2012-03-15, 15:22
Medlem
Jag kan förstå att det finns manliga oskulder och män som har svårt att få sex eftersom att kvinnor har den sexuella makten vilket innebär att dem kan vara passiva och bara behöver vara villiga för att få kuk.
Som kvinna i ett land där prostitution är olagligt samtidigt som det finns en stor grupp unga kåta män så har man otroligt mycket makt eftersom vad man än gör så kommer det alltid finnas någon efter en då man har monopol på fitta.

trots detta så har jag hört talas om kvinnor som så gärna vill knulla runt men inte kunnat göra det för att dem inte har tillgång till sex, kvinnor som påstår att dem är sexuellt frustrerade och att det är Skit omöjligt att fixa ett knull en fredagkväll.

hur går detta ihop? ord kan inte beskriva hur brutalt ful en kvinna måste vara för att ha svårt för att knulla.
Att som kvinna inte kunna fixa ett knull är det ultimata tecknet moder natur kan ge att man är defekt och ska ge fan i att para sig
Citera
2012-03-15, 15:27
Medlem
sister.fockas avatar
Kan bero på att vissa kvinnor inte vill ha sex med dåliga partners, utan ställer lite krav och vill åtminstone få orgasm. Och då kan jag tänka mig att det inte finns så många män att välja mellan.

Men vad vet jag, jag är inte en av dem.
Citera
2012-03-15, 15:38
Medlem
Klaus Kinskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sister.focka
Kan bero på att vissa kvinnor inte vill ha sex med dåliga partners, utan ställer lite krav och vill åtminstone få orgasm. Och då kan jag tänka mig att det inte finns så många män att välja mellan.

Och hur ska kvinnan i fråga veta om hon får bra sex eller inte utan att ha testat?
Citera
2012-03-15, 15:40
Medlem
Gringubbens avatar
Citat:

Och orgasmen är inte kvinnans ansvar?
Känna sin egen kropp, kanske?
Nej, där har nog ts en poäng. De fallen handlar nog mest om att inte kunna få exakt den de vill ha i en samling på flera hundra.
Citera
2012-03-15, 15:45
Medlem
siiiTas avatar
Visst kan man få ligg, men frågan är om man vill ligga med alla? När man är ute så kommer det nästan alltid en sliskig snubbe och trycker upp sitt stånd mot en, jag tycker det är ganska motbjudande och vill hellre ha en trevlig kille som dansar med mig för att det är kul, inte för att få ett ligg.. även om det är precis det han får i slutet iallafall. Jag tror att de e de killar som inte försöker så himla mycket som lyckas bäst, iallafall hos mig.
Citera
2012-03-15, 15:50
Medlem
Hoylers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gringubben
Nej, där har nog ts en poäng. De fallen handlar nog mest om att inte kunna få exakt den de vill ha i en samling på flera hundra.

menar du att hon ska spendera sin tid tillrättavisande killen, eller onanera fram orgasmen medan den stackars killen juckar livet ur sig?

haha, ja, de låter ju som ypperligt sex.

I frågan; är nog så att tjejer ställer lite krav som förste postare. De vill väl inte ligga med första bästa.
Citera
2012-03-15, 16:02
Medlem
Roxanas avatar
Handlar med stor sannolikhet om att det är selektiva, om man bortser från utseendefaktorn. Sen så förekommer ju sexuell frustration tom i relationer.
Citera
2012-03-15, 16:05
Medlem
Tomma och meningslösa krogknull är verkligen inte svårt för en kvinna fixa. Men det är vare sig spännande eller skönt. Mest bara mekaniskt och trist. Min erfarenhet.

Det där riktigt bra sexet däremot. Det är svårt att hitta. Även för kvinnor.
Citera
2012-03-15, 16:23
Medlem
Men kan det vara som så att kvinnor, är så vana med att aldrig behöva ragga så
när killar tröttnar på att försöka så anser kvinor att det är svårt?
Lr
Citera
2012-03-15, 16:32
Medlem
sister.fockas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klaus Kinski
Och hur ska kvinnan i fråga veta om hon får bra sex eller inte utan att ha testat?

Citat:

Oj, vad ni verkade ta det hårt. Som sagt, jag är inte en av dem så jag gissade mest.

Orgasmen är bådas ansvar. Annars kan väl killen lika gärna stå och runka i ett hörn?
Citera
2012-03-15, 16:54
Medlem
Gringubbens avatar
Citat:
Orgasmen är bådas ansvar. Annars kan väl killen lika gärna stå och runka i ett hörn?
Ja så är det, men på dig lät det som att killen ensam var ansvarig.
Det går heller aldrig att veta innan hur bra man passar ihop. Ska det bli riktigt bra behövs oftast ett par repetitioner, dessutom. Därför kan man inte dissa någon av anledningen att man tror att det ska bli dåligt sex. Mindre talang i sängen förekommer hos båda könen.

Jag tror att det handlar om extrem kräsenhet och hybris hos de kvinnor som gnäller.
Citera
2012-03-15, 19:19
Medlem
Citat:
Ja så är det, men på dig lät det som att killen ensam var ansvarig.
Det går heller aldrig att veta innan hur bra man passar ihop. Ska det bli riktigt bra behövs oftast ett par repetitioner, dessutom. Därför kan man inte dissa någon av anledningen att man tror att det ska bli dåligt sex. Mindre talang i sängen förekommer hos båda könen.

Jag tror att det handlar om extrem kräsenhet och hybris hos de kvinnor som gnäller.

får de höra att de är berättigade till precis allt och har en manlig befolkning som är hjärntvättade att fjäska för dem i vått och torrt och faktiskt anpassar sig efter deras fantasier, oavsett hur pass förnedrande det är för männen är det inte helt otroligt att kvinnor faktiskt fått någon form av förstoring av sina egon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in