Citat:
Ursprungligen postat av Jodkula
Du har ju tydligen inte begripit någonting alls av vad som skrivits i tråden. "Typ 1" gör en helt vettig bedömning. Jag skulle inte heller vilja hamna ensam med en kille som inte fungerar i sociala situationer och beter sig dissigt mot folk utan anledning. Den sorten vill ingen vettig människa ha som sexpartner.
Snälla du, den som inte begriper skit är ju du, men efterblivna vän. Tjejer nekar inte killar sex för att de är "dissiga". Tvärtom, att vara dissig är i princip enda sättet att få ligg och det vet alla om. Hon hittade dock på att felet på honom var "dissighet". Antagligen var han inte det alls - antagligen var han inte tillräckligt dissig och det var väl det hon reagerade på - men hon behövde hitta en anledning till att han inte duger och då är väl dissig lika bra som vilken annan.
Citat:
Om jag förstod hennes inlägg rätt så hade hon istället sex med en gammal klasskompis så hon är väl knappast någon som "har svårt att få sex" som du påstår. Du lyckas klämma in ett fullständigt dubbelfel på fem rader. Rekord tom för Flashback.
Att höra av sig till en gammal klasskompis är väl ändå ett jävla long shot.
Citat:
"Typ 2" finns bara i din fantasi. Gravt förståndshandikappade personer i permobil vet att det finns mm som "vill knulla henne". Det är (tyvärr) ett resultat av att växa upp bland en massa empatistörda pojkar.
Typ 2 är i högsta grad verklig, om än sällsynt. Hon märks av på att oavsett hur många killar som raggar på henne så säger hon fortfarande "ingen kille vill ha mig, buuu!". Hon är alltså en idiot som inte begriper sig på att folk vill knulla henne. De kan dock vara svåra att se skillnad på från typ 1, som utan tvekan är den vanligaste typen.
Citat:
Du är konkurrenslöst den minst begåvade person som skrivit något i den här forumdelen någonsin.
Jag förstår att det är främmande för dig att komma över genomtänkta och korrekta analyser av verkligheten, men jag lovar dig att det inte är farligt för dig att ha fel. Det är bara vad du är van vid.
Tar du den i tvåan? Det är la det man brukar fråga tjejer på FB, vad jag har förstått.