2014-02-10, 19:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jehovamox
Just hört radiodebatten mellan Paula och Expo. Vilket totalt nederlag, paula talade inge politik alls och snarare skrämde blrt väljare än drog några nya.bEn riktig katastrof som visar just att Paula är inkvoterad som "vänn" till Mattias.
Länk
http://t.sr.se/1ghc2N8

Hon börjar tala 8 min in i programmet.

Bieler nämner att hon är antirasist fler gånger än vad en rabiat AFA:it hade hunnit.
Senast redigerad av Viracocha 2014-02-10 kl. 19:28.
Citera
2014-02-10, 20:03
Medlem
QMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaulaBieler
Det är givetvis upp till ombuden på valkonferensen att slutligen avgöra detta. Jag hoppas dock att mitt arbete hittills, såväl inom ramen för min anställning som det jag har gjort via fritidsengagemang, visar på dels var jag står politiskt, dels vad jag kan bidra med i form av förmåga att framföra nya perspektiv och granska såväl våra egna som andras argumentation.

Det här svaret bevisar att du inte har gjort någonting värdefullt. Är det inte bättre att ge riksdagsplatsen till någon bättre som kan göra mer för SD, för det är väl viktigast?
Citera
2014-02-10, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viracocha
Länk
http://t.sr.se/1ghc2N8

Hon börjar tala 8 min in i programmet.

Bieler nämner att hon är antirasist fler gånger än vad en rabiat AFA:it hade hunnit.

Verkligen en bedrövlig insats. Som politiker måste man kunna formulera sig ordentligt. Expo Alex kunde helt föra debatten. Sen att önska att folk inte ska befatta sig med partiet
Senast redigerad av Yggwidu 2014-02-10 kl. 20:43.
Citera
2014-02-10, 21:10
Medlem
SD-Kalles avatar
Citat:
Just hört radiodebatten mellan Paula och Expo. Vilket totalt nederlag, paula talade inge politik alls och snarare skrämde blrt väljare än drog några nya.bEn riktig katastrof som visar just att Paula är inkvoterad som "vänn" till Mattias.

Håller inte med alls utan tyckte Paula skötte debatten utmärkt. Lugn och sansad samtidigt som hon tydligt kunde förklara varför Alex Bengtssons bild av inte stämde. Hon gav även en annan bild över vilket parti hon upplever SD är - en bild som säkerligen går hem i stugorna. Väldigt bra av Paula!
Citera
2014-02-10, 21:34
Medlem
Fearmongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SD-Kalle
Håller inte med alls utan tyckte Paula skötte debatten utmärkt. Lugn och sansad samtidigt som hon tydligt kunde förklara varför Alex Bengtssons bild av inte stämde. Hon gav även en annan bild över vilket parti hon upplever SD är - en bild som säkerligen går hem i stugorna. Väldigt bra av Paula!

Håller helt med. Bieler verkar både trevlig och saklig. Motdebattören har en tråkig ton och förlorar mycket på att ha för stor tillit till sin egen "godhet". För mig förlorar han förstås även på att han företräder en skattefinansierad organisation som lever på att utbilda folk till att passa in i statens fålla. En fjant som får våra pengar för att hålla oss på plats.

Bieler är helt klart en tillgång för SD. Jag tror de vinner mkt på att skicka fram henne istället för t ex Söder.
Citera
2014-02-10, 21:40
Medlem
Citat:

Hon var värdelös! Ska bygga politik på identitet.....
Citera
2014-02-10, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fearmongo
Håller helt med. Bieler verkar både trevlig och saklig. Motdebattören har en tråkig ton och förlorar mycket på att ha för stor tillit till sin egen "godhet". För mig förlorar han förstås även på att han företräder en skattefinansierad organisation som lever på att utbilda folk till att passa in i statens fålla. En fjant som får våra pengar för att hålla oss på plats.

Bieler är helt klart en tillgång för SD. Jag tror de vinner mkt på att skicka fram henne istället för t ex Söder.

Årets skämt. Söder kan debattera vad hon gjorde var en kalkon
Citera
2014-02-10, 22:17
Medlem
SD-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nationalisten80
alla kan bli svenskar halleluja.......

Misstänkte just att aversionen mot Paula mer byggde på en ilska mot de politiska åsikter som hon och SD numera företräder än vad det byggde på hennes insats i sig. Någon är helt enkelt sur på att SD inte är det extrema parti som media försöker få det till. Paula Bieler och andra nya humana och trevliga SD-företrädare är beviset på det och det är förståeligt att det väcker ilska oss er som gärna hade sett ett SD likt det i början på 90-talet.
Citera
2014-02-11, 07:08
Bannlyst
Citat:
Sedan har SD alltid varit stora på internet. Nu gäller det för oss att behålla detta försprång.
http://nyheteridag.se/sa-ska-sd-locka-valjare-satsar-50-miljoner/

Söder hyllar engagemanget på nätet, medan Bieler och Gogman sprider hat mot den samme.
Citera
2014-02-11, 11:50
Medlem
Z.Z.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viracocha
Söder hyllar engagemanget på nätet, medan Bieler och Gogman sprider hat mot den samme.
Ähum.. det finns väl få som så aktivt opinionsbildar för partiet på nätet som Paula?
Citera
2014-02-11, 14:47
Medlem
Ska Bieler försöka kuppa SDU i år med? Eller räcker tjänsten som Mattias gav henne på Kuriren?
Citera
2014-02-11, 16:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SD-Kalle
Misstänkte just att aversionen mot Paula mer byggde på en ilska mot de politiska åsikter som hon och SD numera företräder än vad det byggde på hennes insats i sig. Någon är helt enkelt sur på att SD inte är det extrema parti som media försöker få det till. Paula Bieler och andra nya humana och trevliga SD-företrädare är beviset på det och det är förståeligt att det väcker ilska oss er som gärna hade sett ett SD likt det i början på 90-talet.

Men reagerade du inte på att Paula inte sa något 8m vilken politik står för? Att SF "inte är dödsknarkarnazister" verksr vars det enda skälet stt välja SD enligt henne
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in