Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-03-14, 19:43
  #1
Medlem
BaLLs avatar
Ibland när jag tänker så lixom skriker tankarna i mitt huvud, Det går i perioder och det var mer återkommande förut, är detta något nån känner igen?
Citera
2012-03-14, 22:53
  #2
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av BaLL
Ibland när jag tänker så lixom skriker tankarna i mitt huvud, Det går i perioder och det var mer återkommande förut, är detta något nån känner igen?

Det beror på om du har positiva tankar eller negativa tanker. negativa ska du göra av med, håll kvar de positiva tankarna.
Citera
2012-03-14, 23:08
  #3
Medlem
tetrominos avatar
Jag har upplevt det i tonåren, det inträdde med långa mellanrum men det var oundvikligt att känna hur det skrek, ja.

Det kunde vara hur tyst och lugnt som helst och jag behövde inte tänka på någonting oroväckande eller så, ändå så var ens tankar på något sätt riktigt intensiva. Jag kunde sitta vid datorn och bara titta ned i bordsskivan men ändå ha den känslan, när jag var fjorton beskrev jag det i termer av vind. Det var som om det blåste kraftigt i mitt huvud trots att jag var hur lugn som helst. Jag tror nästan det inträdde som mest när jag just var någonstans tyst och lugnt.

En av de mer svårfångade/beskrivbara förnimmelserna jag har haft. Det har dock upphört i samband med att jag kommit över mycket ångestproblematik. Känner du igen dig?
Citera
2012-03-14, 23:28
  #4
Medlem
Känner inte igen, men tror att det kan vara bara stress, försök att skrika ut dina känslor när du är ensam, kanske det hjälper.
Citera
2012-03-15, 12:21
  #5
Medlem
Carelesss avatar
P&P -> Psykiska problem

/Mod
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback