Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-03-20, 15:56
  #1
Medlem
Jag har ett problem, stort problem! Ska försöka fatta mig kort!

I lördags träffade jag en kille på en kryssning som jag satt och pratade med i flera timmar. Vi båda kände på en gång att "wow vi klickade direkt." Han sa upprepade gånger sen under kvällen att han verkligen hade fattat tycke för mig och att han gillade mig.

Det slutade med att vi hade sex, riktigt bra sex för att vara första gången också och han fortsatte sedan och sa att vi måste ses igen och att han kunde komma till min stad (vi bor i olika städer men inte så långt ifrån varandra) när jag vill.

Dagen efter pussade han mig hej då flera gånger och kallade mig även för gulligt smeknamn. Vi bytte inte nummer då vi istället bestämde att vi skulle ses under dagen uppe i baren. Men tiden räckte inte till och vi såg inte varandra mer men jag träffade på hans kompis som jag bytte nummer med (ingen flört från någons sida) utan vi bytte nummer för att hans och mitt gäng ev. skulle festa ihop bara.

Men då jag inte hittade något nummer till killen jag var med så skickade jag istället ett mess till hans kompis och frågade om han kunde ge mitt nummer till killen i fråga. Och nu har jag inte fått något svar och jag vet inte om killen har fått mitt nummer?? Kan jag höra av mig till hans kompis igen och fråga? Eller verkar det för desperat? Det är det ända sättet att få tag i killen nämligen.

Jag vill verkligen träffa den här killen igen och uppenbarligen vill ju han också det eller menade han inte ett ord vad han sa till mig? Varför behövde han slänga ur sig massa fina saker när han redan hade fått ha sex med mig?

Tacksam för svar!
Citera
2012-03-20, 16:00
  #2
Medlem
Mymzs avatar
Antar att du inte har facebook och därav är detta ett problem. Kan du hans fulländade namn kan du säkert söka hans nr på egen hand?
Citera
2012-03-20, 16:01
  #3
Medlem
Booblers avatar
Vad komiskt! Jag hörde nämligen på radion (P3 Morgonpasset) i morse, det var en kille som sa att han träffade en tjej på en kryssning men att ni varken delade nummer eller facebook. Han hade tydligen skickat in detta i mån om att P3 skulle kunna hjälpa honom att hitta flickan. Vet dock ej om detta är ett sanslöst sammanträffande eller om det är du!
Citera
2012-03-20, 16:01
  #4
Avstängd
Lovar att killens kompis är en sån där fitta som inte tål att en tjej är intresserad av hans kompis och inte av honom.

Ring upp honom och fråga. Då vågar den fege neurotiske fan inte göra annat än å ge numret. Strunta i om du framstår som desperat. Skulle du tycka det om det var tvärtom?

Det kan ju vara så att sms:et inte kom fram men, nej, jag tror hans kompis är en jävla fitta. Fan vad jag hatar honom.
Citera
2012-03-20, 16:01
  #5
Medlem
Mister-urbans avatar
Tips:

Släng inte iväg ett sms bara, ring till den killen du har numret till och be om numret till den du vill träffa. Du får så mycket mer information genom att göra så. Dels hör du hur hans kompis reagerar (de har säkert pratat om dig) dels slipper du gå omkring och grubbla.
Citera
2012-03-20, 16:04
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boobler
Vad komiskt! Jag hörde nämligen på radion (P3 Morgonpasset) i morse, det var en kille som sa att han träffade en tjej på en kryssning men att ni varken delade nummer eller facebook. Han hade tydligen skickat in detta i mån om att P3 skulle kunna hjälpa honom att hitta flickan. Vet dock ej om detta är ett sanslöst sammanträffande eller om det är du!

Verkar ju passa in här.

Ring snubben och be om numret, inget fel med det.
Citera
2012-03-20, 16:06
  #7
Medlem
Sabors avatar
Ring upp hans kompis och fråga om numret. Sedan naturligtvis till han du är intresserad av. Skulle jag uppskattat om jag var personen i fråga då han verkade -av din text att döma- intresserad av dig utöver ett knull.
Citera
2012-03-20, 16:06
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ka86
Jag har ett problem, stort problem! Ska försöka fatta mig kort!


Tacksam för svar!


Testa att ringa istället, och fråga efter nummer till killen. har du testat så numret fungerar? tänkte så du inte skickar massa sms i onödan han verkade ju gilla dig mycket, så jag tror nog han inte tycker du är desperat för att du ringer..han blir nog bara glad att du anstränger dig att få tag i honom men låt det gå några dagar efter att du smsat så är du på säkra sidan
Citera
2012-03-20, 16:06
  #9
Medlem
Mymzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boobler
Vad komiskt! Jag hörde nämligen på radion (P3 Morgonpasset) i morse, det var en kille som sa att han träffade en tjej på en kryssning men att ni varken delade nummer eller facebook. Han hade tydligen skickat in detta i mån om att P3 skulle kunna hjälpa honom att hitta flickan. Vet dock ej om detta är ett sanslöst sammanträffande eller om det är du!

har du inte någon mer detalj? Verkar lite löst med en kille som träffade en tjej på ej färja och de ej delade fb lr nr..
Citera
2012-03-20, 16:09
  #10
Medlem
Wheeler88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LookBackInAnger
Lovar att killens kompis är en sån där fitta som inte tål att en tjej är intresserad av hans kompis och inte av honom.

Ring upp honom och fråga. Då vågar den fege neurotiske fan inte göra annat än å ge numret. Strunta i om du framstår som desperat. Skulle du tycka det om det var tvärtom?

Det kan ju vara så att sms:et inte kom fram men, nej, jag tror hans kompis är en jävla fitta. Fan vad jag hatar honom.

Det var min första tanke med. "Den fittige men ack så avundsjuka killkompisen" Gör som så, använd hitta.se med hans nummer få fram hans namn. Ta fram honom på facebook, leta sedan bland hans kompisar till du hittar den rätte. Sedan lägger du till honom, säg också att du frågat efter ditt nummer men du hade bara x polares nummer och han har inte svarat.
__________________
Senast redigerad av Wheeler88 2012-03-20 kl. 16:12.
Citera
2012-03-20, 16:09
  #11
Medlem
Booblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mymz
har du inte någon mer detalj? Verkar lite löst med en kille som träffade en tjej på ej färja och de ej delade fb lr nr..

Nej tyvärr, var ju under jobbet jag hörde detta så lyssnade lite halvt bara. Vet att han nämnde städerna och vilken kryssning det var, men tyvärr inget jag la på minnet

Men det skall väl finnas P3 repriser möjligtvis?
Citera
2012-03-20, 16:15
  #12
Medlem
Draichs avatar
Ring kompisen o be om numret. Inte svårare än så eller hur?

Om du tror att det är på riktigt måste du ju vara beredd att agera "lite desperat" iaf. Är du inte det så är det kanske inte så seriöst?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback