2019-01-03, 15:14
Medlem
infiltrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubbster
Har googlat runt som fan och även sökt här på forumet men inte hittat något som tillfredställt mig..

Så hur lyckas man fullborda självmordet? Och hur tar man bort överlevnadsinstinkten?

Mental träning, tabletter av något slag?

Vill inte vara en av alla jävla misslyckade as som sitter o gnäller om att de har försökt ta sitt liv flera gånger utan framgång. Satsa allt för att vinna heter det ju

Om du verkligen är helt säker så välj en metod där du inte kan ångra dig. Alltså, ta inte överdos, du kan alltid ångra dig o spy upp skiten. Du kan alternativt ta överdos genom att injicera, då finns det ingen risk för återvändo. Hoppa från en bro/hustak. Sprätt upp din hals med en jaktkniv, finns ingen återvändo där heller och du blöder ut på ett par sekunder om du träffar rätt. Avråder dig starkt från att göra det dock.
2019-01-03, 21:35
Bannlyst
Nope det är tyvärr medicinerna som pajat min hjärna. PSSD, post ssri sexual dysfunction. Kemisk kastrering och lobotomi från ssri. Vill inte leva så här länge till. Mitt enda hopp är att det blir bättre med tiden, men folk jag snackat med med samma problem.har inte blivit bättre
2019-01-04, 14:24
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoxxyFox
Har alltid ogillat din signatur men detta var mörkt och inget jag visste om dig, varför skulle jag.
Hur jag än försöker kan jag inte komma till en aanna slutsatsn att även försök som har sjölvmördningskapacitet har stora inslag av att deklarera sin frustration och varande ett rop på hjölp.
Har sett flera pp Yiutube som har tillgång till vapen men så sitter de o filodofersr kring piller. Detta för att de vet ju om att vapnet kommer grilla dem. Men med piller kan man få den där ropeffekten..
Önskae såklart att alla kunde få hjälp före det att de hade behövt "ropa" men det är ju även så att jag personen själv ofta har fastnat i ett spår. Då är all fen fysiska smärta som ett försök innebär ett wakeupcall
Den psykiska smärtan och insikten hur mkt man har skadat andra är värre. Jag är inte okej än. Ställde mig på ett balkongräcket igen under julhelgen men kan inte göra så mot andra, minst min älskade kvinna och fegar ändå ur.

TS provocerar mig. Vill han vara cool och inte patetisk kan han väl bara kasta sig ut från nåt högt eller tåget. Så att han blir mos och alla kan prata om att "han/hon var verkligen inte patetisk".
Senast redigerad av Ziaya 2019-01-04 kl. 14:32.
2019-01-07, 09:43
Bannlyst
Visst borde man dö direkt av ett fall från 500 meter? Tänker arrangera detta på ett snyggt sätt och röka en sista cigarr innan. Måste verkligen lyckas på första försöket, för mitt liv är slut. Jävla psykiatri som kastrerar människor, jävla nazister. Borde ta med mig några doktorer och tvinga dem att gå på plankan från helikoptern.
2019-01-13, 10:06
Medlem
Vet ni vad :ni är fina människor med stora fina hjärtan så håll ut för samhället behöver sådana som ni för ni gör samhället mänskligt så för fan kämpa vidare ni gör mänskligheten bättre
2019-05-30, 20:46
Har en fundering. Säg om man sätter en plastpåse över huvudet samt silver tejp eller annat som gör det tajt. Hur lång tid tar det innan man dör? Finns det någon risk att det misslyckas?

Alternativt hängning i dörr, vad för rep behövs och hur gör man för det ej ska faila?
Senast redigerad av americandadfan 2019-05-30 kl. 21:05.
2019-06-01, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av americandadfan
Har en fundering. Säg om man sätter en plastpåse över huvudet samt silver tejp eller annat som gör det tajt. Hur lång tid tar det innan man dör? Finns det någon risk att det misslyckas?

Alternativt hängning i dörr, vad för rep behövs och hur gör man för det ej ska faila?
Bästa sättet att misslyckas är att inte vara övertygad nog. Är du 100% säker så kommer du nog lyckas, oavsett metod.

Det är inte rätt mot dina närstående att göra något sådant, och fucking tveka om det. Postar man här överhuvudtaget så tvekar man.
2019-06-01, 22:28
Medlem
Vill inte vara den som är den, men...

Överdos av diverse piller, och glöm ffs inte sjösjukemedicin så att du inte bara blir illamående och spyr upp skiten sedan. Lägg dig och sov, du lär aldrig mer vakna igen.

2019-06-02, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cherrybeat

Överdos av diverse piller, och glöm ffs inte sjösjukemedicin så att du inte bara blir illamående och spyr upp skiten sedan. Lägg dig och sov, du lär aldrig mer vakna igen.

"Diverse piller" kan ha vilken effekt som helst inklusive motverkande effekt på sjösjukepiller. Man ska va riktigt påläst för den metoden om man inte vill sittta och dregla i en rullstol resten av sitt liv. Bra sätt att "få slut på lidandet"
2019-06-02, 00:35
Medlem
Cunnilinguists avatar
Det var ett ganska så rejält bumpande av denna tråden då den ursprungligen var från 2012. Är det den ursprungliga trådskaparen som för åtta år sedan eftersökte råd om att hur man framgångsrikt tar sig själv av daga som återkommit efter alla dessa år, eller är det någon ny förmåga som tagit vid?

Nu rekommenderar jag inte någon att göra detta, så till vida det inte rör sig om att man till äventyrs då skulle diagnostiserats med en hemsk terminal sjukdom med mycket lidande osv. men jag skulle vilja slå ett slag för att hänga sig!

Det går ju att utföra relativt enkelt och det behöver ju inte att göras från en krog i taket och att man då måste sparka undan någon pall som man står på, utan det räcker att man hänger sig till exempel med sin egen livrem (ironiskt faktiskt att man kallar bälten för livrem i detta avseende va?) och så kan man hänga sig i ett dörrhandtag eller kanske på insidan av en garderob.

Det är många kända personer lyckats med den metoden, så som till exempel: Robin Williams, Mikael "Svullo" Dubois och David Carradine, så varför skulle inte du lyckas?

Det sägs att medvetslösheten inträffar ganska så omgående och pros är att det inte lämnar något blodigt lik för den som hittar en. Dock så som alltid när döden inträffar så sker ju så gott som alltid en tarmtömning, så det kan väl då vara läge att ta på sig en vuxenblöja eller något kanske?

OBS! Jag rekommenderar ingen att ta livet av sig, det är bara ett teoretiskt resonemang det här!
2019-06-02, 01:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cherrybeat

90 procent att det misslyckas tyvärr .
2019-06-02, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carnalbert
"Diverse piller" kan ha vilken effekt som helst inklusive motverkande effekt på sjösjukepiller. Man ska va riktigt påläst för den metoden om man inte vill sittta och dregla i en rullstol resten av sitt liv. Bra sätt att "få slut på lidandet"

Håll dig till ämnet. Kom med nåt annat sätt.

Mvh.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in