Citat:
"Sedan dess har SDU-ledningen hamnat i konflikt med sionisterna inom moderpartiet som vill att SD och SDU alltid skall ta Israels parti och därmed bortse från den nationalistiska grundprincipen om alla folks rätt till ett eget land."
//
För denna mening har jag blivit kallad "antisemit" "partiskadlig" med mera, med mera. Jag vill därför tydligt markera: Jag är och har aldrig varit någon antisemit. Jag är demokrat och jag tycker att allt hat, oavsett om det riktas mot judar, svenskar eller någon annan folkgrupp är fel. Och det står jag för. Detta har jag också tydligt förklarat för partistyrelsen när ärendet mot mig väcktes.
http://www.frihetensfackla.se/?id=230
I stället för att kompromissa mellan åsikterna inom partiet så slänger de ut alla som står för den "nationalistiska grundprincipen om alla folks rätt till ett eget land."
Nu när Breivik lyckats ta död på hela den kontrajihadistiska rörelsen i norden så är den knappast rätt taktik av partiet. SDL är som känt heldött i Sverige och ledaren har flyttat till USA eller israel enligt hans inlägg här på FB. Den nya ledaren har ett utländskt namn och kommer knappast att rycka upp rörelsen.
Den lilla klick i toppen av SD som gillar neokonservatism och kontrajihadism har ingen förankring till väljarna ute i stugorna. Antingen är de missnöjda sossar som ogillar israel eller så är de gamla rasister som inte gillar judar.