Citat:
Ursprungligen postat av Lodjuren
...//Tycker inte att du bygger upp din spekulation ordentligt...//
Jag vet, det var lite provocerande men om möjligheterna och resurserna funnits att gräva lika djupt i bemanningsfakturorna/schemana är jag övertygad om att det hade upptäckts lika mycket fusk såsom med mätarställningarna på bilarna. Det är hans affärside oavsett om det är börsen, bemanning, bilaffärer eller fastigheter. Fusk Fusk Fusk. Hela tiden berika sig på fusk. Hoppas någon ärlig person inom de drabbade landstingen får för sig att nagelfara de här. Samt att uppbördsmän på berörda skatteenheter gör detsamma.
Citat:
Sorry, förstod att det var för bra för att vara sant
Ursprungligen postat av Yoga-Millan
"... av samma skrot o korn som Magnus, utan kusin ..."
Skrot och korn - ja, men kusin med ... nej, (ingen har rättat den posten i den andra tråden bara) jag har kollat släktledet Familjen må härstamma långt tillbaka till samma ätt. Men dom tillhör inte den friherrliga ätten, jag har sett vilka hans föräldrar är, bor i en liten trist lägenhet i ett mindre attraktivt område.
Men skrot och korn räcker långt, och att dom där två herrarna har ett upplägg ihop tror jag verkligen
Skrot och korn - ja, men kusin med ... nej, (ingen har rättat den posten i den andra tråden bara) jag har kollat släktledet Familjen må härstamma långt tillbaka till samma ätt. Men dom tillhör inte den friherrliga ätten, jag har sett vilka hans föräldrar är, bor i en liten trist lägenhet i ett mindre attraktivt område.
Men skrot och korn räcker långt, och att dom där två herrarna har ett upplägg ihop tror jag verkligen

Citat:
Ursprungligen postat av Zeke Warg
?..//Jag är skittrött på att ofta se denna tråd förekomma.
Förslag: Radera den!
Förslag: Radera den!
Citat:
Ojojoj, det finns tusentals värre trådar här (tror jag) men jag läser inte dom. Ett tips kanske?
Ursprungligen postat av Antistalk
Instämmer helt. Det är ngt sjukt i denna låsning och detta intresse.