Citat:
Ursprungligen postat av mrjugge1
Men du lämnade ju sökarna för dom bråkade om en ynkad medlemms avgift. Skrev du i tidigare sidor. Men nu ska ni ha det?
Säger du inte emot dig själv?
Hur vi ska ha det är inte bestämt och nej jag säger inte mot mig själv.
Läs gärna om tidigare information så kanske du får mer klarhet i det hela, ska dock försöka kortfatta mig här:
Innan jag lämnade Sökarna togs beslutet att man skulle ta ut medlemsavgift för de få medlemmar man hade ( det var dom som var registrerade i deras Facebookgrupp som räknades som medlemmar samt ett par enstaka som inte hade tillgång till Facebook).
Intäkterna skulle inte på långa vägar kunna finansiera den typ av organisation som jag ansåg behövs. Dessutom skulle folk lämna facebookgruppen och organisationen skulle få svårt att nå ut med sitt budskap när ett akut sök behövde genomföras.
I Missing People arbetar vi främst med sponsring som intäkt, men framöver kan det bli aktuellt med medlemsavgifter för den som vill registrera sig som medlem, inte för dom som enbart är facebookmedlemmar.
Hoppas att detta gav dig tydligare svar, i annat fall är du välkommen att återkomma.