Jag skriver denna innan jag går och lägger mig. Jag har absolut inget emot dig Paula. Du är väldigt duktig och jag blev verkligen imponerad när gick ut med SD-kvinnor att inte sätta en offerkofta på kvinnorna. Inte för att du just valde att gå ut med det budskapet, utan för jag hade exakt samma tanke dagen innan

Nee skämt och sido. Jag hade exakt samma sak dagen innan men jag blev glad att du lyft upp min tanke.
Men jag vill bara varna lite för att ta till dig av olika ideologiska namn. Särartsfeminist, liberala delen, nationalist med mera. Man ska hålla sig till en ideologi eller gemensamma ideologier. Annars stöter man på konflikter från olika ideologiska tänkare. Jag är helt säker på att feministerna här på forumet inte gillar att du kallar dig för särartsfeminist för att ordet innehåller feminist och liberalerna här på forumet kan jag garantera dig kommer inte erkänna dig för någon "liberal del" inom SD. Du kallar dig nationalist, du står för en socialkonservativ ideologi och du är adoptivskeptiker. Då kan man inte vara någon minsta "liberal del" för fri adoption är och kommer alltid vara en liberal kärnfråga.
Att kalla sig för olika ideologier är ren populism och sånt är farligt. Jimmie Åkesson i SVT debatt med en feminist 2013, vägrar han att kalla sig för minsta lilla feminist, än fast han vill ha lika lag och rättigheter för alla vilket anses en viktigt moment inom feminismen...i teorin alltså. Nu var detta inte särartsfeminist, men Åkesson markerade just ordet feminist.
Men du gör precis som du vill för vi alla lär oss av misstagen som vi gör inom politiken.