2012-04-11, 23:25
Medlem
rottenbones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJesterFace
Beror ju på hur många kvinnor jag våldför mig på.

Säg du lyckas våldta 1-3 personer innan du åker fast. Roligt liv du får sen då, först fängelse och när du kommer ut är du en dömd våldtäcktsman. Och har du riktigt otur kommer fängelsevistelsen få dig att inse vad du har gjort, då kommer inte jokermasken skydda dig längre.
Citera
2012-04-12, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8080
Jag förstår precis hur du tänker TS, jag kan inte påstå att våldtäktsmän är bra människor, men jag förstår varför de gör det.

För övrigt skulle jag bli glad om jag var ute och gick en kväll, och mötte en tjej som slängde sig på mig och våldtog mig. Inte fan skulle jag göra motstånd då, så länge hon inte var jätteful förstås.

^^ Så du hade inte haft någonting emot att bli "våldtagen" bara det var en tjej du vill ha sex med/kan tänka dig ha sex med? Det kallas bara att vilja ha sex...
Citera
2012-04-12, 21:58
Medlem
8080s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elross
^^ Så du hade inte haft någonting emot att bli "våldtagen" bara det var en tjej du vill ha sex med/kan tänka dig ha sex med? Det kallas bara att vilja ha sex...

Jo... Vad ska jag svara på det här då?

Jag skulle helst inte vilja ha sex med en groteskt ful tjej, men om jag nu skulle blivit våldtagen av en groteskt ful tjej så tror jag inte att mitt liv skulle vara förstört.

Jag skulle väl mest bekymra mig över hur fan en tjej skulle få övertaget om mig, samt om jag hade blivit smittad av någon sjukdom.

Jag skulle snarare se det som en komplimang, att hon valde just mig.
Citera
2012-04-13, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8080
Jo... Vad ska jag svara på det här då?

Jag skulle helst inte vilja ha sex med en groteskt ful tjej, men om jag nu skulle blivit våldtagen av en groteskt ful tjej så tror jag inte att mitt liv skulle vara förstört.

Jag skulle väl mest bekymra mig över hur fan en tjej skulle få övertaget om mig, samt om jag hade blivit smittad av någon sjukdom.

Jag skulle snarare se det som en komplimang, att hon valde just mig.

Så tror jag många tjejer som blir våldtagna tänker, men det är mycket lättare att gråta ut.
Citera
2012-04-13, 13:47
Medlem
8080s avatar
Citat:
Så tror jag många tjejer som blir våldtagna tänker, men det är mycket lättare att gråta ut.

Nej, varför skulle då deras liv vara "förstört för alltid"?
Citera
2012-04-13, 14:15
Medlem
Blir man våldtagen är inte livet "förstört för alltid"
Det som dock händer är att våldtäkten sätter sina spår i skallen, vissa kan dock inte hantera detta och då blir det fel. När man blivit våldtagen ska man gå till en psykolog (som man känner att man kan lita på) och tala ut. Det kommer säkert att bli bättre så.

Angående om våldtäktsmän är dåliga människor är väl svaret ganska solklart. Ja! Sen finns det vissa som har sonat sitt straff och har förlåtits
Men det gäller även andra brottslingar också. Brottslingar är mer eller mindre, onda människor. Brott är ont.
Citera
2012-04-14, 14:00
Medlem
ViiktorEs avatar
Citat:

Herregud... du tror att många tjejer tänker "Fan, det där var skönt. Nu sa jag ju egentligen inte ja, så jag kan anmäla honom för skojs skull"? Just våldtäkt sker när den ena parten inte är med på det. Vilket betyder att den inte vill ha sex med den andra parten just då. Hon vill alltså inte ha sex.

Vilket betyder att alla våldtäktsoffer har blivit kränkta och utsatta. Sen finns det kvinnor, och det är jag medveten om, som har sex med män och sen säger att det var en våldtäkt. Men som sagt, riktiga offer har haft sex mot sin vilja. Och det är fel.
Citera
2012-04-14, 16:24
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Vi vänder på frågan för att få ett bättre svar:

Jag är misslyckad och går inte hem hos tjejer, jag kommer aldrig få barn eftersom att jag ALLTID kommer leva ensam. Således kommer jag aldrig ställas inför detta beslut.

Men; om det händer ens egna barn så blir man ju ledsen såklart.

Det är ngt som inte stämmer här TS. Varför skulle du bli ledsen om du inte ser våldtäkter som ngt hemskt? Och hur kan du samtidigt se en våldtäkt som ett straff? Du talar emot dig själv, förklara dig annars åker du på en trollstämpel!
Citera
2012-04-14, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheKicks
Det är ngt som inte stämmer här TS. Varför skulle du bli ledsen om du inte ser våldtäkter som ngt hemskt? Och hur kan du samtidigt se en våldtäkt som ett straff? Du talar emot dig själv, förklara dig annars åker du på en trollstämpel!

Ok, om min dotter skulle bli våldtagen så förtjänar nog hon antagligen det. Känns sjukt att skriva så, men det är så det ligger till.
Senast redigerad av TheJesterFace 2012-04-14 kl. 21:45.
Citera
2012-04-14, 22:07
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Ok, om min dotter skulle bli våldtagen så förtjänar nog hon antagligen det. Känns sjukt att skriva så, men det är så det ligger till.

Varför skulle du bli ledsen då?

Och om hon blir våldtagen av en främmande man, hur kan han veta vad hon förtjänar eller inte. Du måste ju alltså lära känna ditt blivande offer och ha full koll på vem hon är för att veta om hon förtjänar det. Du säger fortfarande emot dig själv.
Att du är ledsen och bitter över vad den där tjejen gjorde är förståeligt, men varför ska ngn annan tjej betala för det? Om jag ska hämnas på alla män för all skit jag har fått stå ut med pga av ngr av er så skulle jag måsta gå ut och skjuta er alla i huvudet. Är det verkligen rätt att straffa en person för ngt som ngn annan har gjort?

Det du var med om (blev playad) är ngt som i princip alla tjejer har varit med om så egentligen har du inget att komma med. Ni män är väldigt duktiga på att ljuga för att få ligga så du kanske har lite för stora stenar i ditt glashus.
Citera
2012-04-15, 03:14
Medlem
rottenbones avatar
Okay TS du verkar fast besluten att sluta dina dagar med ett hagelgevär i käften 3 dagar efter du kommit ut ur fängelset, så jag passa på att fråga en fråga medans du ännu rör dig.

Om den du våldtar skulle bli med barn hur skulle du känna om denne behöll det/aborterade det?
Citera
2012-04-15, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rottenbone
Okay TS du verkar fast besluten att sluta dina dagar med ett hagelgevär i käften 3 dagar efter du kommit ut ur fängelset, så jag passa på att fråga en fråga medans du ännu rör dig.

Om den du våldtar skulle bli med barn hur skulle du känna om denne behöll det/aborterade det?

Kul att bli pappa, samt skönt att inte behöva ta hand om någon uppfostran.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in