2012-03-19, 10:50
Bannlyst
Det klagas mycket här på att det är så himla svårt och ragga tjejer, tjejer är så ouppnåliga, det är såå orättvist pga av ditten och/eller datten..men för sjutton gubbar killar, gnäll inte så mycket, ta er i kragen Kan ge er ett kanontips: LÄR ER DANSA!! De flesta tjejer och kvinnor bara älskar att dansa, så är det bara, en kille som gillar och som kan dansa kommer ha ett enormt försprång när det gäller att ragga tjejer..lovar! (Se på dansen om ni så vill som en slags "parningsritual" där man får nosa lite på varann)

Själv älskar jag att dansa och lovar att tjejer uppskattar nåt enormt att dansa med killar som verkligen vill och kan dansa! Killar på krogen som står passiva och surar, bara hinkar bärs hela kvällen och blir kanonraka och odrägliga går fettbort för alla tjejer
Senast redigerad av SmartaFlickan 2012-03-19 kl. 10:54.
Citera
2012-03-19, 10:53
Medlem
NeverArounds avatar
Vad är detta för dans du pratar om? Tango? Vals? Shuffle eller jumpstyle?
Citera
2012-03-19, 10:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NeverAround
I princip all sorts dans
Citera
2012-03-19, 11:01
Medlem
DigThizs avatar
Ok men räknas det fortfarande om man är full?

Det stämmer säkert det du säger och man har ju varit med en del om det också.
Men om man inte gillar och dansa då? Jag tycker inte om och dansa, känns så löjligt och onaturligt. Män ska inte hålla på och dansa. Händer att man gör det ibland men det är bara för att man nästan känner sig tvungen.
Citera
2012-03-19, 11:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DigThiz
Ok men räknas det fortfarande om man är full?

Det stämmer säkert det du säger och man har ju varit med en del om det också.
Men om man inte gillar och dansa då? Jag tycker inte om och dansa, känns så löjligt och onaturligt. Män ska inte hålla på och dansa. Händer att man gör det ibland men det är bara för att man nästan känner sig tvungen.
Hur menar du?

Tja gillar man inte att dansa är det inte mycket att göra åt, då får man låta bli, svårare än så är det inte. Men alltså..undvik att bli för full, våga prata med tjejer,var inte för passiv, flirta lite (De flesta tjejer är mottagliga för lite flirt, även på krogen, tro inte på snacket som många kör med.."Jag är bara ute för att dansa och ha lite kul, e så trött på allt raggande"..det är typiskt tjejhyckleri..klart att även tjejer vill ha kontakt,varför skulle vi annars gå på krogen? Vad de egentligen menar är att de är trötta på att killarna är för fulla, raggar på fel sätt etc )var lättsam, ha lite humor, le och skratta mycket och var inte för uppenbart inriktad på sex! (Även det är det du vill så funkar det liksom inte och flåsade titta på tjejens bröst och burdust sluddra fram: Ööhh..bruden schka vi hem och knulla? Nä..lite mer stil och finess får det allt lov och vara)
Senast redigerad av SmartaFlickan 2012-03-19 kl. 11:46.
Citera
2012-03-19, 11:12
Medlem
SciOques avatar
Med lätt dyspraxi är man kung på dansgolvet.

Nej seriöst, ingen vill dansa med mig, jag skämmer ut dem. Tjejer är för fega för att dansa med nördar och därmed förlora social status.
Citera
2012-03-19, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeverAround
Hahahah, kan tänka mig hur du shufflar/jumpstylar på dansgolvet med en tjej.
Citera
2012-03-19, 11:25
Medlem
kaerakels avatar
Jag ser ut som ett plockepinn när jag dansar, folk är inte sena med att påpeka detta. Så mig hittar du i baren!!!
Citera
2012-03-19, 11:41
Medlem
SciOques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaerakel
Jag ser ut som ett plockepinn när jag dansar, folk är inte sena med att påpeka detta. Så mig hittar du i baren!!!

Fast viljan måste ju finnas där till att börja med.

Det är en sak att vara en fegis och en annan att inte kunna dansa.
Citera
2012-03-19, 11:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SciOque
Fast viljan måste ju finnas där till att börja med.

Det är en sak att vara en fegis och en annan att inte kunna dansa.

Man kanske inte tycker om o stå o hoppa runt som ett jävla fån?
Citera
2012-03-19, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmartaFlickan
Det klagas mycket här på att det är så himla svårt och ragga tjejer, tjejer är så ouppnåliga, det är såå orättvist pga av ditten och/eller datten..men för sjutton gubbar killar, gnäll inte så mycket, ta er i kragen Kan ge er ett kanontips: LÄR ER DANSA!! De flesta tjejer och kvinnor bara älskar att dansa, så är det bara, en kille som gillar och som kan dansa kommer ha ett enormt försprång när det gäller att ragga tjejer..lovar! (Se på dansen om ni så vill som en slags "parningsritual" där man får nosa lite på varann)

Själv älskar jag att dansa och lovar att tjejer uppskattar nåt enormt att dansa med killar som verkligen vill och kan dansa! Killar på krogen som står passiva och surar, bara hinkar bärs hela kvällen och blir kanonraka och odrägliga går fettbort för alla tjejer

Jag tror det där stämmer! Dans kan vara väldigt sensuellt! Jag skulle gärna lära mig dansa tango.

Jag var med om en lustig grej för nån månad sedan. Jag blev "uppbjuden" av en man som jag känner, han frågade om jag ville dansa med hans fru! Hon ville så gärna dansa, men han själv hatar att dansa, i synnerhet nykter! Andra dansen vågade frun bjuda upp själv! :-)

Men, givetvis är det en bättre raggfaktor att dansa med kvinnor som inte är upptagna!
Citera
2012-03-19, 12:02
Medlem
SciOques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elpojken
Man kanske inte tycker om o stå o hoppa runt som ett jävla fån?

Det finns de som inte gillar att dansa. Men det var rätt så tydligt att användaren valde att inte dansa för att folk har berättat för honom att han suger på att dansa.

99 % av alla människor på den här planeten är fullständigt ointressanta. Att låta ointressanta människor styra ditt beteende på det sättet är fegt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in