2012-03-19, 15:34
Medlem
Citat:
Sanford police say they cannot arrest him because he claims self-defense, a claim supported, they say, by witness accounts and other evidence, including Zimmerman's bloody nose.

http://articles.orlandosentinel.com/...nts-protesters
Citera
2012-03-19, 15:36
Medlem
Sen är ju George Zimmerman "hispanic" men det kanske räknas som vit.
Citera
2012-03-19, 15:46
Medlem
Yundais avatar
Hittade detta inlägg på en sida av Kikibo Harris

This is right in our own backyard! Why is a police officer "correcting" a witness statement? Why are they protecting a civilian "neighborhood watch" volunteer from being arrested?
Call and complain! Send email... Let's GOOO!
Bill Lee
Chief of Police.
Bill.Lee@sanfordfl.gov
407.688.5070 - Office.

Bara att maila till Bill och fråga varför! Jag har gjort det men undrar om jag får något svar?
Citera
2012-03-19, 15:53
Medlem
Zimmerman(n) är inte specifikt judiskt, det är ett tyskt "svensson" namn

Intressant historia med saknade pusselbitar (Zimmermans förklaring)
Citera
2012-03-19, 16:01
Medlem
Cuukis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slödder
Sen är ju George Zimmerman "hispanic" men det kanske räknas som vit.

Hans mamma är hispanic, hans pappa är vit. Så då är man "white hispanic". Han lever vitt, i det vita samhället, och ser negrar som bovar. Han är en typiskt white nationalist, från allt jag har uppfattat och fått in. Och då räknar jag såklart med hans handlingar, och inte hans lögner efter dådet.
Citera
2012-03-19, 16:16
Medlem
Imalosers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuuki
En 17 årig svart kille skulle köpa godis till han och sin lillebror, och i ett samhälle, så är det en vit 28 årig man som är paranoid, och har hjältekomplex, han ringer 911 och säger att en neger går utanför och han tycker han är misstänksam, (för han är svart finns ingen jävla ursäkt). 911 säger till han att ge fan i ungen, han skiter i det tar sin pistol går ut, hotar pojken till livet. Medans han skriker för hjälp ingen i samhället gör något, förutom vissa som ringde polisen när de hör att ett barn skriker efter hjälp.
Och sen så blir negern dödad och skriken slutar, bevisen finns, samtalen är inspelade.
Men han är ju svart liksom, så vem fan bryr sig egentligen, hatar verkligen ras skiten folk vägrar ta ur sitt huvud.

Kudos btw, jag älskar också Theamazingathiest

Polisen var inte vit, han var latino... Kanske ska kolla upp sånt innan du själv kommer med ogrundade rasistiska anklagelser.
Citera
2012-03-19, 16:18
Bannlyst
Citat:
Hans mamma är hispanic, hans pappa är vit. Så då är man "white hispanic". Han lever vitt, i det vita samhället, och ser negrar som bovar. Han är en typiskt white nationalist, från allt jag har uppfattat och fått in. Och då räknar jag såklart med hans handlingar, och inte hans lögner efter dådet.
"åh nej, en vit person som begått ett fasansfullt mord"

1. du är en lika stor jävla kålsupare som alla andra "ras"-idioter där ute

2. sån jävla sjuk historia
Citera
2012-03-19, 16:25
Medlem
obans avatar
En neger som stryker omkring och försöker hitta ett lämpligt offer ger sig på fel person, en latino som skjuter honom i huvudet. Vad är nyhetsvärdet i detta?
Citera
2012-03-19, 16:30
Medlem
Citat:
Tänk bara för 1 minut om det var ombytta roller. Vilken stor jävla sak detta hade varit.
Är du sänkt eller? Sker var dag i staterna klart vi inte hör mycket om det här i Sverige.
Citera
2012-03-19, 16:30
Medlem
Cuukis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laas
"åh nej, en vit person som begått ett fasansfullt mord"

1. du är en lika stor jävla kålsupare som alla andra "ras"-idioter där ute

2. sån jävla sjuk historia

Vad i helvete pratar du om? Verkligheten är sån, vad händer VARJE gång en blatte gör något?
Det kommer flertals dialoger och konversationer & median exploderar, men när det andra hållet runt, då ska du komma och säga att jag är en ras-idiot?
Jag fick en fråga, och jag svarade på frågan. Anledningen till varför jag bryr mig är för det inte är någon rättvisa, på grund av inget annat än raser. Poängen är att en vit man dödar ett barn, och inte blir straffad. Och anledningen till varför han inte är straffad, är tydligt, och det är ytligt, och anledningen till varför den pojken inte lever längre, är också ras relaterat.
Citera
2012-03-19, 16:35
Medlem
Cuukis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HectorElFather
Är du sänkt eller? Sker var dag i staterna klart vi inte hör mycket om det här i Sverige.

Jag tar det som du borde veta en del inom detta ämnet för att kunna påstå att jag är "sänkt". Vad har detta med Sverige att göra? Ska du kommentera något jag säger, så får du fan ta och läsa det också.
Personen är ostraffad, på fri fot, fri han är en mördare. Och DÄR det skedde sprids inte detta, det blir undersopat och glöms bort efter en vecka. Vad spelar det för roll om det händer VARJE dag, det ändrar inget. Varför ska man stoppa rättvisa, eller följa lagen? Alla vet vem det var, man har ljud bevis och efter en enda trial så kommer det vara tydligt att den här personen ska sitta inne, men det är ingen trial, det är inget i rätten, rättsystemet gör ju inget. Hänger du med nu?
Citera
2012-03-19, 16:36
Medlem
Citat:
Jag tar det som du borde veta en del inom detta ämnet för att kunna påstå att jag är "sänkt". Vad har detta med Sverige att göra? Ska du kommentera något jag säger, så får du fan ta och läsa det också.
Personen är ostraffad, på fri fot, fri han är en mördare. Och DÄR det skedde sprids inte detta, det blir undersopat och glöms bort efter en vecka. Vad spelar det för roll om det händer VARJE dag, det ändrar inget. Varför ska man stoppa rättvisa, eller följa lagen? Alla vet vem det var, man har ljud bevis och efter en enda trial så kommer det vara tydligt att den här personen ska sitta inne, men det är ingen trial, det är inget i rätten, rättsystemet gör ju inget. Hänger du med nu?
Blaha, vad har du emot vita?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in