2012-03-16, 19:30
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melonmos
När man går hem med någon tillfällig för att ha sex är det i princip bara en sexuell aktivitet som man med nästan hundraprocentigt kan veta att man ska ha, och det är kuk i fitta (förutsatt att ingen av de inblandade backar ur innan). Dessutom har jag läst om en undersökning som visade att sannolikheten att en kvinna skulle få oralsex vid ett ONS var betydligt lägre än att en man skulle få det.

Vi vet att en övervägande majoritet av männen får orgasm vid samlag, och en majoritet av kvinnorna får det inte. Dessutom behöver många kvinnor få oralsex för att nå klimax. Vid ONS kan killen vara i princip helt säker på att bli fullt tillfredsställd, medan det för tjejens del inte är lika självklart. Det kan till och med vara så att det överhuvudtaget inte blir så många roliga aktiviteter för hennes del. Visst är det supernice att få kuk i fittan, men många känner förmodligen att det inte är värt besväret när sexet begränsas till det.

Sedan tänker man väl även att personen ska vara rolig, smart och hyfsat attraktiv. Ja, jag har de kraven även när de kommer till tillfälliga sexpartners.
Citera
2012-03-16, 19:52
Medlem
Kvalitet framför kvantitet och det kan vara svårt hitta.
Citera
2012-03-16, 20:03
Medlem
Kanske är ute och cyklar men min erfarenhet är att ALLA tjejer vill ha killar som är 8r eller uppåt på en tiogradig skala men att det bara är tjejer 6 och uppåt som kan få dom tillräckligt ofta vilket leder till att tjejer som inte riktigt kvalificerar sig för att få ligga med dessa killar inte får sex och därmed börjar de gnälla på att de inte får knulla tillräckligt ofta när sanningen istället är att de inte vill knulla med de killar de faktiskt kan få.

Dvs, De VÄLJER att inte ligga.
Citera
2012-03-16, 20:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Allvetaren00
Kanske är ute och cyklar men min erfarenhet är att ALLA tjejer vill ha killar som är 8r eller uppåt på en tiogradig skala men att det bara är tjejer 6 och uppåt som kan få dom tillräckligt ofta vilket leder till att tjejer som inte riktigt kvalificerar sig för att få ligga med dessa killar inte får sex och därmed börjar de gnälla på att de inte får knulla tillräckligt ofta när sanningen istället är att de inte vill knulla med de killar de faktiskt kan få.

Dvs, De VÄLJER att inte ligga.
Självklart väljer vi. Det gör ni killar också, bara efter andra kriterier verkar det som många gånger.

Jag förstår inte det här behovet av att ranka alla på en tio-gradig skala. Inte alls. Är helt lost där.
Om man ska gå efter utseende så är det helt individuellt om vad man tycker är attraktivt. Även person, men just personen verkar helt falla bort i såna här resonemang och frågeställningar.

Personen, dvs personligheten, är det avgörande kriteriet för att jag (och många med mig, läs tidigare svar i den här tråden exempelvis) är helt avgörande för (mig) om jag ska finna någon attraktiv. Nu är jag 30+, men det där har inte ändrat sig alls. Fråga mitt ex hur j-a svårt han hade att få ur mig ett jakande svar på om sk bildsköna män var attraktiva...

Och en personlighet ser man inte, den upplevs, den lär man känna genom samtal.
Citera
2012-03-16, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sana
Kvalitet framför kvantitet och det kan vara svårt hitta.

Går de inte göra kvalitet av kvantiten om man försöker så blir de ju bra?
Citera
2012-03-16, 21:13
Medlem
Fylleragg med kvalitet?
Engångs med kvalitet?

Nej inte för mig iaf hur menar du eg? Klart man kan ha 10 KKs man träffar ofta och få ut kvalitet av dom men engångs 2 gångs tveksamt i mitt fall.
Kan ifs vara hett om man har kemi med någon engångs men då blir det ju ofta en snabbis utan finess men kan vara nice endå just då.
Citera
2012-03-16, 21:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gradoz
Fel!
Jag ar rätt höga krav på en tjej och har svårt välja, pga de antingen har rynkor/feta ELLER är snygga men ser väldigt tråkiga/otrevliga ut. Så NEJ, jag tänker inte stoppa in kuken i vilken tjej som helst, det är inte värt det.

Vad har hänt med Sverige, tjejerna verkar bli fulare samt få tristare utstrålning.
Nej, jag har helt rätt! skrev ju inte att ALLA killar verkar kunna ligga med vad som helst, men att killar som kollektiv har betydligt lägre krav än tjejer då det gäller TILLFÄLLIGT sex, kraven när det gäller potentiella flickvänner/fruar är en helt annan femma!! För övrigt är det bra att du har krav och inte nedlåter dig till att köra in kuken i vad som helst.
Senast redigerad av SmartaFlickan 2012-03-16 kl. 21:51.
Citera
2012-03-16, 21:35
Medlem
Jodkulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpha-Omega
Kvinnor som har svårt att få sex kommer i två förpackningar.

1) Typ 1 har fullständigt orealistiska krav och hittar därmed ingen som hon tycker duger. Exempel på detta är tjejem i tråden som nekade en kille sex för att han var "dissig" mot taxichauffören. Typisk tramssak som den här typen av tjejer reagerar på.

2) Typ 2 är korkad och fattar inte att män vill knulla henne.

Det är dessa kvinnor som inte får knulla. Alla andra har i princip obegränsade möjligheter till sex, även fula tjejer (tyvärr).

Frågor på det?
Du har ju tydligen inte begripit någonting alls av vad som skrivits i tråden. "Typ 1" gör en helt vettig bedömning. Jag skulle inte heller vilja hamna ensam med en kille som inte fungerar i sociala situationer och beter sig dissigt mot folk utan anledning. Den sorten vill ingen vettig människa ha som sexpartner.

Om jag förstod hennes inlägg rätt så hade hon istället sex med en gammal klasskompis så hon är väl knappast någon som "har svårt att få sex" som du påstår. Du lyckas klämma in ett fullständigt dubbelfel på fem rader. Rekord tom för Flashback.

"Typ 2" finns bara i din fantasi. Gravt förståndshandikappade personer i permobil vet att det finns mm som "vill knulla henne". Det är (tyvärr) ett resultat av att växa upp bland en massa empatistörda pojkar.

Du är konkurrenslöst den minst begåvade person som skrivit något i den här forumdelen någonsin.

Frågor på det?
Senast redigerad av Jodkula 2012-03-16 kl. 21:37.
Citera
2012-03-16, 21:45
Medlem
Citat:
Fylleragg med kvalitet?
Engångs med kvalitet?

Nej inte för mig iaf hur menar du eg? Klart man kan ha 10 KKs man träffar ofta och få ut kvalitet av dom men engångs 2 gångs tveksamt i mitt fall.
Kan ifs vara hett om man har kemi med någon engångs men då blir det ju ofta en snabbis utan finess men kan vara nice endå just då.

Man kan väl lära upp såna där engångs och fylleragg och bli bra i sängen. Sen är frågan om en kille räcker åt dig om man måste ha 10 kks ofta för att de ska bli kvalitet :P
Citera
2012-03-16, 22:51
Medlem
Fylleknull lära upp? Är man full och trött kan det bli svårt om man bara ses en gång.
10 st va ett exempel jag brukar hålla mig till 3 så man får när man behöver.
Citera
2012-03-16, 23:00
Medlem
Citat:
Fylleknull lära upp? Är man full och trött kan det bli svårt om man bara ses en gång.
10 st va ett exempel jag brukar hålla mig till 3 så man får när man behöver.

låter mycket med 3 men tydligen har du väl stora behov eller har du killar som inte orkar så mycket eller ska du ha en i varje hål.
Citera
2012-03-17, 00:17
Medlem
Alpha-Omegas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jodkula
Du har ju tydligen inte begripit någonting alls av vad som skrivits i tråden. "Typ 1" gör en helt vettig bedömning. Jag skulle inte heller vilja hamna ensam med en kille som inte fungerar i sociala situationer och beter sig dissigt mot folk utan anledning. Den sorten vill ingen vettig människa ha som sexpartner.

Snälla du, den som inte begriper skit är ju du, men efterblivna vän. Tjejer nekar inte killar sex för att de är "dissiga". Tvärtom, att vara dissig är i princip enda sättet att få ligg och det vet alla om. Hon hittade dock på att felet på honom var "dissighet". Antagligen var han inte det alls - antagligen var han inte tillräckligt dissig och det var väl det hon reagerade på - men hon behövde hitta en anledning till att han inte duger och då är väl dissig lika bra som vilken annan.

Citat:
Om jag förstod hennes inlägg rätt så hade hon istället sex med en gammal klasskompis så hon är väl knappast någon som "har svårt att få sex" som du påstår. Du lyckas klämma in ett fullständigt dubbelfel på fem rader. Rekord tom för Flashback.

Att höra av sig till en gammal klasskompis är väl ändå ett jävla long shot.

Citat:
"Typ 2" finns bara i din fantasi. Gravt förståndshandikappade personer i permobil vet att det finns mm som "vill knulla henne". Det är (tyvärr) ett resultat av att växa upp bland en massa empatistörda pojkar.

Typ 2 är i högsta grad verklig, om än sällsynt. Hon märks av på att oavsett hur många killar som raggar på henne så säger hon fortfarande "ingen kille vill ha mig, buuu!". Hon är alltså en idiot som inte begriper sig på att folk vill knulla henne. De kan dock vara svåra att se skillnad på från typ 1, som utan tvekan är den vanligaste typen.

Citat:
Du är konkurrenslöst den minst begåvade person som skrivit något i den här forumdelen någonsin.

Jag förstår att det är främmande för dig att komma över genomtänkta och korrekta analyser av verkligheten, men jag lovar dig att det inte är farligt för dig att ha fel. Det är bara vad du är van vid.

Citat:
Frågor på det?

Tar du den i tvåan? Det är la det man brukar fråga tjejer på FB, vad jag har förstått.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in