2012-04-21, 11:40
Medlem
HIVonas avatar
Hade ts tyckt om att få en penis upp i analen? Jag tvivlar starkt på detta. Våldtäkter är inte heller bara "sex" utan det förekommer skadeobjekt, våld och mord.
Antar att du är ett troll men kände att jag behövde få det sagt.
Citera
2012-05-01, 20:25
Medlem
Ok, du har en rape-fetish, eller? Det är vanligare än man tror. Du kan inte rå för vad du tänder på, men du ansvarar för vad du gör utav det. Rannsaka din sexualitet, hitta en person som tänder på rape-play och kom upp med bra regler, safety words osv.

Våldtäktsmän uppfattas som dåliga människor för att en bra människa våldför sig inte på någon, vi ska alla ha rätten till en barriär som ingen annan får traversera utan vårat tillstånd. Detta verkar vi ha kommit överens om, så i min och många andras kultur är en våldtäktsman/kvinna en dålig människa. Inte en objektiv sanning, du gör väl som du vill men räkna med att det kan sluta illa, det är nog lätt du får ovänner.
Citera
2012-05-02, 19:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheJesterFace
ÄRLIGT talat....

Är det så farligt att med tvång ha sex med någon som inte vill? Varför är det så nervärderat att få utlopp för sin sexuella drift?

Jag har mer empatisk förmåga för våldtäktsmän än för offrerna, för jag vet varför våldtäkten genomförs. Ensamhet och utanförskap leder till negativa tankar, och det är ju tjejerna som sätter män i utanförskap. De får ju helt enkelt smaka på sin egna medicin, vilket jag tror att de behöver för att de ska FÖRSTÅ.

Att en brud får sådana psykiska trauman efter en våldtäkt tycker jag är helt sjukt, vilken brud bangar att ha sex?! Måste du bestämma själv vem du vill ha sex med? Njutningen är väll lika stor oavsett vem du ligger med?

Är vi våldtäktsmän så fantastiskt äckliga och vidriga som media och alla normer antyder?

Hade jag blivit våldtagen hade de nog inte påverkat mig så mycket sålänge de inte va en riktigt grotesk människa
Citera
2012-05-02, 21:49
Medlem
1c9r5s avatar
Så alla våldtäcksmän skulle BARA bero på att kvinnor satt dem i utanförskap? Du menar alltså också att bara för att man har blivit sårad av EN/NÅGRA kvinnor har man "rätt" att våldta VEM MAN VILL?

Så, om jag blivit mobbad av killar. Endast killar. Får jag göra vad jag vill med vilka killar jag vill här i världen? Good 2 know.

Idiotjävel.
Citera
2012-05-02, 21:51
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Represent
jag tycker inte det är speciellt fel att våldta, men om du skadar kvinnan mycket så är det väldigt fel

inte en så jättestor tabu att våldta som sagt om du sköter dig och inte gör henne så mycket skada -vilket är svårt att inte göra

Men ska jag kolla o köra upp en dildo i röven på dig eller? Bara för jag vill?
Herregud.
Oavsett om det ens skulle VARA okej i ditt resonemang så betyder det ju inte ATT JAG VILL? Jag kan inte hugga dig i magen, FÖR ATT JAG VILL. Du kan inte stoppa en kuk i mig för att DU VILL. Jag kanske inte ens gillar kuk.

Om jag bedövar dig först, får jag hugga dig då? För det är kul? Jag menar, men bedövning känner du ju inget?
Citera
2012-05-10, 20:53
Medlem
Citat:
Men det är helt ok för kvinnor att jävlas med oss män, dissa oss och agera som att vi är svin.

Att en brud säger en sak och menar en annan, det gör så jävla ont. Våldta är det som gör att de kanske förstår oss män.

De flesta män gör som du beskriver att kvinnan gör. Även vet du inte vem du våldtar, det kan vara en kvinna som dyrkar män, hon kan göra allt i motsats till det just du beskriver. Att erövra en kvinnas/människas egna val är något av det mest kränkande du som människa kan göra mot en annan individ. Vem har gett dig rättigheten till att ta någon annans val?

Vet du vad ditt lilla as? En del av mig hoppas på att du ger dig på fel människa, samtidigt som en annan del av mig hoppas på att du åker fast.. Du kanske inte känner till vad som händer med svin som dig?

Du som person, alla pilar riktat just emot dig! Är en vidrig människa, du borde avrättas då du är påväg att förstöra en "kanske flera" människors framtid. Du är en egocentrisk patetisk idiot som inte har mer förnuft än vad kuken säger. Har du ens tänkt på vad som händer mot den stackars flickan du äckligt och våldsamt ger dig på?

I ca 2månader tid ser hon inget mer än ditt skabbiga huvud så fort hon sluter ögonen, väljer hon att ist ha ögonen öppna är hon helt tom bakom dem. efter några månader börjar hon förmodligen stegvis att leva med händelsen, hon glömmer den aldrig "men som människa kämpar man in i det sista" men lär sig att leva med den, även om de är svårt och gör ont.

Ca ett år senare börjar hon kunna tala med män utan att vara lika rädd, även börjar hon kunna gå ut ensam. Ca två år efter själva övergreppet börjar hon acceptera saker och ting, först nu kommer hon ut i livet som en relativt normal människa. Det kommer ta år innan hon kan gå eller vara ensam utomhus, år innan hon kan finna tilliten till män generellt "som hon inte tidigare känt" (vem vet, alla de kvinnor som nobbat dig kanske är just ett offer för ett tidigare övergrepp, så faktum är att det är ni as som våldtar kvinnor som gör att kvinnor nobbar andra män)

DÖ DITT VÄRDELÖSA HELVETE! TVI!
Citera
2012-05-10, 21:20
Medlem
Citat:
Har inte utfört någon våldtäkt än, har aldrig vågat på grund av alla konsekvenser. Men att jag vill våldta, det är jag 100% säker på, varpå jag klassar mig som våldtäktsman!

Kommer säkert ske något inom en snar framtid, dock. Står inte ut längre.

.........

Om du nu så gärna vill ha sex köp en hora då! Våldtäkt är något extremt förfärligt som inte passar in i något samhälle. Allra minst det svenska.
Citera
2012-06-15, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruuukt
De flesta män gör som du beskriver att kvinnan gör. Även vet du inte vem du våldtar, det kan vara en kvinna som dyrkar män, hon kan göra allt i motsats till det just du beskriver. Att erövra en kvinnas/människas egna val är något av det mest kränkande du som människa kan göra mot en annan individ. Vem har gett dig rättigheten till att ta någon annans val?

Vet du vad ditt lilla as? En del av mig hoppas på att du ger dig på fel människa, samtidigt som en annan del av mig hoppas på att du åker fast.. Du kanske inte känner till vad som händer med svin som dig?

Du som person, alla pilar riktat just emot dig! Är en vidrig människa, du borde avrättas då du är påväg att förstöra en "kanske flera" människors framtid. Du är en egocentrisk patetisk idiot som inte har mer förnuft än vad kuken säger. Har du ens tänkt på vad som händer mot den stackars flickan du äckligt och våldsamt ger dig på?

I ca 2månader tid ser hon inget mer än ditt skabbiga huvud så fort hon sluter ögonen, väljer hon att ist ha ögonen öppna är hon helt tom bakom dem. efter några månader börjar hon förmodligen stegvis att leva med händelsen, hon glömmer den aldrig "men som människa kämpar man in i det sista" men lär sig att leva med den, även om de är svårt och gör ont.

Ca ett år senare börjar hon kunna tala med män utan att vara lika rädd, även börjar hon kunna gå ut ensam. Ca två år efter själva övergreppet börjar hon acceptera saker och ting, först nu kommer hon ut i livet som en relativt normal människa. Det kommer ta år innan hon kan gå eller vara ensam utomhus, år innan hon kan finna tilliten till män generellt "som hon inte tidigare känt" (vem vet, alla de kvinnor som nobbat dig kanske är just ett offer för ett tidigare övergrepp, så faktum är att det är ni as som våldtar kvinnor som gör att kvinnor nobbar andra män)

DÖ DITT VÄRDELÖSA HELVETE! TVI!

Det växte lite i byxan nu, faktiskt. Jag älskar att se ledsna, misslyckade kvinnor!
Citera
2012-06-15, 09:59
Medlem
cdxz11s avatar
hah ts vad hade du tyckt om en fet neger kom och våldtog dig i röven? Ska du vara tacksam för sexet eller?
Citera
2012-06-15, 10:09
Medlem
Fattar ni inte att den här killen försöker provocera, det finns ju knappast någon som är så fruktansvärt störd i huvudet, på riktigt. Och om det nu faktiskt finns sådana människor, så hänger dem ju knappast på flashback... Dem sitter i någon jordkällare och runkar till sina håriga ben.
Citera
2012-06-15, 13:48
Medlem
Dr.Lecters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drainerx
Fattar ni inte att den här killen försöker provocera, det finns ju knappast någon som är så fruktansvärt störd i huvudet, på riktigt. Och om det nu faktiskt finns sådana människor, så hänger dem ju knappast på flashback... Dem sitter i någon jordkällare och runkar till sina håriga ben.

Nej, för hemska människor finns inte och de skulle absolut inte få för sig att ha ett acc på Flashback... Bra logik.
Citera
2012-06-15, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Lecter
Nej, för hemska människor finns inte och de skulle absolut inte få för sig att ha ett acc på Flashback... Bra logik.

Haha jag vet, men någon som sympatiserar för förövarna, och har en sådan snedvriden syn... ifall du har läst vad han skriver...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in