2012-04-01, 22:49
Medlem
Flashbackhorans avatar
Ta tag i nackskinnet, ta tag i håret, tryck ner hennes ansikte i kudden, ställ henne på knä och tvinga henne att suga dig, var lite hård hänt och lägg/ställ henne så som du vill att hon ska stå när du sätter på henne, säg åt henne att vara tyst när du smeker henne, stönar hon så dra henne i håret.
Ta kontrollen och visa att du är man och är så mycket starkare än vad hon är så det är ingen ide att hon ens försöker protestera.
Ta ett skärp och lägg runt hennes hals och ha henne i koppel, dra i kopplet så hon hamnar där du vill ha henne
Citera
2012-04-01, 23:08
Medlem
Baileds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackhoran
Ta tag i nackskinnet, ta tag i håret, tryck ner hennes ansikte i kudden, ställ henne på knä och tvinga henne att suga dig, var lite hård hänt och lägg/ställ henne så som du vill att hon ska stå när du sätter på henne, säg åt henne att vara tyst när du smeker henne, stönar hon så dra henne i håret.
Ta kontrollen och visa att du är man och är så mycket starkare än vad hon är så det är ingen ide att hon ens försöker protestera.
Ta ett skärp och lägg runt hennes hals och ha henne i koppel, dra i kopplet så hon hamnar där du vill ha henne

Är det här manualen till hur man dominerar Flashbackhoran? Vore det inte bättre om personen ifråga visade en dominant attityd genom utstrålning och verbal förmåga innan han går till handgripligheter?
Citera
2012-04-01, 23:44
Medlem
Flashbackhorans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bailed
Är det här manualen till hur man dominerar Flashbackhoran? Vore det inte bättre om personen ifråga visade en dominant attityd genom utstrålning och verbal förmåga innan han går till handgripligheter?

Gör han så som jag skriver så behöver han inte säga speciellt mycket, inte för min skull i vilket fall, fast det är klart har mannen ingen pondus så funkar det inte ändå men efter som jag aldrig skulle falla för någon som inte har det så löser det sig för mig ändå
Citera
2012-04-01, 23:53
Medlem
Baileds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackhoran
Gör han så som jag skriver så behöver han inte säga speciellt mycket, inte för min skull i vilket fall, fast det är klart har mannen ingen pondus så funkar det inte ändå men efter som jag aldrig skulle falla för någon som inte har det så löser det sig för mig ändå

Det kanske är hur man får pondus som dominant älskare TS efterfrågar. Vem du faller för saknar betydelse, eller hur.
Citera
2012-04-02, 01:28
Medlem
Flashbackhorans avatar
Citat:
Det kanske är hur man får pondus som dominant älskare TS efterfrågar. Vem du faller för saknar betydelse, eller hur.

Ja det är sant men antar att TS tjej redan är tänd på honom och gillar hon att bli dominerad så lär hon gillad att han gör det jag skrev, sen har jag lite svårt att tro att en tjej som gillar att bli dominerad går igång på någon utan pondus faktiskt
Citera
2012-04-02, 09:23
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:

Faktum är att det Flashbackhoran skriver mycket väl kan vara vägen framåt för vissa. Det beror på vad flickan efterfrågar och hur man själv trivs med att ta sig dit. En del börjar med det fysiska, andra börjar med det mentala. Det beror på hur man själv funkar vilket som faller sig naturligt.
Citera
2012-04-02, 10:53
Medlem
Baileds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHarry
Faktum är att det Flashbackhoran skriver mycket väl kan vara vägen framåt för vissa. Det beror på vad flickan efterfrågar och hur man själv trivs med att ta sig dit. En del börjar med det fysiska, andra börjar med det mentala. Det beror på hur man själv funkar vilket som faller sig naturligt.

Om man inte besitter den mentala kapaciteten att dominera blir alla handlingar innehållslösa. En del har det, andra inte. Visst kan Bromma-BDSM vara kul med rosa fluffhandbojor och lite lätt smisk, där krävs inga mentala förberedelser.
Citera
2012-04-02, 13:23
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Om man inte besitter den mentala kapaciteten att dominera blir alla handlingar innehållslösa. En del har det, andra inte. Visst kan Bromma-BDSM vara kul med rosa fluffhandbojor och lite lätt smisk, där krävs inga mentala förberedelser.

Jag tror du missade poängen, för jag förstår inte hur Bromma och rosa bojor är relevant för ämnet.

TS frågar hur man axlar den dominanta rollen. Hur man får till förändringen i attityd från vardagens lunk. Utifrån det tycker jag Flashbackhorans tips kan vara helt rätt för en del. Att smiska, dra i håret, bita, örfila, hålla fast etc lockar fram den personligheten hos en del. Andra behöver börja i andra änden.
Citera
2012-04-02, 14:33
Medlem
SummerWines avatar
Kul att du vill bli dominant doktorn!

Det värsta som finns är väl halvhjärtade försök även om dom är nödvändiga i början innan man kommer in i det. För mig är inte dominans nödvändigtvis särskilt våldsamt som många verkar tycka. Bara ta dig tid att trycka ner henne.

Vad skulle du göra om du verkligen ville förnedra någon utanför sängen?
Citera
2012-04-02, 15:28
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SummerWine
Kul att du vill bli dominant doktorn!

Det värsta som finns är väl halvhjärtade försök även om dom är nödvändiga i början innan man kommer in i det. För mig är inte dominans nödvändigtvis särskilt våldsamt som många verkar tycka. Bara ta dig tid att trycka ner henne.

Vad skulle du göra om du verkligen ville förnedra någon utanför sängen?

Till exempel om man möts på ett fik, och jag viskar till henne:
gå in på toaletten och ta av dig trosorna och kom tillbaka och lägg dom här på bordet

Det skulle vara lite fräckt

Har du några tips och trix du varit med om..?
Citera
2012-04-02, 22:48
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Jag har kommit i kontakt med en tjej som verkligen vill bli dominerad, både fysiskt och mentalt...men som den "mesiga och snälla killen" har jag liksom lite svårt att verkligen gå in i rollen som den där Dominanta liraren...som jag så gärna skulle vilja vara.

Har ni freaks och BDSM magiker här inne några bra tips och trix till en rookie som vill go til the dark side?
Kika på min avatar, inuti en sådan kan du vara dig själv och fortfarande verkligen DOMINERA allt som händer utan för glaset. Du slipper dessutom att försöka låta bestämd om rösten inte bär, väsandet gör hela grejen. Bestäm dig för vad du alltid velat göra med henne och PLACERA slynan som du vill ha henne (precis som Flashbackhoran skriver). Acceptera inga halvmesyrer utan BESTÄM var skåpet ska stå, som när man tränar ett korkat husdjur. Man ska inte behöva gå till handgripligheter, det är tuffare att snacka ner henne och allra bäst blir det när man inte ens behöver säga ett ord. Det lämnar så mycket mer över åt både din och hennes fantasi, fan vet vad hon egentligen fantiserar om men å andra sidan är det inte ditt bekymmer. Du bestämmer, right?

Och: "Förspelet" kan pågå i dagar, glöm inte att hånflina henne i ansiktet då och då så hon inte glömmer bort vem som är husse.
Senast redigerad av Outbreak 2012-04-02 kl. 22:50.
Citera
2012-04-14, 08:47
Medlem
sotisnotiss avatar
Du måste ändra ditt tänk, du kan inte vara osäker och tänka att hon kanske tycker det är fel eller börjar skratta. Det handlar om dig och hon ska bara ta ställning till vad du vill och gör. Fråga absolut inte "hur känns det här? Gör jag för hårt?" osv, du måste vara säker och ledande. Ha ett stoppord så kan båda slappna av. Bind henne, lägg henne i ditt knä och ge smisk, sätt på munkavel.. Lycka till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in