2012-04-12, 11:35
Medlem
MumlansRänders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blown
Den här fascinationen av penisar hos feminister alltså. Det måste ligga en djup avund bakom alla de här påhoppen, annars har jag lite svårt att se tankemönstret.

Du menar alltså att alla män alltid agerar efter vad som är bäst för könsorganet?

Du vet väl att alla kvinnor mördar barn, och förstör familjer?

Titta. Stereotypiskt kvinnor att slå sin partner och döda barn.

Edit:

Fullständigt OffT, för att inte riskera varning så vill jag påpeka att mitt inlägg är en replik på det jobbigaste som finns för män.

Trots det så vittnar världen om att alldeles för många är slav under snabeln. Alldeles för många.
Det är inte bara jobbigt för dessa män, utan alla andra som blir utsatta omkring dessa män också.

Senast idag såg jag en tråd en man skrivit där han hävdar att många män ska betraktas som offer så länge prostitutionen inte blir helt legaliserad i Sverige då dessa män är i beroendeställning till sin hora, och det var jobbigt.

Att du ser det som ett påhopp på snorrar bara förstärker min åsikt.
Citera
2012-04-12, 11:59
Medlem
blowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MumlansRänder
Trots det så vittnar världen om att alldeles för många är slav under snabeln. Alldeles för många.
Det är inte bara jobbigt för dessa män, utan alla andra som blir utsatta omkring dessa män också.

Senast idag såg jag en tråd en man skrivit där han hävdar att många män ska betraktas som offer så länge prostitutionen inte blir helt legaliserad i Sverige då dessa män är i beroendeställning till sin hora, och det var jobbigt.

Att du ser det som ett påhopp på snorrar bara förstärker min åsikt.

Fast, nej, jag såg det inte som ett påhopp av "snorrar", utan som ett påhopp på män. Återigen denna penisfixering. Vad rotar det sig i!? Är det den mytomspunna penisavunden som visar sitt fula tryne? Någonting driver feminister till att göra penisen till något fult, och en symbol för allt ont som händer, men vad och varför?

Den här länken är intressant.
Citera
2012-04-12, 12:01
Medlem
MumlansRänders avatar
Citat:
Fast, nej, jag såg det inte som ett påhopp av "snorrar", utan som ett påhopp på män. Återigen denna penisfixering. Vad rotar det sig i!? Är det den mytomspunna penisavunden som visar sitt fula tryne? Någonting driver feminister till att göra penisen till något fult, och en symbol för allt ont som händer, men vad och varför?

Den här länken är intressant.

Det är du som ser det så. Inte jag. Jag hade gärna sluppit snorren i det vardagliga, men många män vill gärna fram och vifta med den. Gärna styra lite också.

Nåväl. Jag har förklarat min åsikt. Jag tror det jobbigaste för många män är att de är slavar under snabeln.
Citera
2012-04-12, 12:04
Medlem
brianmolkos avatar
Att det snart inte kommer finnas något att göra för pengar man får i lön

och att det nästan bara finns stentråkiga kläder om man inte köper det maskulina på tjej/dam
Citera
2012-04-12, 12:49
Medlem
blowns avatar
Citat:
Det är du som ser det så. Inte jag. Jag hade gärna sluppit snorren i det vardagliga, men många män vill gärna fram och vifta med den. Gärna styra lite också.

Nåväl. Jag har förklarat min åsikt. Jag tror det jobbigaste för många män är att de är slavar under snabeln.

Helt allvarligt. Hur många har visat dig snoppen för att få bestämma?
Hur många gånger om dagen ser du, eller hör om en snopp som används i maktsyfte?

Inget personligt, men jag tror att du behöver prata med någon professionell.
Citera
2012-04-12, 13:42
Medlem
MumlansRänders avatar
Citat:
Helt allvarligt. Hur många har visat dig snoppen för att få bestämma?
Hur många gånger om dagen ser du, eller hör om en snopp som används i maktsyfte?

Inget personligt, men jag tror att du behöver prata med någon professionell.

Du verkar inte förstå när jag säger slav under snabeln. Tror du på fullt allvar att vi talar om pillesnoppen nu?
För helvete, skärp dig!

Varje gång jag läser om en våldtäkt ser jag en man som är slav under snabeln.
Varje gång man går in på en sexspalt förstörs den av pojkar som är slavar under snabeln.

Inne på detta foromet är det överfullt av män som är slavar under snabeln.

Om du tror att det handlar om din snorre, så blir det faktiskt komiskt
Citera
2012-04-12, 13:49
Bannlyst
Citat:
Du verkar inte förstå när jag säger slav under snabeln. Tror du på fullt allvar att vi talar om pillesnoppen nu?
För helvete, skärp dig!

Varje gång man går in på en sexspalt förstörs den av pojkar som är slavar under snabeln.

Att män har starkare sexdrift är ett faktum.
Citera
2012-04-12, 13:53
Medlem
MumlansRänders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mergert
Att män har starkare sexdrift är ett faktum.

Javisst, ja. Så var det ju!
När kvinnor vänder ryggen till är det ju för att de har låg drift. Inte för att hon inte tänder.
Och efter skilsmässan när hon finner en ny och det guppar under täcket, under kristallampan, på bordet, under bordet etc är det för att han vill och hon går med på det.

Men det är sant.. Kvinnor försöker ju faktiskt inte begränsa vad män ska ha på sig, då kvinnor faktiskt kan stilla sig. Där är ju en poäng..
Citera
2012-04-12, 14:03
Medlem
blowns avatar
Citat:
För helvete, skärp dig!

Så påståendet att män är slavar under snabeln betyder inte på något sätt att jag, som man, ska ta det som att du tycker jag är slav under min snabel?

Du får öva på att uttrycka dig.

Det du sysslar med är en tragisk pajkastning.

Din egen retorik:
Jag tycker det är tragiskt att kvinnor slavar under fittan. Tänk så många barn som mördas och läggs i frysen på grund av att kvinnor slavar under fittan.
Citera
2012-04-12, 14:17
Medlem
MumlansRänders avatar
Citat:
Så påståendet att män är slavar under snabeln betyder inte på något sätt att jag, som man, ska ta det som att du tycker jag är slav under min snabel?

Du får öva på att uttrycka dig.

Det du sysslar med är en tragisk pajkastning.

Din egen retorik:
Jag tycker det är tragiskt att kvinnor slavar under fittan. Tänk så många barn som mördas och läggs i frysen på grund av att kvinnor slavar under fittan.

När det blir en folksjukdom får man yttra sjukdomen. Om du tar åt dig eller tror att det handlar om din snorre fast det inte ens är sagt får stå för dig.

Problemet finns, men män som kan stoppa det gör det inte med risk för att bli utpekade som ansvariga.

Denna tråden handlar om vad som är jobbigast med att vara man.
Jag svarade vad jag trodde måste vara förbannat jobbigt. Pajkastning?
Nja..

När kvinnor mördar barn har det inget med deras fitta att göra.
Citera
2012-04-12, 14:22
Medlem
raxtoren4evers avatar
Det jobbigaste med att vara man, är väl ändå att i vissa hushåll så behandlas sonen som likvärdig hans systrar och fick således anpassa sig till en underlydande roll t om hos sin mamma.
Min pappa bestämde allt, men jag och systrarna ska vara på lika nivå? Det som är fel med Sverige, vi lär ut sönerna att de är jämställda med deras systrar - tacka fan att männen växer upp till vänstervridna rabiata kommunister som eftersträvar jämlikhet i samhället.

Yttrandefriheten är något jag håller kärt - den skapades inte för att tala om vädret, utan att vara radikal och provocerande - och den måste användas för att besegra det feministiska belägringen som råder emot den vita mannen, och hans framtid!
Jag hatade, ja det gjorde jag, att bli behandlad som en jämlik dvs att min pappa behandla mina systrar som vi var jämlika. Hallå! Jag är din enda son? Och vet att många känner detsamma, vi män, har byggt upp Sverige och då förtjänar nästa generations män ett privilegium i hushåll och arbetsmiljö.

ps! jag älskar kvinnor, men det är ytterst kränkande när ens vänstervridna systrar får samma spelrum i familjeföretagen och har lika stor rösträtt, fast det var vita etniska svenska män som byggde upp Sverige.
Citera
2012-04-12, 14:26
Medlem
blowns avatar
Citat:
När det blir en folksjukdom får man yttra sjukdomen. Om du tar åt dig eller tror att det handlar om din snorre fast det inte ens är sagt får stå för dig.

Problemet finns, men män som kan stoppa det gör det inte med risk för att bli utpekade som ansvariga.

Denna tråden handlar om vad som är jobbigast med att vara man.
Jag svarade vad jag trodde måste vara förbannat jobbigt. Pajkastning?
Nja..

När kvinnor mördar barn har det inget med deras fitta att göra.

Om snabelslaveriet är en folksjukdom endast män lever i, så borde tråden vara full av inlägg som "det jobbigaste är att vara tvungen att slå tjejer medvetslösa för att få knulla", och liknande.

Och ja, det är pajkastning att ge sig in i en tråd och gissa att mäns största problem är att de är kåta, och våldtar.

När kvinnor mördar barn har det precis lika mycket med deras fitta att göra som det har med mannens kuk när en man våldtar, men det resonemanget är att kasta pärlor för svin, det vet jag redan. Du behöver inte svara, jag vet att du inte förstår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in