2012-04-15, 20:45
Medlem
ViiktorEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJesterFace
Kul att bli pappa, samt skönt att inte behöva ta hand om någon uppfostran.

Det här är så underbart att läsa. Så vridet, så fel. Det värsta är att du säkert är ärlig med allt du har skrivit.
Citera
2012-04-15, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViiktorE
Det här är så underbart att läsa. Så vridet, så fel. Det värsta är att du säkert är ärlig med allt du har skrivit.

Absolut, så länge inte jag får reda på ungen så bryr jag mig inte.

Nu är det ju så att jag inte vill åka fast, så troligtvis kommer den rädslan att stoppa mig. Bättre att sitta med våldtäktstankar än att utföra dådet. Men FAN vad jag för stunden skulle njuta.
Citera
2012-04-16, 00:26
Medlem
sneakpeakers avatar
Sluta klaga och köp en jävla hora om du känner att du måste knulla med någon men inte har balls nog att skapa en relation...
Seriöst?
Citera
2012-04-16, 00:35
Medlem
Geirahods avatar
Jävla idiot, jag hoppas något kör upp en flaska i arslet på dig. Sen kan du ju snacka om "njutning" om du vill.
Citera
2012-04-16, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sneakpeaker
Sluta klaga och köp en jävla hora om du känner att du måste knulla med någon men inte har balls nog att skapa en relation...
Seriöst?

Så att skapa en relation handlar om man har någon balle eller inte?
Citera
2012-04-18, 20:26
Medlem
rottenbones avatar
Citat:
Kul att bli pappa, samt skönt att inte behöva ta hand om någon uppfostran.

Skulle det kännas kul om hon abborterade ditt barn?
Citera
2012-04-19, 22:55
Medlem
Dr.Lecters avatar
Citat:
Håll dig till topic.

Det var ju som svar till det du skrev. Ni pratade om faderskap och om hurvida ditt framtida våldtäktsoffer kan bli gravid. Sen ställde han en rimlig fråga om hur det skulle kännas om hon aborterade ditt barn. Tänk längre än din kuk räcker, fyra centimeter är inte inte tankebana lång nog.
Citera
2012-04-19, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rottenbone
Skulle det kännas kul om hon abborterade ditt barn?

Skulle faktiskt inte bry mig, i och med att jag inte kommer att leva med tjejen i fråga. Att få barn får andra normala människor fixa, jag pallar inte med det.
Citera
2012-04-20, 00:27
Medlem
TheDenverGentlemans avatar
Våldtäktsmän uppfattas som dåliga människor för att de orsakar enorm skada på (oftast) fullständigt oskyldiga offer. Såtillvida att du inte helt förnekar att personligt ansvar existerar, och således omöjliggör hela begreppet "dåliga människor", så tillhör du definitivt den gruppen, enligt alla vettiga normer.
Citera
2012-04-20, 00:32
Medlem
jag tycker inte det är speciellt fel att våldta, men om du skadar kvinnan mycket så är det väldigt fel

inte en så jättestor tabu att våldta som sagt om du sköter dig och inte gör henne så mycket skada -vilket är svårt att inte göra
Citera
2012-04-20, 06:59
Medlem
Dr.Lecters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Represent
jag tycker inte det är speciellt fel att våldta, men om du skadar kvinnan mycket så är det väldigt fel

inte en så jättestor tabu att våldta som sagt om du sköter dig och inte gör henne så mycket skada -vilket är svårt att inte göra

Problemet är ju att man säkert kan våldta någon utan att lämna fysiska skador (utom blåmärken och lite skrapsår möjligtvis), problemen är ju psykiska skadorna offret får efter handlingen är utförd.
Citera
2012-04-20, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Represent

^^ Hur kan du inte tycka att våldta någon är fel? Mot deras vilja våldför du dig på ett väldigt privat område. Oavsett om de får fysiska skador eller ej är det förkastligt. Tycker du det är fel att tvinga någon att äta ett dött barn om de inte får fysiska skador av det? Såvida du inte har samma resonemang som TS vilket är lite motsägelsefullt mot sig själv ibland så får du förklara dig bättre
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in