2012-03-08, 23:12
Medlem
popeondopes avatar
Även om källan är obekräftad så skulle jag knappast bli förvånad om det stämmer. Ekerötterna bygger sin karriär på att infiltrera och kuppa. De har en klar politisk agenda som knappast är ideologisk hållbar, omtyckt av väljare eller bra för Sverige. Tyvärr har deras galenskaper tagit över en stor del av partiet.
Citera
2012-03-08, 23:18
Medlem
MightyMaxs avatar
[quote=Garneringsmannen]Okej, lite reaktioner....

1.Varför har SDU snöat in på den här frågan för?
2. Varför är deras hållning viktig?
3. Varför bryr sig hr Ekeroth? Vad har han för intressen i det?
4. Hur vet vi att du inte är random gräsrotstattare? Varför behövs det insiders för att ta fram den här informationen?[/QUOTE
ja vad kan judesvinet Ekeroth ha för intresse att stoppa folkmordet i palestina
Citera
2012-03-08, 23:20
Medlem
chainmails avatar
Hm, jag tänkte väl att Kasselstrand var för bra för att vara sann med sina friska idéer, särskilt med tanke på vilket grepp om moderpartiet judenheten med Ekerötterna har. Jag har dock en känsla av att det skulle kunna vara direkt kontraproduktivt och faktiskt riskera att slita sönder hela SD. Har Ted Ekeroth stöd i partiledningen för detta eller tänker han och brodern köra detta race själva?

Det känns som det är dags att skilja bröderna Ekeroth från Sverigedemokraterna.
Citera
2012-03-08, 23:22
Medlem
Valar.Morghuliss avatar
Hoppas verkligen inte det är sant.

Iofs håller jag inte med SDU angående Palestinafrågan, men jag tycker Kasselstrand fungerar som en frisk fläkt och ett ungdomsparti ska inte alltid hålla med moderpartiet, de ska sticka upp lite för att pressa fram nya och radikala idéer.
Citera
2012-03-08, 23:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Garneringsmannen
3. Varför bryr sig hr Ekeroth? Vad har han för intressen i det?
Är du född på ett HBT-möte eller? Ekerötterna är så ärkejudiska som någon levande människa någonsin kan bli och arbetar såklart alltid i första hand för den judiska agendan och det judiska folkets väl.

2006 fick ju Ted Ekeroth pris av World Zionist Organisation (jag skojar alltså inte) eftersom han "på ett exceptionellt sätt bidragit till insatser för Israel och den sionistiska ideologin."
Han har alltså fått hederpris av självaste ZOG (som vi "nazister" ju alltid brukar retas för att vi pratar om) och du undrar vilka intressen han har i konflikten?
Citera
2012-03-08, 23:33
Medlem
Det kasselstrand har gjort bra hittills är att han principfast håller sig på den nationalistiska banan och särbehandlar inget land och inget folk. Hoppas han får fortsätta göra det och Ted Ekeroth har ingenting i ett SVERIGEvänligt parti att göra.

Kasselstrand har definitivt min röst på kongressen.

Tack för mig.
Citera
2012-03-09, 00:27
Medlem
Äh jag ska nog inte kommentera. Jag vet inte vem Paula är eller om hon tillhör den sekluderade grupp jag omnämnde tidigare i detta inlägg. Man kan väl vara för Israel utan att göra det. Därför ändrar jag mitt inlägg.
Senast redigerad av OrkaPalla 2012-03-09 kl. 00:50.
Citera
2012-03-09, 00:31
Bannlyst
Kan till 100% bekräfta allt som TS skriver.. Flera tongivande i SD som backar upp planen. Det är fullt krig just nu. Självaste Jimmie Åkesson är inblandad, hans tjej Louise Eriksson har gått med på att göra grovjobbet så hon är insyltad och stödjer Paula..

Gustav har mitt stöd i alla lägen! Krossa sionismen!
Citera
2012-03-09, 00:42
Medlem
Paula den feta kossan var i stockholm under valkampanjen och slickade röv på Mattias Karlsson. En falsk skithög men jag är inte förvånad att hon är inblandad
Citera
2012-03-09, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akem
Kan till 100% bekräfta allt som TS skriver.. Flera tongivande i SD som backar upp planen. Det är fullt krig just nu. Självaste Jimmie Åkesson är inblandad, hans tjej Louise Eriksson har gått med på att göra grovjobbet så hon är insyltad och stödjer Paula..

Gustav har mitt stöd i alla lägen! Krossa sionismen!
Partitoppen gör verkligen allt för att upprätthålla banden med CJ-rörelsen, eller? Underligt, varför kan man fråga sig... Jag förstår varför många stödjer GK, varför skulle Israelfrågan vara ett prioriterat intresse för ett nationalistiskt parti. Eller vad det nu är nuförtiden...
Citera
2012-03-09, 00:55
Medlem
Coques avatar
Folk får tänka på att detta kanske inte stämmer och kan ha skrivits för att förlöjliga SD.
Så ta det med en nypa salt innan ni hoppar på Ekeroth och SD utan några belägg.
Citera
2012-03-09, 00:58
Medlem
Lillirnss avatar
Bröderna Ekeroth är ju 100 procent sionister.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in