2014-09-05, 15:36
Medlem
2mass avatar
Det är väl ingen som tvivlar på att hon är en infiltratör hoppas jag? Precis som ekerotharna mfl.
Senast redigerad av 2mas 2014-09-05 kl. 15:39.
Citera
2014-09-05, 19:41
Medlem
Gwass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2mas
Det är väl ingen som tvivlar på att hon är en infiltratör hoppas jag? Precis som ekerotharna mfl.
Eller så är det fascister och nazister som är infiltratörer och människor som Paula Bieler som är det verkliga SD. Är ju dom som vill göra SD till ett "SvP light" som vill infiltrera och förändra det som SD står för.
Citera
2014-09-15, 17:06
Medlem
Elm0s avatar
Hon är även med i Mensa.

Källa:
Citera
2014-10-26, 12:36
Medlem
OneStepBeyonds avatar
Tråkigt att läsa så många kvinnofientliga kommentarer.

Paula Bieler är något sällsynt som en intelligent, kompetent, kvinnlig SD-politiker.
De är inte många, än.

Tycker hon är stark som vågar stå för sin uppfattning trots att det skulle varit enklare att bli Moderat eller KD-politiker för henne.

Jag hyser stor respekt och beundran för den kvinnan, för hennes mod, principfasthet, intelligens och kompetens.
Citera
2014-10-26, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneStepBeyond
Tråkigt att läsa så många kvinnofientliga kommentarer.

Paula Bieler är något sällsynt som en intelligent, kompetent, kvinnlig SD-politiker.
De är inte många, än.

Tycker hon är stark som vågar stå för sin uppfattning trots att det skulle varit enklare att bli Moderat eller KD-politiker för henne.

Jag hyser stor respekt och beundran för den kvinnan, för hennes mod, principfasthet, intelligens och kompetens.

Hon står inte alls för sin uppfattning utan låtsas vara någon sorts feminist fastän hon inte är det egentligen.
Citera
2014-10-26, 22:05
Medlem
OneStepBeyonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staffanwestberg
Hon står inte alls för sin uppfattning utan låtsas vara någon sorts feminist fastän hon inte är det egentligen.

Vilse i pannkakan?

Skrev jag att hon är feminist kanske?
Citera
2014-10-27, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneStepBeyond
Vilse i pannkakan?

Skrev jag att hon är feminist kanske?

Du skrev att hon står för sin uppfattning. Det går inte riktigt ihop med verkligheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in