2012-09-21, 14:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Vet ej om du missat det, men en Sd-are har precis blivit utesluten i sviterna av sionisternas nederlag på SDU-kongressen. Det märks att de börjar bli desperata nu.

Men skulle du själv som SvP:are verkligen vilja att SD blev mer nationalistiskt?
Citera
2012-09-21, 14:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Vet ej om du missat det, men en Sd-are har precis blivit utesluten i sviterna av sionisternas nederlag på SDU-kongressen. Det märks att de börjar bli desperata nu.

Vem då?

/ Winston D Thackeray
Citera
2012-09-21, 14:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av The-Wise-Gentleman
Vem då?

/ Winston D Thackeray

Mattias From i Kungsbacka´. Den misslyckade kuppen var ju bara en inledning (fortsättning..) på något, inte avslutet.
Citera
2012-09-21, 15:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gorillor
Mattias From i Kungsbacka´. Den misslyckade kuppen var ju bara en inledning (fortsättning..) på något, inte avslutet.

Anledning?
Han måste väll ha sagt något liknande med att han vill kasta ut alla svarta osv?

Edit: Okej, nu vet jag.
Mycket dåligt av "judarna". Nu har "judarna" gett mig ett val: Gustav Kasselstrand.

/ Winston D Thackeray
Citera
2012-09-21, 15:46
Bannlyst
Citat:
Anledning?
Han måste väll ha sagt något liknande med att han vill kasta ut alla svarta osv?

Edit: Okej, nu vet jag.
Mycket dåligt av "judarna". Nu har "judarna" gett mig ett val: Gustav Kasselstrand.

/ Winston D Thackeray

Nej, han påtalade att en av SD:s sionister kallat partikramrater för "idioter" och att han kommenterat kuppen mot SDU. Det räcker numera.
Citera
2012-09-21, 15:52
Medlem
Folketstempels avatar
Citat:
"Sedan dess har SDU-ledningen hamnat i konflikt med sionisterna inom moderpartiet som vill att SD och SDU alltid skall ta Israels parti och därmed bortse från den nationalistiska grundprincipen om alla folks rätt till ett eget land."
//
För denna mening har jag blivit kallad "antisemit" "partiskadlig" med mera, med mera. Jag vill därför tydligt markera: Jag är och har aldrig varit någon antisemit. Jag är demokrat och jag tycker att allt hat, oavsett om det riktas mot judar, svenskar eller någon annan folkgrupp är fel. Och det står jag för. Detta har jag också tydligt förklarat för partistyrelsen när ärendet mot mig väcktes.
http://www.frihetensfackla.se/?id=230

I stället för att kompromissa mellan åsikterna inom partiet så slänger de ut alla som står för den "nationalistiska grundprincipen om alla folks rätt till ett eget land."

Nu när Breivik lyckats ta död på hela den kontrajihadistiska rörelsen i norden så är den knappast rätt taktik av partiet. SDL är som känt heldött i Sverige och ledaren har flyttat till USA eller israel enligt hans inlägg här på FB. Den nya ledaren har ett utländskt namn och kommer knappast att rycka upp rörelsen.
Den lilla klick i toppen av SD som gillar neokonservatism och kontrajihadism har ingen förankring till väljarna ute i stugorna. Antingen är de missnöjda sossar som ogillar israel eller så är de gamla rasister som inte gillar judar.
Citera
2012-09-21, 16:54
Bannlyst
Men ni kan väll inte dra alla "judar" över en kam?
Visst är det så att det är sorgligt att många i partiet försöker styra det med tvång.
Men ändå så är det bra med judiska maktförhållanden ändå. Liksom tänk vad det kan användas till?

Kent Ekeroth bör iallafall få stanna kvar i riksdagen då han är sjukt galen att vilja sätta invandrare på plats. Det skulle vara underbart för invandrare sätter oss på plats. Vilken åsikt vi får ha osv. Skulle vi ha en kritiserade åsikt till islam eller muslimerna så blir dom flygförbannad på oss för att dom kan det och dom behöver inte ta några konsekvenser då dom utnyttjar det. Jag skulle tro att om några val när fler och fler judar märker att dom kan sopa bort islam och muslimer så gör dom det.

SDL, EDL har ju redan börjat så.

Release the houn....jewsss.

/ Winston D Thackeray
Citera
2012-09-21, 17:08
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Visst är det så att det är sorgligt att många i partiet försöker styra det med tvång.
Men ändå så är det bra med judiska maktförhållanden ändå. Liksom tänk vad det kan användas till?
Om det finns några judiska maktförhållanden så kommer dessa naturligtvis alltid i första hand arbeta för just judiska intressen. Nu har vi också sett att de judiska intressena i många avseenden kolliderar med de svenska, och då finns det väl inga skäl till att vara positiv till judiska maktförhållanden?

Sen om vi pratar om helt maktlösa judar som inte på något sätt påverkar varken media, ekonomi, politik eller dylikt så tror jag knappast någon drar de över samma kam.
Citera
2012-09-21, 17:14
Bannlyst
Citat:

Kent Ekeroth bör iallafall få stanna kvar i riksdagen då han är sjukt galen att vilja sätta invandrare på plats. Det skulle vara underbart för invandrare sätter oss på plats. Vilken åsikt vi får ha osv. Skulle vi ha en kritiserade åsikt till islam eller muslimerna så blir dom flygförbannad på oss för att dom kan det och dom behöver inte ta några konsekvenser då dom utnyttjar det. Jag skulle tro att om några val när fler och fler judar märker att dom kan sopa bort islam och muslimer så gör dom det.

SDL, EDL har ju redan börjat så.

Release the houn....jewsss.

/ Winston D Thackeray

SD:s problem är inte judar, det är sionismen i partiet och vad den leder till - antinationalism.

Vad det gäller Ekeroth så är han en illojal extremist utan större begåvningar.
Citera
2012-09-21, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvanLendl
Nationalistfalangens Joakim Larsson är negativ till uteslutningen:
http://jockelarson.wordpress.com/201...9/fallet-from/

Även SD-prästen Axel W Karlsson uttalar sig:

Den stockholmska bondlurken och fegisen Robert Stenkvist är som vanligt där och petar utan att våga uttala någon åsikt.

Ja han kanske är feg. Men det blir lite patetiskt när någon som satt sitt arbetet, sin vänskapskrets på spel och riskerat attacker från AFA, för att öppet representera ett pari, blir kallad feg av en anonym användare på Flashback. Dessutom ser jag att de som pratar om "hantlangare" här i tråden nog saknar kunskaper om det inre partilivet.
Citera
2012-09-21, 21:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Robsten99
Ja han kanske är feg. Men det blir lite patetiskt när någon som satt sitt arbetet, sin vänskapskrets på spel och riskerat attacker från AFA, för att öppet representera ett pari, blir kallad feg av en anonym användare på Flashback. Dessutom ser jag att de som pratar om "hantlangare" här i tråden nog saknar kunskaper om det inre partilivet.

Är det inte värre att SD-ledningen kallar hårt och ideellt arbetande nationalister för "rasister" och "antisemiter"? Det borde ju Han kunna våga säga något om.
Citera
2012-09-21, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gorillor
Är det inte värre att SD-ledningen kallar hårt och ideellt arbetande nationalister för "rasister" och "antisemiter"? Det borde ju Han kunna våga säga något om.

SD är ett pragmatiskt parti där man förutsätts kunna använda huvudet och uttala sig med förstånd.
Jag stödjer inte samtliga uteslutningar som har skett allt för lättvindigt, men en företrädare ska tänka efter innan man gör uttalanden som kan skada partiet.

Jag som SDare funderade faktiskt över bla Froms uttalande (om det är det som du syftar på) och ansåg att det var högst olämpligt. Olämpligt eftersom att det kan missuppfattas och slå splittring och onödigt därför att det ger partiets fiender verktyg och argument att arbeta med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in