Citat:
Ursprungligen postat av Transform
Sionistfalangen ska alltså kunna göra vad som helst för om man kritiserar dem så är man skyldig till att "slå splittring" och "ge partiets fiender verktyg och argument".
Men om man som SD-politiker öppet tar ställning för "Israel" och därmed alienerar potentiella röstare så är man förstås helt oskyldig till något sådant.
Vem är det som tagit ställning för Israel (förutom dåren Tommy Hansson) ? begriper inte vad du talar om. Att öppet på en blogg ge eld åt en viss falang inom SD och kalla partikamrater för t.e.x. Sionister eller för den delen nazister är dumt och olämpligt och borde inte förekomma alls. Att genom ogenomtänkta uttalanden skapa konflikter kan anses som partiskadlig verksamhet och kan med rätta leda till uteslutning.
Alla SDares fokus ska ligga på Sverige och svenskarnas väl, gör det inte det så har du rätt att något är fel, men jag är inte enig med dig där.
Sedan anser jag att man har sin fulla rätt att vilja se att SD går åt antingen det ena eller andra hållet, själv så önskar jag se ett ännu mer nationalistiskt SD som ska tala om en stor återvandring.