Citat:
Ursprungligen postat av MaryBell
I get that from indian and mexican food, but only when it's really spicy. You sure it's not an allergy or something?
Börjar faktiskt undra om det är så, läs under;
Citat:
Ursprungligen postat av Golachab
Blir du svettig av Tikka Masala finns det misstankar om att du är allergisk mot något, eller kanske att kombinationen av vissa ingredienser utlöser en reaktion. Men att svettas av stark mat är annars normen. Det är en av många anlednigar till att mat från varma länder ofta är stark. Som ett hjälpmedel mot hettan.
Ja, alltså faktiskt, jag tror nästan det. Hatar o säga att man har ditten o datten, låter ju som en hypokondriker. Men nu när jag tänker efter så:
När jag äter sura godisar så börjar jag svettas också, helt stört faktiskt. Inte så att jag alltid gör det, men älskar Sura nappar eller vad dom heter, räcker med 5-6st så börjar jag få småsvett i pannan
Dessutom, något som är ännu sjukare, att när jag går förbi surt godis så börjar jag småsvettas lite med, SAMT att jag i skrivande stund när jag tänker på det, börjar bli varm i pannan.
Teorier någon? På med foliehatterna, hehe.
Alltså, jag är fullt seriös, låter som ett skämt jag vet, men så är det.. Är jävligt lättsvettad annars också, är oftast den mest svettiga om man idrottar osv (dock har jag inget minne av att det var så när jag var mindre o spelade fotboll, då var jag likbördig, kan ha utvecklat en allergi på senare tid kanske?). Jag är absolut inte tjock, tvärtom. 185cm, 72kg.