Citat:
Ursprungligen postat av ujhs
Jag tror det där stämmer! Dans kan vara väldigt sensuellt! Jag skulle gärna lära mig dansa tango.
Jag var med om en lustig grej för nån månad sedan. Jag blev "uppbjuden" av en man som jag känner, han frågade om jag ville dansa med hans fru! Hon ville så gärna dansa, men han själv hatar att dansa, i synnerhet nykter! Andra dansen vågade frun bjuda upp själv! :-)
Men, givetvis är det en bättre raggfaktor att dansa med kvinnor som inte är upptagna!

Självklart stämmer det!

Dans kan vara oerhört sensuellt och är dessutom ett socialt acceptabelt sätt för främmande män och kvinnor att lära känna varandra och få nära fysiskt kontakt i ett naturligt sammanhang. För att vara lite "biologistisk" här, jämför jag dansen med djurens parningslekar där männen genom dansen för "visa vad de går för" och dansen kan liknas med ett sorts offentligt förspel
Ja, du ser! din historia visar hur kontaktskapande dans är!! till och med upptagna kvinnor dras till dansanta män!
Genom dansen kommer du lättare i kontakt med singeltjejer också och den hjälper dig att ge ett gott inttryck i våra ögon! Fattar inte att inte mer killar lär sig att dansa ordentligt!!?

Dans borde snudd på vara ett obligatoriskt ämne i skolan pga av dess kontaktskapande möjligheter!