Citat:
Ursprungligen postat av SugFisken
Jag är ganska informerad inom det där ämnet att vi alla lever i en dröm värd och vi ska nå samma destination. Men Federationen av ljus, Obama och den där hemsidan har något gemensamt. Att manipulera sin publik genom att utlova falska hopp.
Det du skriver är förvisso sant men det är baserat i samband av en avsaknad utbildad uppfattning av hur värden ser ut.
Min filosofi är att sanningen är vad den är och inte vad vi säger att den är. Jag skriver inte här för att boosta mitt ego. Jag skriver här för att uttrycka vad jag tycker ifrån den research jag har gjort baserat på fakta. Så när jag tittar på ett alternativ så går jag igenom vilket alternativ som är mest troligaste baserat på den fakta som kan stödja det alternativet. Så min sanning hans sanning baserat vilken tro han har bestämt sig för baserat på hur han kände sig då han valde den sanningen är en ganska fundamental mentalitet ur min synpunkt.
Jag tror du känner ganska bra om the Galactic federation, Obama och channelings du hittar utan att ifråga sätta om det kan vara ett värk av illuminati eller negativa ET's.
Jag gillar ditt svar nu, precis så är det man ska göra! Nu i mitt fall så har jag hittat något som tilltalar mig på ett positivt sätt och visst har jag undrat om det kan vara Illuminatis verk. Men jag har kommit fram till det att det inte kan vara så helt enkelt för att det inte finns en agenda bakom som manipulera eller lura, enligt mig förstås.
Missförstå mig inte, jag är skeptisk till allt jag läser, och jag tar endast till mig det som resonerar med mig. Något som tilltalar mig positivt och inte har någon som helst baktanke. Man lär sig efter ett tag hur disinformation ser ut och nästan alltid ser man klart genom raderna att det har en baktanke, oftast genom att skapa misstro, oro, rädsla osv.
Därav dömer jag inte andra. Alla är perfekta som dem är. Däremot ser jag inget fel i att hjälpa dem som frågar, då har jag inte tvingat någon. Jag delar gärna med mig av det jag vet!
Som sagt jag blev överraskad av ditt svar (positivt). Jag trodde du var en sådan där eremit som låser in sig i sin gamla bod haha!
Ha en bra dag!