2012-03-16, 10:26
Medlem
gubbjavlars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sealing
Män är intelligentare än kvinnor (i gemen).
Trams. Det finns massor av trådar om detta. Du är sannolikt dummare än de flesta kvinnor du möter.

En del kvinnor upplever det svårt att få sex eftersom de av uppenbara skäl är selektiva. Du får det att låta som någon sorts sammansvärjning mot dig, TS, men riktigt så infernalisk är inte världen. Om du tar som utgångspunkt att hitta någon du verkligen fungerar med, istället för att bara försöka "få fitta" i största allmänhet, så kan du nog enklare förstå hur kvinnor tänker. Dessutom ökar sannolikheten att att du skall lyckas radikalt. Kvinnors selektion innebär ju i själva verket möjligheter, eftersom du inte kan trolla bort "den stora gruppen kåta unga män" som du beklagar dig över.

Annars kan du kan ju alltid bryta eländet med "kvinnors monopol på fitta" genom att operera dit en egen.
Citera
2012-03-16, 10:35
Medlem
Alpha-Omegas avatar
Kvinnor som har svårt att få sex kommer i två förpackningar.

1) Typ 1 har fullständigt orealistiska krav och hittar därmed ingen som hon tycker duger. Exempel på detta är tjejem i tråden som nekade en kille sex för att han var "dissig" mot taxichauffören. Typisk tramssak som den här typen av tjejer reagerar på.

2) Typ 2 är korkad och fattar inte att män vill knulla henne.

Det är dessa kvinnor som inte får knulla. Alla andra har i princip obegränsade möjligheter till sex, även fula tjejer (tyvärr).

Frågor på det?
Citera
2012-03-16, 11:09
Medlem
Gradozs avatar
En kvinna kan bli slampa på 10 sekunder (vilket inte något märkvärdigt eller prisvärdigt), en kille däremot behöver ha skicklighet (player/prisvärd/intelligent) och därmed får han respekten och de blöta fittorna han förtjänar av samhället. Kvinnor älskar players, även om de förnekar det.

Kvinnor har inte samma behov av ha sex så snabbt som möjligt som vi män har, de har inget emot att skjuta upp sexet så att mannen blir mer frustrerad.

Tack för mig.
Citera
2012-03-16, 13:06
Medlem
submariners avatar
hej,

det är en möjlighet för tjejer att signalera att "jag knullar gärna, men bara om du är en 10:a - alla andra kan just piss off!, fast på ett något finare sätt...
Citera
2012-03-16, 13:16
Medlem
skotittares avatar
Bara för att alla vill ligga med en så betyder det inte att man vill ligga med alla.

Det handlar om att ha lite krav. Sorgligt att det verkar som att det finns en massa killar som inte har några krav alls när det kommer till tjejer.
Citera
2012-03-16, 13:31
Bannlyst
Tjejer ställer högre krav än killar när det gäller sex, sexdriften är inte lägre men tar sig annorlunda uttryck. Många killar verkar kunna ligga med vem som helst bara de får tillfälle så funkar det inte för oss tjejer, det handlar om kvalitè och att en känslomässig connection för det mesta (vilket inte innebär att även tjejer kan vara rejält kåta och vilja ha sex bara för sexets egen skull..)Dessutom har vi tjejer vårt rykte och tänka på, det behöver inte killar ägna en tanke åt.

Sen verkar TS ta för givet att alla tjejer/kvinnor är unga och vackra, så är det ju inte..fula och/eller äldre män kan ju alltid gå till prostituerade för att få sig ett ligg, den möjligheten har inte kvinnor som pga av sitt utseende eller ålder har svårt att få tag på villiga karlar..(ja..vet att det existerar sk "gigolos", men för det första är de väldigt få och för det andra har de mer rollen som sällskap än som rena prostituerade som enbart ägnar sig åt sexuella tjänster, kvinnor har nog ett stort psykologiskt motstånd mot att betala för sex.
Senast redigerad av SmartaFlickan 2012-03-16 kl. 14:16.
Citera
2012-03-16, 14:23
Medlem
Roxanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Bara för att alla vill ligga med en så betyder det inte att man vill ligga med alla.

Det handlar om att ha lite krav. Sorgligt att det verkar som att det finns en massa killar som inte har några krav alls när det kommer till tjejer.

Tycker hela frågeställningen är rätt märklig. Sex är ju så mycker mer än bara "kuk i fitta".
Citera
2012-03-16, 15:01
Medlem
Sie-Gubbas avatar
Kuken har inga ögon mentaliteten kan fungera för män. Men för en kvinna så fungerar inte fittan har inga ögon, ömsesidig attraktion känns som ett måste. Jag har aldrig hört en kvinna säga nej vilket träsktroll jag vakande bredvid i morse eller vilket skåp jag hade sex med igår.
Det krävs mer än en snygg kropp för att jag ska tända till jag behöver personkemi också. Och att jag känner att jag kan lita på att han inte kommer att göra mig illa. Många kvinnor har en mental spärr mot ONS eftersom man inte vill bli betraktad som en madrass.
Personligen så känns inte ett ONS med ett random krogragg som är tillräckligt berusad för att vilja följa med mig hem särskilt lockande. Sex för sexets skull känns inte särskilt lockande.
Citera
2012-03-16, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmartaFlickan
Tjejer ställer högre krav än killar när det gäller sex, sexdriften är inte lägre men tar sig annorlunda uttryck. Många killar verkar kunna ligga med vem som helst bara de får tillfälle så funkar det inte för oss tjejer, det handlar om kvalitè och att en känslomässig connection för det mesta (vilket inte innebär att även tjejer kan vara rejält kåta och vilja ha sex bara för sexets egen skull..)Dessutom har vi tjejer vårt rykte och tänka på, det behöver inte killar ägna en tanke åt.

Sen verkar TS ta för givet att alla tjejer/kvinnor är unga och vackra, så är det ju inte..fula och/eller äldre män kan ju alltid gå till prostituerade för att få sig ett ligg, den möjligheten har inte kvinnor som pga av sitt utseende eller ålder har svårt att få tag på villiga karlar..(ja..vet att det existerar sk "gigolos", men för det första är de väldigt få och för det andra har de mer rollen som sällskap än som rena prostituerade som enbart ägnar sig åt sexuella tjänster, kvinnor har nog ett stort psykologiskt motstånd mot att betala för sex.

Synd att de finns så många idoter som skappar rykten avskyr sånt de är 2årings fasoner att smuts kasta naturliga bettenden hellre att tjejen är öppen med sin sexualitet och ligger runt om hon gillar de de är minst lika hemskt att en kille gör de inge som dör av de heller de är skönnt också så varför säga att de är dåligt skuldbeläga något underbart de är de sjukast med de här samhället finns ju preventinmedel. Tro knappast de är tänkt att vissa ska ha ett harem med partners efter sig och andra ska va utan. De flest kvinnor kan få kuk om de gör rätt någon jävla gång och är ärliga med vad de vill och om de sluta va så tillbakadragna och prydda när de gäller sånt och inte krånnglar till de så jävla mycketoch raka med vad dem vill. De som är fula kan få även de som är överviktiga bara de försöker träna bort den så kan de ju bli snyggare även de äldre. Män blir också äldre och fulare och kan va överviktiga men de är väl bara tränna bort. Sen finns de väl inte så många fula kvinnor. Attraktion sitter ju inte i utsendet. Var fan ska man få tag på prostituerade de är ju olagligt i Sverige?
Citera
2012-03-16, 16:03
Medlem
Gradozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmartaFlickan

Fel!
Jag ar rätt höga krav på en tjej och har svårt välja, pga de antingen har rynkor/feta ELLER är snygga men ser väldigt tråkiga/otrevliga ut. Så NEJ, jag tänker inte stoppa in kuken i vilken tjej som helst, det är inte värt det.

Vad har hänt med Sverige, tjejerna verkar bli fulare samt få tristare utstrålning.
Citera
2012-03-16, 17:49
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxana
Tycker hela frågeställningen är rätt märklig. Sex är ju så mycker mer än bara "kuk i fitta".

Håller helt med. Men jag tycker att jag ramlar över de här påståendena på flashback lite titt som tätt.
Och jag tror att en viss typ av snubbar just bara ser det som "kuken i fittan" och det är den enda parametern. Samma typ av snubbar brukar också verka tycka att sex är det viktigaste som finns och de känns ofta rätt bittra för att de själva inte får tillräckligt mycket.

Mitt tips till dem är följande: analysera ert egna beteende, er omvärld och era egna tankar. Det är ett första steg i alla fall.
Citera
2012-03-16, 19:22
Medlem
När man går hem med någon tillfällig för att ha sex är det i princip bara en sexuell aktivitet som man med nästan hundraprocentigt kan veta att man ska ha, och det är kuk i fitta (förutsatt att ingen av de inblandade backar ur innan). Dessutom har jag läst om en undersökning som visade att sannolikheten att en kvinna skulle få oralsex vid ett ONS var betydligt lägre än att en man skulle få det.

Vi vet att en övervägande majoritet av männen får orgasm vid samlag, och en majoritet av kvinnorna får det inte. Dessutom behöver många kvinnor få oralsex för att nå klimax. Vid ONS kan killen vara i princip helt säker på att bli fullt tillfredsställd, medan det för tjejens del inte är lika självklart. Det kan till och med vara så att det överhuvudtaget inte blir så många roliga aktiviteter för hennes del. Visst är det supernice att få kuk i fittan, men många känner förmodligen att det inte är värt besväret när sexet begränsas till det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in