Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-03-12, 00:25
  #1
Medlem
anonymfans avatar
efter varje jävla gång jag röker så blir jag otroligt hungrig.. kan äta så jävla mycket så jag sedan måste spy, får också jävligt ont i magen när jag äter så mycket. godis och sånt skit äter man ju också, man blir ju jävligt sugen helt enkelt..

Måste det vara så eller? hur kan man tagga ner? försöka att inte äta så mycke alltså.. Obs,, cannabis är verkligen inget för dig som försöker banta..
Citera
2012-03-12, 00:31
  #2
Medlem
8-digits avatar
Om du spyr upp all mat så låter det ju som en utmärkt bantningskur.
Citera
2012-03-12, 00:32
  #3
Medlem
GeckoMorias avatar
Har du så grova munchies att du trycker i dig och sedan spyr så ser jag att enda utvägen är att tagga ner på rökat helt enkelt.
Citera
2012-03-12, 00:32
  #4
Medlem
Clint.Eastwoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonymfan
efter varje jävla gång jag röker så blir jag otroligt hungrig.. kan äta så jävla mycket så jag sedan måste spy, får också jävligt ont i magen när jag äter så mycket. godis och sånt skit äter man ju också, man blir ju jävligt sugen helt enkelt..

Måste det vara så eller? hur kan man tagga ner? försöka att inte äta så mycke alltså.. Obs,, cannabis är verkligen inget för dig som försöker banta..

Har exakt samma problem, det finns fan inget stopp på en. Jag tänker ändå innan att nu ska jag inte äta så mycket men på något sätt lyckas man övertala en sig att äta ändå.

Sluskig är jag också! När det inte finns snacks och sånt så börjar jag och äta majs direkt ur konservburken och sånt. Helt jävla galet!

Äh jag vet inte vad det är frågan om, mina kompisar får absolut inte samma effekt.

Hade också uppskattat lite tips!

/ Clint
Citera
2012-03-12, 00:33
  #5
Medlem
Gammelravens avatar
Måste säga att jag faktiskt upplevt motsatsen till vad du beskriver!
Jag gick ner x antal kilon under min värsta stoner period (3ggr per dag) men det kanske berodde på att jag hade sån fokus på att bara röka ner mig att jag glömde äta?
Men, ifall du känner att du tjockar på dig av rökandet så kan jag rekommendera att du har nyttig mat hemma!
Något som är otroligt gott när man är banshed är faktiskt selleri, och jag vet inte om myten är sann men det sägs att man förlorar mer kalorier på att tugga och svälja sellerin än vad den faktiskt ger dig.

Så se till att ha nyttigt munch hemma! typ morot eller gurkstavar tillsammans med lite köpt eller hemmagjord dipp, otroligt gott!
MVH// gammelraven
Citera
2012-03-12, 00:34
  #6
Medlem
Kusinen5s avatar
Ät inte så fort -.- !! Låt maten gå ner så att du känner dig mätt istället för att trycka i dig en massa mat när du egentligen är/ska vara mätt. Ät sakta och rök inte så mycket ^^
Citera
2012-03-12, 00:36
  #7
Medlem
anonymfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gammelraven
Måste säga att jag faktiskt upplevt motsatsen till vad du beskriver!
Jag gick ner x antal kilon under min värsta stoner period (3ggr per dag) men det kanske berodde på att jag hade sån fokus på att bara röka ner mig att jag glömde äta?
Men, ifall du känner att du tjockar på dig av rökandet så kan jag rekommendera att du har nyttig mat hemma!
Något som är otroligt gott när man är banshed är faktiskt selleri, och jag vet inte om myten är sann men det sägs att man förlorar mer kalorier på att tugga och svälja sellerin än vad den faktiskt ger dig.

Så se till att ha nyttigt munch hemma! typ morot eller gurkstavar tillsammans med lite köpt eller hemmagjord dipp, otroligt gott!
MVH// gammelraven

det här var faktist ett bra tips, laga något nyttigt innan man börjar röka.. för när man är bäng så tar jag bara det jag ser, cola, chips, godis choklad o sånt skit.. efter man har ätit allt så får man ångest som faan
Citera
2012-03-12, 00:37
  #8
Medlem
anonymfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kusinen5
Ät inte så fort -.- !! Låt maten gå ner så att du känner dig mätt istället för att trycka i dig en massa mat när du egentligen är/ska vara mätt. Ät sakta och rök inte så mycket ^^

haha nu när jag tänker efter så har jag alltid tryckt i mig full av mat, ibland tuggar jag inte ens klart utan bara sväljer haha men får ta och tänka på det också
Citera
2012-03-12, 00:38
  #9
Medlem
Clint.Eastwoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kusinen5
Ät inte så fort -.- !! Låt maten gå ner så att du känner dig mätt istället för att trycka i dig en massa mat när du egentligen är/ska vara mätt. Ät sakta och rök inte så mycket ^^

Asså jag känner att jag är mätt, det gör ont i magen men jag känner mig så jävla sugen så det går inte beskriva! Vattnas i munnen på en, ofta är detta det första symptomet jag känner efter jag har rökt.
Citera
2012-03-12, 00:40
  #10
Medlem
Clint.Eastwoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonymfan
haha nu när jag tänker efter så har jag alltid tryckt i mig full av mat, ibland tuggar jag inte ens klart utan bara sväljer haha men får ta och tänka på det också

Haha jag också, har satt i halsen otaliga gånger på grund av att jag hetsar i mig det utan att tugga.
Citera
2012-03-12, 00:42
  #11
Medlem
anonymfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8-digit
Om du spyr upp all mat så låter det ju som en utmärkt bantningskur.
det är ju bara onödigt, hellre att inte äta alls
Citera
2012-03-12, 00:42
  #12
Medlem
anonymfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clint.Eastwood
Haha jag också, har satt i halsen otaliga gånger på grund av att jag hetsar i mig det utan att tugga.
ahahaha precis!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback