Citat:
Ursprungligen postat av essohasse
Vad gör Åsa idag? Våndas över sitt sönderfallande varumärke?
Ja, jag tycker hon ska göra det.
Dom flesta inte förvånade över att historien kring Dråsa och Drbrasa svällde ut. Nu visar det sig också att DrÅsa inte är så ovetande och oskyldig som hon velat göra gällande.
Förundersökning gällande grovt skattebrott och bokföringsbrott har inletts på Ekobrottsmyndigheten. Att fogden tagit en miljon utav DrÅsa är väl en baggis för henne, pengar är ju inga problem.
Hur samvetet för forskar-perfektionisten fungerar med vetskap om alla miljoner av svarta pengar som rullat på både hennes och sambons konto, medan hon höjer rösten mot sjukskrivna människor, mammor, överviktiga som lever fel och folk som redan ligger, vet inte jag men det smakar illa i min mun. Hon kräker på ML´s ex-hustru offentligt, debatterar i tv och tidningar som sakkunnig i mångt och mycket om hur man ska leva sitt liv, och vad som är rätt och fel.
Varför glömde hon samvetet? Hon ska folkbilda svenska folket, dom stackarna som minsann inte vet bättre. Jag hoppas hon tar med det i sin bok och lär ut en dag hur enkelt det egentligen var när hon bestämde sig för att bli en mediababe och svarttjobbare. Om den nästan dagliga kontakten med media så att dom inte skulle glömma henne till tv-soffan och debatterna, så att hon ständigt kunde erhålla nya produkter så som barnvagn, Lexington prylar med mera och att hon berättar hur eftertraktansvärd den svarta penningmarknaden är, så eftertraktansvärd att man tappar all förnuft och sans och gömmer sig bakom en falsk och förljugen fasad.
Jag hoppas hon berättar hur man gör med samvetet när man låtsas vara en, men är en annan