Citat:
Ursprungligen postat av lokalt-forumtroll
Jag kan förstå att det finns manliga oskulder och män som har svårt att få sex eftersom att kvinnor har den sexuella makten vilket innebär att dem kan vara passiva och bara behöver vara villiga för att få kuk.
Som kvinna i ett land där prostitution är olagligt samtidigt som det finns en stor grupp unga kåta män så har man otroligt mycket makt eftersom vad man än gör så kommer det alltid finnas någon efter en då man har monopol på fitta.
trots detta så har jag hört talas om kvinnor som så gärna vill knulla runt men inte kunnat göra det för att dem inte har tillgång till sex, kvinnor som påstår att dem är sexuellt frustrerade och att det är Skit omöjligt att fixa ett knull en fredagkväll.
hur går detta ihop? ord kan inte beskriva hur brutalt ful en kvinna måste vara för att ha svårt för att knulla.
Att som kvinna inte kunna fixa ett knull är det ultimata tecknet moder natur kan ge att man är defekt och ska ge fan i att para sig
Som kvinna i ett land där prostitution är olagligt samtidigt som det finns en stor grupp unga kåta män så har man otroligt mycket makt eftersom vad man än gör så kommer det alltid finnas någon efter en då man har monopol på fitta.
trots detta så har jag hört talas om kvinnor som så gärna vill knulla runt men inte kunnat göra det för att dem inte har tillgång till sex, kvinnor som påstår att dem är sexuellt frustrerade och att det är Skit omöjligt att fixa ett knull en fredagkväll.
hur går detta ihop? ord kan inte beskriva hur brutalt ful en kvinna måste vara för att ha svårt för att knulla.
Att som kvinna inte kunna fixa ett knull är det ultimata tecknet moder natur kan ge att man är defekt och ska ge fan i att para sig
Det går alldeles utmärkt enkelt att fixa ett knull, jag har levande exempel till vänner runtomkring mig varje dag. Varför ligger man inte runt? 1. Man vill inte ha en stämpel. 2. Man vill inte ligga med random människor.
Jag personligen är väl inte så där sjukt kräsen vad gäller utseendet hos killen som vissa tjejer är, tycker inte jag iaf, men visst finns det vissa krav. Sen om killen är totalt dum i huvudet så hjälper det inte heller. Tjejer (dem flesta) ligger helt enkelt inte för liggandets skull, utan vill att något mer ska vara där.
Det räcker gott för att jag ska "känna mig dålig" och dra.