominant". Maktfrskjutning tycker jag inte automatiskt behver handla om att "bli lite hrdare", som i hrdhnt, och "grvre grejer".
Citera
2012-03-22, 10:46
Bannlyst
Dominans har dels blivit vldigt urvattnat p sistone, samt missfrsttt, dominans per se handlar om att lyssna och agera snabbt drefter, andas med kvinnan, lyssna p henne kropp, den bsta dominatorn sger inte s mkt eller agerar ver mkt fysiskt han styr med fast hand, fokuserad blick och bestmt tonfall.

byt tempo, sluta helt, kr sakta, sg "nu fr du gott vnta jag orkar inte knulla dig just nu", visa att det r du som har kuken och du bestmmer tempot,

sen mental dominans verkar egentligen betyda verbal dominans (nedvrdering/frnedring), dvs avancerat dirtysnack, f henne att upprepa det du sger i stil med;

"Mitt namn r XXXXXXX, jag frsker vara en duktig flicka, men det gr inte fr jag r en vp som lskar kuk, jag vill ha det i alla mina hl, grna samtidigt, jag vill vara vrdefull men r egentligen smutisg och billig"

du frstr nog.

Men spela inte ver; grnsen mellan smakfullt och smaklst r hrfin, vissa tjejer gillar ju dock nr det nstintill r vidrigt, men inte alla,

frga henne annars hur hon uppfattar dominans/undergivenhet och utgr frn det, anpassa ramarna efter hur tavlan ska se ut, kommunikation r av yttersta vikt vid dominans-sex,

lycka till
Citera
2012-03-22, 12:55
Medlem
ronald1457s avatar
Varfr vill du lra dig det?
Det r bara att vara dominant.
Va som du nskar att du var, enklare n s blir det inte.
Citera
2012-03-23, 22:52
Medlem
Jag vill ocks att min karl ska vara lite mer dominant n vad han vgar vara alla gnger, och det brjar ta sig! Visst fr jag vara med och hjlpa till lite dr i snghalmen fr att visa vad jag gillar osv, men efter det gr det oftast bra...

En skitabra grej som jag sg att ngon annan hr tipsade om en gng var att brja smbrottas/kittla henne, ta sedan tag i henne och visa henne att hon inte har en chans mot dig, hll grna fast mer n du tycker r bekvmt...
Om du vill sedan, kan du d och d frst p skoj, ta tag i henne och lgga henne ver ditt kn och ge henne smisk, men brja som sagt med bus, som senare kan leda till ngot allvarligare....

EN annan sak jag blir sjukt tnd p r d min kille dumfrklarar mig lite. Eller sger t mig hur jag ska gra vissa saker som egentligen r sjlvklara. Jag vet det lter skitljligt men det r det dr mentala vertaget! Jag r hans lilla flicka... Ibland kan det komma ett sms frn honom som sger t mig att stlla mig vid spisen och laga maten till han d han kommer hem osv, glimten i gat men fortfarande eggande, eftersom han fr mig att gra som han sger.

I sngen kan det ju vara bra att kanske ta henne i sdanna stllningar dr du r dominant frst och frmst. Exempelvis att du str p kn p golvet, hon ligger p sngkanten och du hller i hennes lr och knullar henne brutalt.....? Ja du kan ju brja lugnt...

Om du tar henne i skeden s kan du kanske hlla en arm kring hennes hals? Strypgrepp?
Suger hon av dig kan du kontrollera djup och hastighets tills hon fr kvljningar? Ja finns ju massor att gra!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in